vernieuwen is in safari cmd+Rquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
niet vergeten foto's te maken!
[..]
ik had het al eerder gevraagd, maar misschien dat er overheen gelezen is?
Hmm, op het oude is dat een help-toets?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://images.apple.com/k(...)wired_1_20070813.jpg
Boven de delete-button.
Zeg dan wel dat ze 'm al opendoen en klaar-voor-gebruik-maken... als ze bij de douane in de mot krijgen dat je'm daar gekocht hebt ben je alsnog veel meer kwijtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Inderdaad, op Marktplaats staat er 1 rond de 900 euro
Ik ga even kijken hoe veel ik voor de mijne ongeveer voor kan vangen, en als ik het allemaal haal laat ik mijn ouders een MacBook kopen op de 5th Avenue in NY City
Correct.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Hmm, op het oude is dat een help-toets?
WEP-password toevallig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Xilantof het volgende:
Mijn wifi hier is gewoon met wachtwoord, geen MAC-adres gedoe enzo. Maar toch zegt mijn verse iMac dat deze niet op de "toegangslijst" staat van mijn router?![]()
Iemand?
kan kloppen...quote:
Wat voor wachtwoord type je in? Een "leesbaar" wachtwoord of een onleesbaar hexadecimaal wachtwoord van 13 danwel 26 karakers?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kan kloppen...
is dat de boosdoener? en zoja, hoe los ik het op? zo nee? wat dan wel?
Dat lukte me bij de installatie van Leopard ook al niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef Jarno het volgende:
Zit je nu nog in de setup fase Xilantof? Met mijn MB was het ook onmogelijk om dan al verbinding te maken met mijn (toen nog) Linksys AP. Even die config skippen en daarna pas configureren werkte wel.
Het had ook wel degelijk iets te maken met WEP. Zonder security of met WPA gaat het prima.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat lukte me bij de installatie van Leopard ook al niet.
Ja, dat dacht ik zelf ook al.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het had ook wel degelijk iets te maken met WEP. Zonder security of met WPA gaat het prima.
Ja had ik ook met mijn MB. Na de installtie een WPA verbinding opzetten was geen probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef Jarno het volgende:
Zit je nu nog in de setup fase Xilantof? Met mijn MB was het ook onmogelijk om dan al verbinding te maken met mijn (toen nog) Linksys AP. Even die config skippen en daarna pas configureren werkte wel.
En nou uitpakfoto's!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:29 schreef Xilantof het volgende:
heb nu geconfigureerd via een onbeveiligd draadloosnetwerk hier
en ik zag dat ik geen wep heb maar WPA-PSK
Staat er nog een te koop in V&A ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:38 schreef Sjibble het volgende:
Koop dan een macbook pro, ik denk zelfs meer prestaties en kan je ook overal meenemen, tevens net zo geil toetsenbordje
Dus de kogel is door de kerk? Waarom heb je uiteindelijk niet voor een Mini gekozen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:38 schreef Jarno het volgende:
M'n iMac dieik vanmiddag besteld heb..
Hey, een iMovie update!
Als mijn vrouw liever toch geen Mac had gehad, had ik denk ik ook een Mini voor mezelf gekocht. Ook omdat we gewoon geen plek hebben voor een iMac en een PC+monitor. Maar nu wilde ik gewoon iets voor de langere termijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:45 schreef Lunar het volgende:
Ach so
Je voor algemeen gebruik voor iemand alleen is het prima. Foto's licht bewerken, muziek luisteren, internetten en email ophalen, kan prima met het instapmodel Mini. Ik wacht dan ook nog geduldig op de mijne. Kan niet wachten tot die lelijke wintendo pc hier weg kan
Oja, dat moet ik ook nog even doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb in de winkel de nieuwe iMacs gezien, man, man, man, wat een ontzettend mooie machines!
Ik werk er nu op 1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb in de winkel de nieuwe iMacs gezien, man, man, man, wat een ontzettend mooie machines!
Macbook proquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
Jeuj, mijn schoonmoeder () wil een Mac laptop, dus waarschijnlijk gaat ze mijn MB overnemen voor iets teveel geld. En dan leg ik wat bij, en ik koop ik enen MB Pro.
Wacht maar tot je 'm echt intensief gaat gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Knoekie het volgende:
MacBook Pro nu paar dagen in me bezit, en nu ben ik al verliefd.
Nog 4 maanden school en dan 6 maanden stage (Waarschijnlijk in het buitenland) Op school hebben we bergen G5's staan. Dus werken kan ik wel met OSX.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm echt intensief gaat gebruiken.![]()
Echt. Ik heb een hoop computers versleten, maar m'n is de eerste waar ik echt blij mee ben.
NOu ja, ik vind het wel raar dat je gearresteert wordt zoals in de UK.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)en_wifi-netwerk.html
Wat is dit nou voor een lame gedoogbeleid weer..
Mja het bekende, "als ik de deur open laat staan, mag jij dan zomaar op m'n plee schijten?" verhaal. Wat een onzin zeg, die wouten hebben zeker niks beters te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)en_wifi-netwerk.html
Wat is dit nou voor een lame gedoogbeleid weer..
Die pringle bus was de weggever natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
Terwijl de kleuters elkaar afknallen op het schoolplein, gaan ze achter 'wifi-schurken' aan.
ik sloeg laatst een zeilblaadje open van m'n pa en daar stond zelfs in hoe je met een pringlesbus op een open netwerk kon komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die pringle bus was de weggever natuurlijk
Ik ben de enige user.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef Knoekie het volgende:
Andere gebruiker?
Ik heb net gereboot, toen deed 'ie het ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
finder herstarten?
Heb je PathFinder geinstalleerd..? Ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
M'n desktop refresht niet meer op de een of andere manier. Als ik iets download dan kom het er niet op te staan tot ik op 'toon in finder' klik
Iemand?
Ja, maar, maar.. dan moet ik al die covers weer googlen/widgetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
Slbum selecteren, en dan bij Info>illustratie er nog een keer ingooien?
Tja, moet maar een keer dan. Word alsnog een flinke klus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
Mwoah, gewoon de album titel in google. Slepen klaar.
Raam open, PC eruit, niet meer aan denken!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mn macje niks te vroeg binnnen! windowsbak wil niet meer opstarten![]()
Dat wordt later een hele slimme (en verstandige) meid..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:11 schreef YPPY het volgende:
Hebben jullie de apple van mijn dochter al gezien?
[afbeelding]
Lief he?
Ze moet er nog fatsoenlijk mee leren omgaan..quote:
Dat had ik ook! Het is een complot!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mn macje niks te vroeg binnnen! windowsbak wil niet meer opstarten![]()
het lijkt er wel op he!quote:
<Appletje><shift> <4>quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:55 schreef Jarno het volgende:
Zijn er eigenlijk ook tools die van je iTunes library een mooi overzichtje (PFD ofzo) kunnen maken van welke albums je allemaal hebt oid?
Nah, dat moet netter kunnen.quote:
Once you go pro, you can never want to go consumer no mo'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:56 schreef Svyatagor het volgende:
MB verkocht aan schoonmoeders voor 1000 euro.![]()
MBP here I come.![]()
Maar ik vind die witte toch mooierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Once you go pro, you can never want to go consumer no mo'![]()
http://www.tunequest.org/(...)cs-options/20060904/quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee, helaarssch...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Once you go pro, you can never want to go consumer no mo'![]()
Hoeft niet in pairs. Maar met 2 gig kan je voorlopig wel echt prima uit de voeten. Ik heb alleen in After Fx een keer de boel echt overvol kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nu te kijken bij Mailamac naar de 2,33 ghz met 160GB.
Er zit standaard 2 GB in, heeft het zin om er één reepje van 2GB bij te zetten, of moet dat ook weer in pairs?
quote:Apple ontwikkelt iPod met Mac OS X aan boord
Door Peter de Boer, vrijdag 24 augustus 2007 10:01, bron: AppleInsider
Verschillende bronnen melden dat Apple volgende maand zal aankondigen dat een aangepaste versie van Mac OS zijn weg zal vinden naar de iPod. De muziekspeler is het laatste belangrijke product van Apple dat nog niet onder het eigen OS draait.
Apple is al enkele jaren bezig al zijn producten rond het eigen besturingssysteem te bouwen. De iPhone, Apple TV en uiteraard de computers zijn al uitgerust met al dan niet aangepaste versies van Mac OS. De populaire muziekspeler draait echter nog op een speciale versie van Pixo.
Behalve een ander besturingssysteem zouden er voor dit najaar ook nieuwe uitvoeringen van de iPod op het programma staan. Er zou een 'full-screen'-variant van de iPod op de markt komen, met een aangepaste versie van de software die op de iPhone draait.
Naast de geruchten over nieuwe uitvoeringen van de iPod is er ook sprake van een volledig nieuwe iPhone. De tweede versie van de telefoon moet naar verluidt al dit najaar zijn weg naar de consument vinden, en zal volgens insiders fors afwijken van het huidige ontwerp. De bron van de geruchten, elektronicaproducent Foxconn, is echter niet verantwoordelijk geweest voor de eerste generatie iPhones. In hoeverre deze verhalen op waarheid berusten, zal dus nog moeten blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |