Hoezo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Meddo het volgende:
Nooit gedacht dat het aan jezelf kan liggen?
En waar dan nu?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef Roi het volgende:
Geskimmed. Echt waar, ongelovelijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt nooit meer ergens pinnen!
Pinpas geskimmed..
Echt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ze moeten toch echt duidelijk je pincode zien
Nee ik heb weer een brief gehad van de ABN en daar staat het duidelijk in dat mijn rekening weer is geblokkeerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je niet gewoon een (ex)vriendin die je bankrekening plundert?![]()
Banken betalen terug. Het is wel kut en zonde van je tijd, maar het is niet zo dat je je geld kwijt bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef IHVK het volgende:
Pff, het lijkt me echt kut. Loop je je de tering te werken voor een beetje geld.
en hoe kom je dan aan contant geldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Eigen schuld.
Moet je maar contant betalen.
Jezelf aanbieden achter het station...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
en hoe kom je dan aan contant geld![]()
Met je rekeningnummer en paspoort naar je bank gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef lj_lightning het volgende:
Of ben jij zo'n type die telkens bij het pinnen zn pincode hardop opnoemt?![]()
Oh ok, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Banken betalen terug. Het is wel kut en zonde van je tijd, maar het is niet zo dat je je geld kwijt bent.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Meddo het volgende:
Nooit gedacht dat het aan jezelf kan liggen?
Doe niet zo dom, ze hebben die PINMACHINES omgebouwd! Je kan het ECHT NIET zien aan de buitenkant.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef lj_lightning het volgende:
Of ben jij zo'n type die telkens bij het pinnen zn pincode hardop opnoemt?![]()
Zoals ik al in het vorige topic heb gemeld is dat niet echt waar. Mijn moeder was ook geskimmed en behalve de 1000 euro die ze hebben gejat hebben ze ook bij een juwelier dingen gekocht (in totaal 600E). De bank heeft dit niet vergoed omdat dit 'niet in het normaale patroon past'. Ze heeft nu apart aangifte moeten doen, wat je normaal dus niet hoeft te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Banken betalen terug. Het is wel kut en zonde van je tijd, maar het is niet zo dat je je geld kwijt bent.
ja idd je kan beter al je geld kwijt zijn ipv dan door een mooie dame aan je reet gelikt te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:42 schreef IHVK het volgende:
Tja, beter dan gerimmed natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef Roi het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo dom, ze hebben die PINMACHINES omgebouwd! Je kan het ECHT NIET zien aan de buitenkant.
En ik mag het niet zeggen maar het is dus gebeurd bij een bouwmarkt. Ze hebben daar gewoon ingebroken en niet de kluis leeg gehaald maar die pinmachines vervangen, kun je nagaan hoeveel die kankerlijers eraan verdienen.
Nieuwegein?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef Roi het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo dom, ze hebben die PINMACHINES omgebouwd! Je kan het ECHT NIET zien aan de buitenkant.
En ik mag het niet zeggen maar het is dus gebeurd bij een bouwmarkt. Ze hebben daar gewoon ingebroken en niet de kluis leeg gehaald maar die pinmachines vervangen, kun je nagaan hoeveel die kankerlijers eraan verdienen.
Als je zo'n pinapparaat verbouwt kan je m toch ook wel zo maken dat ie niet alleen de magneetstrip kopieert maar ook de ingetoetste pincode opslaat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ze moeten toch echt duidelijk je pincode zien
de bankquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
Nee. Amsterdamquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nieuwegein?
http://www.nu.nl/news/119(...)n_in_Nieuwegein.html
Kijk dat bedoel ik!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:24 schreef adwin het volgende:
Banken betalen niet altijd terug. Mijn broer bijvoorbeeld studeerde in Brussel. Pinpas geskimmed (waarschijnlijk toen hij nog in nederland was op een donderdag of vrijdag) toen hij dat weekend in brussel zat werd er in 1x iets van 800 euro van zn rekening gehaald. Omdat hij niet kon bewijzen dat hij op dat moment niet in Amsterdam was, want op de tijdstip van het gebeuren kon hij makkelijk heen en weer reizen tussen brussel en amsterdam, krijgt hij dus helemaal niets van zijn geld terug. Fijn zon ABN...
Door bij de bank bij de geldautomaat geld op te nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit gerimmedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:42 schreef IHVK het volgende:
Tja, beter dan gerimmed natuurlijk.
KK VETTE STYLZ MAN!!!@#@#!@#!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
Pinnen = suckage, ik heb alleen cash stylz
Uiteraard wel een bankrekening maar daar haal ik dan mijn geld vanaf weetzelluf !
ABN doet dat prima ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef Roi het volgende:
Wow ik heb vandaag al een nieuwe pas ontvangen! De ABN heeft er duidelijk haast achter gezet.
Doe ik ook, werkt primaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:03 schreef Lente_ninja het volgende:
Noem me paranoide, maar ik zorg altijd dat er zo weinig mogelijk geld op mijn betaalrekening staat. alleen wat ik verwacht nodig te hebben voor een maand en de rest doorsluizen naar m'n spaarrekening. Als je dan een keer geskimmed word en de bank doet lullig, blijft de schade tenminste beperkt.
Kank tenminste niet geskimmed wordenquote:
JE HAALT JE GELD DUS ALTIJD IN DE BANK ZELF!!@#!@!@@!@quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kank tenminste niet geskimmed worden
HOE RAAD JE HET?!?!???? Ben van de week geskimmed bij het Muiderpoort Stationquote:
Achtervolgen die Roemenen je soms? Valt er wat te halen bij jou?quote:Op zondag 21 december 2008 21:02 schreef Roi het volgende:
[..]
HOE RAAD JE HET?!?!???? Ben van de week geskimmed bij het Muiderpoort Station![]()
![]()
![]()
Nee, ja.quote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Achtervolgen die Roemenen je soms? Valt er wat te halen bij jou?
ABN.quote:Op maandag 22 december 2008 18:53 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik dit weekend ook Roi, ook in Amsterdam trouwens. Bij welke bank zit je?
Bij het oosterpark (dapperbuurt) daaro is het toch best goed te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Serieus? Al voor de derde keer geskimmed? Ik heb ook in Oost gewoond.Zeker niet het beste stadsdeel.Zit nu lekker tussen de oudjes in Betondorp.
Ik heb in de Vrolikstraat gewoond en had absolute kutburen en dan nog hangjongeren voor de deur.Dit heeft mijn mening toch negatief beïnvloedt.Maar je hebt wel gelijk.In sommige straten zijn er wel leuke huizen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Bij het oosterpark (dapperbuurt) daaro is het toch best goed te doen.Ik ken het neit heel goed maar ik heb er vrienden wonen en dat ziet er toch best aardig uit, ook vooral qua ligging natuurlijk.
Mag het niet hopen!quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Moest je trouwens nog dokken voor dat nieuwe pasje?
Best een slimme actiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef Roi het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |