SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Gronnaephos het volgende:
Horde![]()
Toch beter dan de Alliance (en veul stoerder natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
http://files.wowace.com/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:12 schreef Evertjan het volgende:
heb je en linkje naar Omen wil het wel is proberen
defend the light was het toch voor de allliancequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:57 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
Een uitzondering op het debiele ras.
en de ally, missen een strijdkreet![]()
Dat vind ik er altijd zo vet uitzien he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:22 schreef Draz het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe een super grote mob/baas zo'n kleine gnome tank kan raken die onder zn tenen aan het kriebelen is
Maar dan heb je ook een OP lockquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef Game_Error het volgende:
wat een helden spel is dit toch, ik ben vorige week voor het eerst level 70 geworden met mn warlock, gister heb ik bij wat guilds geapplied, en ik kon gisteraaf al mee met een raid naar kara, om vervolgens er achter te komen dat ik zonder enige epics al 2e word op de damage meter, na het doen van Moroes en Opera
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:57 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
Zet er maar een 0 achterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:45 schreef Mauro het volgende:
Red Riding Nether Ray
Nu alleen de skill nog kopen.. 500g nodig
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zet er maar een 0 achterGratz tho
![]()
Gief screenie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee.
Ik kwam 500g tekort. Had 4500. Maar wat auctions en wat questen heeft dit probleem opgelost
Ik vlieg nu lekker op mijn mooie ray rond
Ben je Omega of Lambda?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef Draz het volgende:
tvp
Gisteren weer met m'n nieuwe guild Kara in.
In de hele run (t/m Curator) maar 1x gedronken tussen pulls en 1 pot gebruikt. Lang leve manaregen o/
Dat kan ook. Ziet er tof uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef Mauro het volgende:
Nee.
Ik kwam 500g tekort. Had 4500. Maar wat auctions en wat questen heeft dit probleem opgelost
Ik vlieg nu lekker op mijn mooie ray rond
Yuh, maar ben met Lambda meegegaan omdat ze 1 dps nodig hadden en Omega bijna niet raid <_<.quote:
daar was ik van de week nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:54 schreef Mauro het volgende:
eigen account en screenie komt <3
niet van de beste pc maar een screenie
[afbeelding]
klikbaar
Ja dat zijn er genoeg maar vertel eens op welke server je zit kan helpenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef Denni5 het volgende:
Is er ergens nog een fatsoenlijke Horde raiding guild die iig Maghteridon al neer heeft en een healadin nodig heeft? Mn huidige guild is casual geworden![]()
lolquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:57 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
Hmm dan wil ik niet weten in wat voor guilds jij zitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef Game_Error het volgende:
wat een helden spel is dit toch, ik ben vorige week voor het eerst level 70 geworden met mn warlock, gister heb ik bij wat guilds geapplied, en ik kon gisteraaf al mee met een raid naar kara, om vervolgens er achter te komen dat ik zonder enige epics al 2e word op de damage meter, na het doen van Moroes en Opera
/comfort /hugquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Fir3fly het volgende:
Nu snap ik waarom er een tijdje geleden iemand zo zat te zeuren over PUG's, ik geef je nu helemaal gelijk. Op lage levels is het al erg, maar op level 70 lijkt het aantal ninja's, Oost-Europeanen die geen Engels kunnen en mensen die verwachten een instance in 20 minuten te doen nog veel groter.
Vandaag voor de 5e keer shadow labyrinth geprobeerd, nu voor de eerste keer Murmur gehaald en gedood. http://www.wowhead.com/?item=27903 dropte. Dus ik als hunter erg blij dat ik eindelijk een beetje een goed item krijg, need de warrior hem ook. Zegt ie dat het goed bij z'n PVP set past
. En je kunt natuurlijk wel raden wie hem uiteindelijk kreeg.
Nee hier mag nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:01 schreef Chr0nicle het volgende:
Weet niet of dit hier gepost mag worden, maar ik ben mijn draenei shaman nogal beu.
Dus als er iemand is met een rogue of druid die wilt ruilen (liefst alliance maar proberen mag altijd), die open is voor transfer en op pvp server staat; Laat het dan even weten(pm)
ik snap echt niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:06 schreef Ericjuh het volgende:
Yehhhh level 40 (eindelijk!) en natuurlijk geen geld om een mount te kopen.. shit zooi!
tis dat ik te lui ben om mn herbalism en alchemy te trainen, maar anders kon ik die ook zelf makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:26 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik had best geluk met mn epic flying mount.
Ik was van plan door mn warlock te lvl'en, en ongeveer de helft van alle nagrand q's, BEM, Netherstorm en Shadowmoon village q's niet te doen totdat ik 70 was (Questen op lvl 70 = heel veel cash). Op lvl 70 had ik al ongeveer 1300g, en na BEM q's had ik ongeveer 2,3k g. Bleek dat een vriend van me net ging stoppen met WoW en toen heb ik al zijn spullen gehad a 2,3k g.
Verder geef ik mn geld alleen uit aan repairs en vails, herbs/pots kan ik zelf halen en maken.....
Komop zeg alchemy train je zo naar de maxquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Thrilled het volgende:
[..]
tis dat ik te lui ben om mn herbalism en alchemy te trainen, maar anders kon ik die ook zelf maken
Je character kan echt niet zomaar weg zijn hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:14 schreef DJJoris het volgende:
Sinds vandaag na ruim een jaar maar weer eens een kaartje gekocht, ik vrees dat mijn character wel weg zal zijnmaar ik moest gewoon weer gaan spelen. Maar eerst even Patches gaan installeren, dat heb ik dus niet gemist van WoW (maar dan alleen dat)
Ik geef ook geen cent uit aan dingen die niet strikt noodzakelijk zijn. Toch heb ik maar 5G op level 25 als Priest, en het enige waar ik echt geld aan uitgeef zijn nieuwe spells.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen hoor
Als je gewoon normaal doet met je gold kan je op elk level gelijk de mount kopen die je nodig hebt. Met uitzondering van je epic flying mount
Als je niks koopt van de AH van gear, en ALLES (grey's, whites, greens) op de AH gooit en verkoopt, verdien je genoeg geld! Neem daarbij nog een gathering proffesion en je kan nóg meer verkopen. Hierdoor had ik 160g op level 40, dus zo'n 60g over na het kopen van de mount. iets van 700g op level 60, had héél weinig goud over na het kopen van mn epic mountEn ik ding zojuist level 64, met 675 goud op zak, ik heb maar 1000g nodig op level 70 voor mn flying mount. Ik ben benieuwd hoeveel goud ik ga hebben op 70 voor mn epic, maar ik denk dat het niet al te veel sparen wordt.
Ik vraag me af wat mensen hier met hun geld doen ;-) Enige waar ik geld aan uitgeef is Repairs, Pots en Spells..
Heb mijn oude guild zover gekregen om iedergeval de overstap te maken naar een van deze 2 games.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Junglebeast het volgende:
We shall see, we shall see
Moet het nog maar zien, AoC wordt met elke presentatie minder geloof ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wow laatste maanden zijn geteldDe nieuwe generatie van MMO's wordt Age of Conan of Warhammer Online.
na 9 maand je account inactief te hebben wordt je caracter verwijdert..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom zou je char weg zijn?
Eerste 6 maanden word het geheid bewaard daarna is de kans groot dat het bewaard wordquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
na 9 maand je account inactief te hebben wordt je caracter verwijdert..
gaat precies zelfde als met diablo 2 toen..
Zeker wel, mijn lvl 60 mage waarmee ik nu al een jaar niks mee gedaan heb bestaat nog steedsquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eerste 6 maanden word het geheid bewaard daarna is de kans groot dat het bewaard word.
Dus in plaats van xp krijg je gold voor elke q die je inlevert + de quets reward gold?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal doet met je gold kan je op elk level gelijk de mount kopen die je nodig hebt. Met uitzondering van je epic flying mount
Als je niks koopt van de AH van gear, en ALLES (grey's, whites, greens) op de AH gooit en verkoopt, verdien je genoeg geld! Neem daarbij nog een gathering proffesion en je kan nóg meer verkopen. Hierdoor had ik 160g op level 40, dus zo'n 60g over na het kopen van de mount. iets van 700g op level 60, had héél weinig goud over na het kopen van mn epic mountEn ik ding zojuist level 64, met 675 goud op zak, ik heb maar 1000g nodig op level 70 voor mn flying mount. Ik ben benieuwd hoeveel goud ik ga hebben op 70 voor mn epic, maar ik denk dat het niet al te veel sparen wordt.
Ik vraag me af wat mensen hier met hun geld doen ;-) Enige waar ik geld aan uitgeef is Repairs, Pots en Spells..
Nee, je krijgt gold ipv de xp + de eventuele reward als wapens/armour etc.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dus in plaats van xp krijg je gold voor elke q die je inlevert + de quets reward gold?
en hoeveel gold dan ongeveer? per 10k xp?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:00 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gold ipv de xp + de eventuele reward als wapens/armour etc.
Ik snap 'm ook niet echt. Kost alleen maar geld als je ALLES (incl. de nutteloze items) op AH gooit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu flikker ik niet alles op de AH. Ik bedoel, wie heeft er nu baat bij Thick Spider Hairs?
Ik lees net dat ze een mailtje sturen voor ze characters verwijderen, nooit een mail gehad, zal wel goed komen dan. Nu weer verder met patchen *zucht* kunnen ze niet gewoon 1 grote patch maken van desnoods een paar gigabyte in plaats van 10 bestanden o.i.d. van 500mbquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eerste 6 maanden word het geheid bewaard daarna is de kans groot dat het bewaard word.
Als je in alkmaar woonde kon je mijn directory wel komen copyerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze een mailtje sturen voor ze characters verwijderen, nooit een mail gehad, zal wel goed komen dan. Nu weer verder met patchen *zucht* kunnen ze niet gewoon 1 grote patch maken van desnoods een paar gigabyte in plaats van 10 bestanden o.i.d. van 500mb
Hoezo zeer traag systeem? Vind het altijd nog best rap eingelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:45 schreef DJJoris het volgende:
Ik ben bijna klaar, zit al bij 2.1.0.67 dus het schiet al op, wel jammer dat Blizzard na al die tijd nog steeds zo een traag systeem gebruikt maar het is iig niet zo dat ik veel tussenliggende patches er bij kirjg, als ik ze van bijna elke week zou moeten krijgen had ik het al opgegeven.
Ben zeer benieuwd naar The Outlands
Rap gaat het wel maar even een nachtje laten downloaden ging helaas nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoezo zeer traag systeem? Vind het altijd nog best rap eingelijk. Sneller dan menig download site
.
EDIT: Ow en ken niet op je avatar klikken.
Ga dan naar ZF.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Reneuh het volgende:
Bleh, volgens mij ben ik iets te laat met naar Uldaman gaan. Ben bijna lvl 46, dus veel xp zal ik daar niet krijgen. Maar goed, het gaat me nu even om de gear.
Ah zou wou al zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:59 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Rap gaat het wel maar even een nachtje laten downloaden ging helaas niet, moest steeds klikken.
Maar goed, nog 60% installatie te gaan en ik kan spelen.
Sorry van mijn avatar.
yeahquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:45 schreef Hansch het volgende:
*meldt*
weer terug begonnen met WoWik kon het niet laten na een paar maanden gestopt te zijn.
Ik speel op de Khadgar server en heb daar een aantal chars staan
Kaenargh (lvl 41 Blood Elf Paladin)
Blizerk (lvl 19 Blood Elf Mage)
Ragzül (lvl 21 Undead Warrior)
gaat niet op op alle realms bv mijne , (the maelstrom , waar zo'n beetje iedereen epix up is en ongeveer alle lowlevels alts zijn) , na lvl 60 raak je 3 kwart van je greens aan de straatstenen niet meer kwijt en zal je meer geld aan deposit kwijt zijn als dat je er binnen voor kan krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |