Te schattigquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Chanty het volgende:
Kom hier ook maar eens ons poesje showen
Pientje, nu bijna 11 weekjes oud
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kloptquote:Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Te schattig
Kan het zijn dat ik die eerste foto in zwart wit heb gezien?
Tessa, wat word je groot, net als je zusquote:Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef ook_gek het volgende:
terug van weg geweest. Heb het erg druk gehad
[afbeelding]
zo effe uitrekken en aanvalluh!!!!!!
TESSA NEE!!!!!!!
[afbeelding]
huh wat ik doe niks
Heb thuis nog wel ergens een foto waar mevrouw van een vrij hoge schoorsteen springt. dan zie je pas hoe groot is zequote:Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tessa, wat word je groot, net als je zus
Noortje heeft zulke lange poten dat ze al bijna net zo hoog is als Zoequote:Op maandag 30 juli 2007 10:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb thuis nog wel ergens een foto waar mevrouw van een vrij hoge schoorsteen springt. dan zie je pas hoe groot is ze
Tom is een stevige kater, en zeker voor zijn leeftijd: hij is anderhalf en ze blijven tot het 4e jaar groeien...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:49 schreef tonja het volgende:Tom ziet er zeer solide uit. Ik hoop dat je tv dat met hem gemeen heeft..
Dat moet je inderdaad niet te snel zeggen... hier lopen ze met regelmaat over mijn lcd televisiequote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tom is een stevige kater, en zeker voor zijn leeftijd: hij is anderhalf en ze blijven tot het 4e jaar groeien...
Toch maar eens een plasma-scherm tegen de muur plakken dan, daar kan hij niet op.
Hoewel... dat zeg ik nu wel... maar gisteren wilde hij op de smalle rand van mijn tft-monitor springen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |