quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de reclame-inkomsten toénemen door dit soort uitspraken. Eerder integendeel.
Het is niet de eerste keer dat Fonsje het nodig vindt om DGK publiekelijk af te zeiken. Toch hebben in de afgelopen periode geen ranzige uitspattingen meer plaatsgevonden, en de kijkcijfers zijn (desondanks) op peil gebleven en zelfs weer licht gestegen.
Nu is het natuurlijk wèl zo dat je onder een brede laag van de bevolking kunt scoren door DGK af te branden. Misschien ziet Van Westerloo dit als een mooie kans om zichzelf wat populairder te ouwehoeren?
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef Darklight het volgende:
haha die gatsen maar denken dat ze populair zijn buiten, stopt het programma gewoon![]()
Mwah.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
mensen die geen nederlands kunnen zijn dom..
Garpjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
het overgrote deel vd wereld kan geen Nederlandsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
Da's nou een echt vet garpjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef milagro het volgende:
[..]
het overgrote deel vd wereld kan geen Nederlands
In NL mag je toch ook praten over tactiekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Ja,BB usa heeft live-streams
is alleen niet te zien voor mensen buiten de VS
BB heeft daar hele andere regels,je mag alles bespreken over tactiek
Betekend wel dat elke reguliere uitzending(donderdag,zondag en dinsdag) vrijwel uitsluitend over tactiek gaat.
Vind het wel gaaf op die manier,is daar echt een taktisch spel met elke keer verrrassende wendingen
Toen Fons zelf in het huis was zei hij volgens mij tegen de bewoners dat ze het vooral de eerste tijd even rustig moesten houden om het dan langzaam op te bouwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’
Zegt Fons van Westerloo ook nog.
Dit programma gaat het eind van het jaar echt niet halen.
Ze krijgen De Telegraaf op dezelfde dag. Alleen stond het interview met Fons van W. in de Volkskrant. Zal morgen wel in De Telegraaf staan. Of die ongecensureerd de kooi binnenkomt, is nog de vraag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:22 schreef dwigh het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag: weten de bewoners hier nu van of krijgen zij de telegraag een dag later?
Ik heb nl. geen enkele reactie van hen vernomen...![]()
Het staat op de site van De Telegraaf, maar niet in de papieren versie. Het interview stond nl vanochtend exclusief in De Volkskrant.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:30 schreef dwigh het volgende:
nee, dat is absuluut niet waar, want ik heb het zelf op mijn pc gelezen in de telegraaf. Misschien is het eruit geknipt of de pagina eruit gehaald. Dit is wel eerder gebeurd.
Ik ben ervan overtuigd, dat als dit hen ter ore komt, dat het commotie zou geven of niet?
Betekent voor hen toch einde verhaal, zonder jackpot (HUIS)
JdM had aan Berlusconi een voorbeeld kunnen nemen, meer media opkopen om te touwtjes een beetje in eigen hand te houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Dark het volgende:
Ook een stukje in het NRC.
http://www.nrc.nl/media/a(...)Gouden_Kooi_in_zicht
Bijna alle kranten schrijven hetzelfde, zal wel integraal overgenomen zijn.
Ik denk dat Huub wel weer RTL Boulevard er bij haalt en een advocaat in de arm neemt !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie: hoe zullen de mensen in de kooi reageren morgen?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:28 schreef Meds het volgende:
wat een gilller, dat huis krijgt niemand natuurlijk (lettertjes lezen) en die jackpot ook niet, ze zullen wel een oprotpremie krijgen maar of dat een beetje de schade dekt (voor altijd je reputatie naar de kloten) vraag ik me af.
die kijkcijfers zeggen niks, kijk maar even naar de tegenprogrammering, straks met dwdd en gtst zijn ze weg.....woesj
een handtekening vragen nou goed whahaha...nee die mensen worden neem ik aan totaal genegeerd net als die enge Natasia. Gewoon nutteloos volk is het. ------------------quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie:
Hou zouden "gewone" mensen reageren als ze deze luitjes op straat tegen zouden komen?
vooronderstelt dat ze ze uberhaupt kennen.
Negeren?
Reageren? (en wat dan?)
inderdaad. Maar ik weet uit ervaring dat na een jaar of 2 dat ook weer over is want. Je bent namelijk helemaal niet interessant voor de massa. Dus ze worden snel vergeten, sterker nog. Als Natasia niet beroofd was, (als dat zo is), had ik nu gezegd ow.....wie was natas ook al weer??? Snapje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
Vreselijk je verdere leven door te gaan als Sletje, Kabouter-Kikker, Sliko, Geile Trees, Teror Jaap, Pshycho Brain, Dennix. Dat blijft je achter volgen.
Bij DGK wel, bij BB mocht dat niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
In NL mag je toch ook praten over tactiek
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Helaas zal dat wel niet in de uitzending komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie: hoe zullen de mensen in de kooi reageren morgen?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef NTCE het volgende:
ze krijgen allen een mid-week El Gran dorado om het goed te maken.
Alsof er nog zo veel mensen gaan zitten voor de Nanny na 203 herhalingenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ook dit bericht is weer reclame voor het programma. Ik moet wel zeggen dat DGK nu na de nanny op tv is en de mensen die dus de reeks series die op dat tijdstip langskomen automatisch de goude kooi zitten te kijken. Ik keek het nooit toen het op talpa was en nu op rtl5 zie ik het elke avond alngskomen.
Nou is die zender koud begonnen... in mijn tvgids staan de programma's nog niet, en volgende week ook nog niet omdat nog niet 100% bekend was of de overname al rond zou zijn.. dit helpt natuurlijk niet echt voor een zenderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel een programma zoals DGK asociaal duur is, voor een programma dat maar tussen de 400.000 en 500.000 trekt, kan Fons van Westerloo zich beter druk maken om RTL8. De kijkcijfers van die zender liggen tussen de 50.000 en 160.000 en dat is toch van het niveau MTV, Discovery en ComedyCentral.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef BereNDD het volgende:
tvp dan maar
Wat dacht je van: Gewoon met rust laten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie:
Hou zouden "gewone" mensen reageren als ze deze luitjes op straat tegen zouden komen?
vooronderstelt dat ze ze uberhaupt kennen.
Negeren?
Reageren? (en wat dan?)
Kent geen Nederlands, of kan geen Nederlands sprekenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef milagro het volgende:
[..]
het overgrote deel vd wereld kan geen Nederlands
nee, hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kent geen Nederlands, of kan geen Nederlands spreken
Is het, dus.
Geen komma voor "of"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kent geen Nederlands, of kan geen Nederlands spreken
Is het, dus.
Op pagina twee schijnen er twee regeltijes aan gewijd te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik zag er niks over staan in de Telegraaf van vandaag.
Oh okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op pagina twee schijnen er twee regeltijes aan gewijd te zijn.
Ze krijgen niets. Hun borg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef LENUS het volgende:
Maar krijgt iemand nu die vila of niet?
Welk fonds precies?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
Fons van Westerloo heeft DGK alleen maar overgenomen omdat John de Mol dat heel graag wou. Als het aan Fons lag dan was DGK nu al gestopt, heeft dus niks te maken met een kans geven. Voor de deelnemers is het lullig, maar dat weet je als je aan een tv-programma mee doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
fons die zijn grote fonds ter beschikking steldequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Welk fonds precies?
Wel jammer, heb het eigenlijk nog veel te vaak gekeken ook. We krijgen dus ook gewoon geen winnaar, al had ik m'n geld op Huub gezet.
Dat zou zeker een redding zijn. Want bij sbs zijn de kijkcijfers belangrijker dan de mening van intellectueel Nederland.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef -Jean- het volgende:
Kan het niet zijn dat het programma eind van het jaar verdwijnt bij RTL en verhuist naar sbs ofzo. Zou me ook niks verbazen
Aah, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
fons die zijn grote fonds ter beschikking steldeSorry voor de tikfout..
Neehee, die kijken niet, die hebben maar 1 zenderquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:55 schreef doka het volgende:
[..]
Maar een half miljoen mensen per dag...
Ja ja, je kunt mooi lullen, maar ik heb een mooie lulquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neehee, die kijken niet, die hebben maar 1 zender![]()
Het lijkt erop dat ze het nog niet weten. Maar ze voelen het wel aan, en zijn er op hun manier mee bezig (wegstemmen of plannen maken). Sommige bewoners (amanda, nadia) schijnen het helemaal niet belangrijk te vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:09 schreef dwigh het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb de ontwikkelingen een paar dagen niet kunnen volgen, vandaar mijn vraag:
Is het bij de bewoners als bekend dat het programme wordt beeindigd?
Ze hadden het toch in de Telegraaf kunnen lezen.
Op forumverslagen zie geen geen reactie van hun kant.
Dus: wie kan mij hier iets over vertellen?
Thx
Alleen kost en inwoningquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:17 schreef After_Forever het volgende:
zit je daar een jaar in het huis, krijg je uiteindelijk niks![]()
Plus een -voor de huidige bewoners- aardige vergoeding per maand.quote:
Zo. Dus ze krijgen:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Plus een -voor de huidige bewoners- aardige vergoeding per maand.
Het is gewoon werk.
is voor jaap wel handig kots en inwoningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |