quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
OA!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
O. A. !!!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel een fout die ik vaak maak ja
nee?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..is het je niet opgevallen dat wij daarmee zijn opgehouden..
![]()
Ik heb gereageerd!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er komt een brabo naar zuid holland
Reistijd inc. file
gaat je niks aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:44 schreef OA het volgende:
Zeg Enrique,
Welke studie hen je eigenlijk uitgekozen uiteindelijk?![]()
Ik had het ook over mijzelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg..heb al moeite om Twents te verstaan...![]()
![]()
Weg boom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaat je niks aan
check:
[afbeelding]
Ik dadelijk ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb weer een vers bakje koffie![]()
Ik ook, verse koffie en bijna pauze.quote:
Check out the big brain on bretttt...quote:
Bij mij duurt het nog 2,5 uur voor ik pauze heb.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ook, verse koffie en bijna pauze.
voor mij nog zo'n 8 minutenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Bij mij duurt het nog 2,5 uur voor ik pauze heb.![]()
Ik ga International Business & Languages doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die had ik ook ghezien ja, maar die wasd niet biezonden///![]()
Volgens mij heb je ook een nieuw doedsenbord nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Het is hier een grote puinhoop, een pokkebende....![]()
We krijgen een niewue kueken en alles is nu in mijn kanrtoot gestadl![]()
Drutselquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat zeg je nou Dovie?![]()
had jij koffie over?
ik ookquote:
Hier wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
had jij koffie over?
Meer dan genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
had jij koffie over?
neuken schrijf je niet ales kuekenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Het is hier een grote puinhoop, een pokkebende....![]()
We krijgen een niewue kueken en alles is nu in mijn kanrtoot gestadl![]()
gestald is wel weer met een dquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neuken schrijf je niet ales kueken![]()
kantoor schrijf je niet als kanrtoot
niewue?![]()
gestadl? das met een t toch?
Je hoefd mij niet uit te legen wat IBL is hoortr...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga International Business & Languages doenOh, leuk, wat is dat dan?
International Business and Languages lijkt een talenopleiding maar is het niet. Het is ook geen economische opleiding. Het is een mix van beide: best of both worlds. Een bijzondere opleiding die bijzondere mensen levert. Mensen die in staat zijn in de aangeboden talen de economische componenten uit te leggen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoefd mij niet uit te legen wat IBL is hoortr...
Het is een oplijdin zoals jij beschrijfd, maar er is nog eits dat je vergete bnet, nameleik dat de verhoudin dmaes/heeren ongever 85/15 is...![]()
Tank je! euh Dankje!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hier wel..
* Jo0Lz kopje koffie geeft aan Frutsel..
Taalfouten? Waar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Het is een oplijdin zoals jij beschrijfd, maar er is nog eits dat je vergete bnet, nameleik dat de verhoudin dmaes/heeren ongever 85/15 is...![]()
Niets!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
wta si er opnees met je splelngi ana de hand OA?/
Valt nog meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, maar dat was al lang bekend.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Niets!![]()
Ondanks dat het verdomd moeilijk is om zo te schrijven, hoef je nauwelijks moeite te doen om het te lezen en begrijpen!![]()
eejjjj VtVorsdquote:
goedemorgen vdvorsdquote:
Heb jij IBL gedaan dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef covie het volgende:
[..]
Valt nog mee![]()
Toen ik op school kwam waren en 450 nieuwe leerlingen waarvan 3 meiden![]()
Ja als alle ledders er inzidden dan schijnd hed al goed de gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, maar dat was al lang bekend.
Het schijnt zo te zijn, dat het aantal letters moet kloppen, en de eerste en laatste op hun plek meoten staan, dan lees je het gewoon op. Maar het is verdomd lastig typen idd
bij me is hed er nogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef vdvorst het volgende:
Iemand een idee waar de quick quote is gebleven? is sinds de update verdwenen bij mij
Dat is nog niet eens het lastigste... Ik doelde meer op de taalfouten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, maar dat was al lang bekend.
Het schijnt zo te zijn, dat het aantal letters moet kloppen, en de eerste en laatste op hun plek meoten staan, dan lees je het gewoon op. Maar het is verdomd lastig typen idd
nee ik heb icd gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij IBL gedaan dan?
Ik zat op de HES (Hogeschool R'dam) en daar was de verhouding wel degelijk zoals ik het beschreef!
![]()
En lekker mooi dat veel meiden waren/zijn!!![]()
Maar dan moet je wel alles goed kunnen spellen en weten uit welke letters een woord bestaat...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef covie het volgende:
[..]
Ja als alle ledders er inzidden dan schijnd hed al goed de gaan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel alles goed kunnen spellen en weten uit welke letters een woord bestaat... [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef covie het volgende:
Vanaf nu schrijf ik alles weer gewoon hoor!!
dus ik gebruik de T weer want hij voelde zich achtergestelt
Wie ga je adoreren dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
Zou een adoratietopic in ONZ lang open blijven?![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=achtergestelt&btnG=Zoeken&meta=quote:
Het wordt een algemeen adoratietopic...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef covie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=achtergestelt&btnG=Zoeken&meta=
![]()
Je zegt ook achtergestelde en geen achtergestelte![]()
de T, hij voelde zich toch achtergesteld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef covie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=achtergestelt&btnG=Zoeken&meta=
![]()
Je zegt ook achtergestelde en geen achtergestelte![]()
Drugs are bad, mmkay,?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hew problemons met mijnz deelscherm. Ik zie allewaal typefauten in de DoffieSC...
Dan ga ik daar koffie adorerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Het wordt een algemeen adoratietopic...
TT: "Adoreer hier"
OP: Je eigen kat/hond/moeder/whatever...![]()
....
....
PS: niet bedoeld als baggertopic...![]()
neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
Zou een adoratietopic in ONZ lang open blijven?![]()
Ohquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de T, hij voelde zich toch achtergesteld?
gaf alleen maar aan dat je hem dan vaker moest gebruiken, dus achtergestelt
idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef covie het volgende:
Zeg even als je m geopenT hebT dan kan ik snel koffie adoreren voor hij weer dichT is![]()
Ja maar het is wel leuk....quote:
gaat uwer gang.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar het is wel leuk....
Als iedereen nou alvast even een post klaarzet, dan kan die direct daar worden geplakt zodra het topic is geplaatst...![]()
Ok.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef covie het volgende:
Zeg even als je m geopenT hebT dan kan ik snel koffie adoreren voor hij weer dichT is![]()
Bron?quote:
ok ik ga er nu 1 typen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar het is wel leuk....
Als iedereen nou alvast even een post klaarzet, dan kan die direct daar worden geplakt zodra het topic is geplaatst...![]()
De 2e dus!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef OA het volgende:
Apple SC #172. Leuke TT's zijn voor homo's.
of
Adoreer hier...
![]()
Binnen nu en 10 tellen wordt ie geplaatst...![]()
Ja, die 10 tellen zijn nodig, omdat je niet zo snel achter elkaar 2 posts kunt doen....![]()
iig 2 posts...quote:
Mogge!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef buzzer het volgende:
Goedmorgen
Doe mij maar een koffie met een scheutje paracetemol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |