Kijk maar uit, dit zei ik in maart ook, en loop er nu nog mee rond!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Baffer het volgende:
Brutal UB training door een knieblessure, duurt nu al 2 weken, sindsdien geen lb meer getraind.
Moet gewoon snel over zijn want ik wil naar de 200 fullsquat toe.
zal misschien vooral psychologisch zijn inderdaad maar een rustige opbouw heeft nog nooit iemand geschaad. Ik vind een verschil van 74 kg (weet niet eens of ik dat al ooit gedaan heb) naar 80 wel groot ineens. Als ik vanaf nu elke week twee kg toe kan voegen en dit een paar weken vol kan houden, dan teken ik ervoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar wat is nou het verschil tussen 76kg en 80kg? Gewoon toch volgende keer 80kg en dan met stappen van 5kg?
Fucked up man. Beterschap.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dit zei ik in maart ook, en loop er nu nog mee rond!
mja ik doe ook altijd kleine stapjes, misschien niet zo goed majaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:39 schreef no-look het volgende:
[..]
zal misschien vooral psychologisch zijn inderdaad maar een rustige opbouw heeft nog nooit iemand geschaad. Ik vind een verschil van 74 kg (weet niet eens of ik dat al ooit gedaan heb) naar 80 wel groot ineens. Als ik vanaf nu elke week twee kg toe kan voegen en dit een paar weken vol kan houden, dan teken ik ervoor
Waar in Rotterdam train je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
Sportschool in rotterdam is squat wel 1 van de basisoefeningen en ze doen daar redelijk wat compound in een standaard schemaMaar zodra je een sportschool binnenkomt waar al die loopbanden staan opgesteld weet je al dat het fout is
was mijn laatste setquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef ivosnivo het volgende:
5x60 is geen pyramide toch?
All drugs.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:56 schreef Thelonious het volgende:
Inspirerende video:
http://www.fitover40.com/powerful_granny.php
Hehe, Ronnie Coleman haalt die leeftijd niet eens, laat staan dat gewicht op die leeftijd.quote:
Zo, jouw oma is inderdaad potig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Baffer het volgende:
Hahaha je zult als leraar maar ruzie hebben met dit monster.![]()
Of het moet zelf de leraar zijn, aangezien hij 2x zo oud uitziet als de rest.
[afbeelding]
Jawel, dat is wel zo. Try "HIIT"quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef Repeat het volgende:
Ik vraag me toch nog iets af;
als ik bezig ben met cardio (vet verliezen) dan moet je volgens mij lange tijd een gematigd tempo aanhouden. Bv 130 hartslagen. Maar als ik dit 45 minuten doe (fietsen) dan heb ik niet het idee uitgeput te zijn, terwijl als ik 20 minuten ga hardlopen ik dat wel ben. Voor mn gevoel is dat laatste dus ook het beste, maar dit is dus niet zo
Ledzep, kan ik HIIT toepassen op fietsen voor 60min, laten we zeggen als begin, 2 minuten maximaal fietsen, 4 min rust en dat 10x? Of is dit weer te veel van het goede?quote:
ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ledzep, kan ik HIIT toepassen op fietsen voor 60min, laten we zeggen als begin, 2 minuten maximaal fietsen, 4 min rust en dat 10x? Of is dit weer te veel van het goede?
En als dit niks is, hoe kan ik het dan het beste aanpakken wat betreft de cardio?
Het gaat om HIIT, dus joggen afwisselen met sprinten, 30sec each. Dus dat is 4x sprinten en 4x joggen voor 30sec in 4 minuten totaaltijd. Naar mijn mening te weinigquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:32 schreef Thelonious het volgende:
In totaal 4 min op volle kracht sprinten is toch behoorlijk pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |