quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef remlof het volgende:
Hiervoor hebben we [Centraal] Katten met foto's deel 44 of een "willekeurige" SC![]()

niks wordt hier geadoreerd zonder foto'squote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef covie het volgende:
Ik wilde dit juist ook nog posten.
Ik wil ook nog even mijn hamster Hector adoreren![]()
(helaas geen foto)

Oh ja! Die is vanaf vandaag ook verleden tijd. Lenny komt weer terug.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
nou, dat duurde niet lang
OA, daar moet je ook een baggerkloon voor gebruiken, a la PP

Effe kieken of lenny er al is...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef covie het volgende:
[..]
Oh ja! Die is vanaf vandaag ook verleden tijd. Lenny komt weer terug.![]()

Precies, geen foto, geen adoratie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niks wordt hier geadoreerd zonder foto's

Nee, want het was niet als bagger bedoeld....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
nou, dat duurde niet lang
OA, daar moet je ook een baggerkloon voor gebruiken, a la PP

Nog geen post van hem gezien...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Effe kieken of lenny er al is...

het werd wel als bagger gesloten...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, want het was niet als bagger bedoeld....![]()

Bzzzzzzzrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef buzzer het volgende:
Goedmorgen
Doe mij maar een koffie met een scheutje paracetemol

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Precies, geen foto, geen adoratie.
[afbeelding]

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef Jo0Lz het volgende:
Trouwens, is lenny alweer terug!?
Vanmiddag om 13:08 dus!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef Jump het volgende:
Lenny_Leonard kan pas over 48 uur terug topics kicken.

dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, want het was niet als bagger bedoeld....![]()

Door een baggermod...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
het werd wel als bagger gesloten...

Ah ok.quote:

ikweet ook niet hoe dat werkt, misschien moet je wel een mailtje sturen als je unbanned wilt worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok..
ik dacht, misschien wordt hij een paar uurtjes gematst...

Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Moet ik dan voortaan maar baggeren?![]()

Nee gaat vanzelf.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ikweet ook niet hoe dat werkt, misschien moet je wel een mailtje sturen als je unbanned wilt worden.

Lijkt me ook niet handig. Maarja, moet je maar niet gebanned wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ikweet ook niet hoe dat werkt, misschien moet je wel een mailtje sturen als je unbanned wilt worden.
Go ahead.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Moet ik dan voortaan maar baggeren?![]()

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
Mijn auto is total loss

Mijn auto is total loss

wa eb ie gedoan dan...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
Mijn auto is total loss

yup. Iemand ging op de rem staan en ik knalde er opquote:

Lelijk hoor ben je wel goed verzekerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Iemand ging op de rem staan en ik knalde er op

hein?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
Mijn auto is total loss

is zo kut he, eigenlijk kun je er (waarschijnlijk) niks aan doen.. toch is het jou schuld...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]

lease auto, dus neem aan van welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef covie het volgende:
[..]
Lelijk hoor ben je wel goed verzekerd?

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]

tja, ik reed niet eens hard. Ik heb ook geen airbag gezien....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
is zo kut he, eigenlijk kun je er (waarschijnlijk) niks aan doen.. toch is het jou schuld...

dat is het niet jou auto, maar jou geleende autoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
lease auto, dus neem aan van wel

En toch total loss??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, ik reed niet eens hard. Ik heb ook geen airbag gezien....

10~20 hoogstensquote:

Oh dat scheelt weer...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
lease auto, dus neem aan van wel

Ja dan heb je niet genoeg afstand gehouden zeggen ze dan hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
is zo kut he, eigenlijk kun je er (waarschijnlijk) niks aan doen.. toch is het jou schuld...

hmm, kan toch nog aardig hard aankomen./quote:

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, kan toch nog aardig hard aankomen./
Ik had een keer dat ik optrok met een sprinter, tijdens werk, dus geen gordel, en vol een a'dammertje ramde
Reed ook maar iets van 20 ofzo maar lag mooi wel met m'n bek tegen het raam

Goh... dat dat dan zo hard gaat..wist ik ook niet zeg..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had een keer dat ik optrok met een sprinter, tijdens werk, dus geen gordel, en vol een a'dammertje ramde
Reed ook maar iets van 20 ofzo maar lag mooi wel met m'n bek tegen het raam

Nee, heb ik namelijk nog nooit gedaan....quote:

Mijn auto is total loss

nee, dat is hendig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, heb ik namelijk nog nooit gedaan....![]()
Wel met ±10 achteruit tegen een vuilcontainer...![]()
Blijkbaar bouwen die Fransen stevige bumpers, want er zitten alleen krasjes op....![]()

Blijkbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]

Oh nou dat is wel beter danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nou ja, ben niet vleugellam, dus dat valt weer mee. Er komt straks een taxi voor me om me naar mijn leenauto te brengen. Het zit in de verzekering, dus dan genieten we er maar van.

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:57 schreef covie het volgende:
Ik heb ook al een keer met mijn auto over zo'n stenen bol gereden.![]()
Keek ik achter me, nee geen paaltje.
Dus ik geef gas.
hoor ik opeens heel hard KGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
maarja het viel mee. Heb er ook niks aan gedaan.
Meestal denk je op het eerste moment wel dat het erger is dan dat het eigenlijk is.

mja, kost toch weer wat geld. EN erg veel tijd. Leuk als je morgen je broer naar schiphol moet brengen....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef covie het volgende:
[..]
Oh nou dat is wel beter dan![]()
Maar je baalt er wel stevig van zeker.

Eigen risico ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, kost toch weer wat geld. EN erg veel tijd. Leuk als je morgen je broer naar schiphol moet brengen....
En zelf bijna op vakantie gaat...

was even drukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:5 minuten niet gepost?~!
What gives?!

Toch opzetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef covie het volgende:
blegh... mijn colelga zou thuis werken vandaag dus heb ik wat leuke cd'tjes meegenomen en nu issie er toch![]()

was ff koffie halenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Where is everybody?!

verzekering nog even bellen. Eigen risico zit er wel in , denk ik. Maar goed, die is te lijen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Where is everybody?!

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef covie het volgende:
[..]
Wil hij niet, en dan als ik het niet wil afzetten gaat ie zo naar de manager![]()

Scheisse ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
verzekering nog even bellen. Eigen risico zit er wel in , denk ik. Maar goed, die is te lijen.
Pfff, wat een kutkind.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef covie het volgende:
[..]
Wil hij niet, en dan als ik het niet wil afzetten gaat ie zo naar de manager![]()

Dan is ie toch ook weg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef covie het volgende:
[..]

ik heb zowiezo veel werk waar je veel bij moet typen...dus echt veel valt het niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Wat ik me afvraag:
Vragen jullie collega's zich niet af wat en waarom je nou altijd maar zit te typen...?![]()
Kijk, ik zit alleen in een kantoor, dus niemand weet/ziet/hoort iets...![]()

en ik zou daar mee zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Wat ik me afvraag:
Vragen jullie collega's zich niet af wat en waarom je nou altijd maar zit te typen...?![]()

Ik zit meestal alleen, maar als ik bij collega's zit dan ben ik druk met mailen of Word.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Wat ik me afvraag:

nog meer feiten Fruts....????quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb zowiezo veel werk waar je veel bij moet typen...dus echt veel valt het niet op
plus het feit dat mijn collega's, als ze er al zijn, veel patiencen op de pcdus moeten ze niet zeiken
plus het feit: ze zijn blond.. naja, dat zegt al genoeg toch?

ja hoor, de ene noemt zichzelf een slet... en ze hoopt dit weekend een toekomstige papa te neukenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog meer feiten Fruts....????![]()

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja hoor, de ene noemt zichzelf een slet... en ze hoopt dit weekend een toekomstige papa te neuken![]()

Nee, dat niet..quote:

oowww....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja hoor, de ene noemt zichzelf een slet... en ze hoopt dit weekend een toekomstige papa te neuken![]()

Mijn collega heeft het allang door.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Wat ik me afvraag:

ik heb die hoop al opgegeven, het lukt me nooit om er een ander scherm voor te rammenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef covie het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het allang door.
Maar het interesseert me weinig omdat ik toch bijna weg ben.
Hij komt ook niet met 'kun je dit of dat doen'
Alleen als er anderen binnenkomen schiet ik er snel een ander scherm voor![]()

Slettenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor figuren zijn dat nou weer

figuren?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor figuren zijn dat nou weer

figuur danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
figuren?
ging om één en dezelfde![]()

mijn collega niet hoor, die weet best hoe de vork in de steel zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Wat ik me afvraag:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |