dat dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:46 schreef SmeerCaas het volgende:
Eindelijk!
Vraagje...ik hoor niemand praten of iemand uberhaubt het huis krijgt...
Je hebt 't voor de zekerheid maar even nageteld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:02 schreef flowerbox het volgende:
Volgens mij kijken er idd geen 1,5 miljoen mensen naar.
Die kans is ook wel aanwezig dat dat binnen niet afzienbare tijd gaat gebeuren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
naar GTST kijken ook geen 1.5 miljoen mensen, dus wellicht dat ze dat ook van de buis kunnen halen.
Streamers zien het einde van dit fiasco al een tijdje aankomen. Die zijn allang op het einde voorbereid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe gaan de streamers dan hun vrijgekomen vrijetijd besteden?
"Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Copycat het volgende:
Het viel me gisteravond al op dat DGK niet werd genoemd in het rijtje 'nieuwe' RTL programma's tijdens een spotje over de nieuwe programmering. Deal or No deal wel, en ook nieuwe progamma's, maar geen woord over DGK.
Eind dit jaar gaat het programma denk ik dan ook niet eens halen.
Volkskrant:quote:
zal vast wel iets in de kleine lettertjes staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Mrln het volgende:
wie krijgt dan de villa? of pleegt RTL/Tien contractbreuk?
De acteurs zullen wel een contract hebben gekregen waarin ook tien word beschermd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Mrln het volgende:
wie krijgt dan de villa? of pleegt RTL/Tien contractbreuk?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef crimescene het volgende:
Ik zie overal wel staan dat het van de buis af gaat, maar nergens dat de streams ook verdwijnen. Of vergis ik me nou?
De streams zijn ze nu al liever kwijt dan rijk. Als het op televisie stopt, stopt het ook meteen op internet, lijkt mij (als de streams al niet eerder worden gestaakt). Immers, de inkomsten die de streams opleveren vallen in het niet bij de kosten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
Volkskrant:
"Volgens Van Westerloo wilde De Mol al stoppen met de live-uitzendingen die op internet zijn te volgen, maar bleek dat technisch niet te kunnen. Hoe De Gouden Kooi wordt afgewikkeld, is nog niet duidelijk."
Denk je dat De Mol filantroop is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef mroijjoijoi het volgende:
Het programma gaat van de buis.... ik lees nergens dat het ook stopt.... het kan toch gewoon doorgaan met alleen gratis streams??
Nee dat dat ik niet, maar het viel me op dat er dus niet staat dat de gouden kooi stopt, maar dat het van de buis gaat. Ook wordt er dus niks gezegd over wie dan gaat winnen o.i.d. Het lijkt me ook dat het anders wel een erg kostenpost wordt, maar toch, hij zegt niet dat het programma stopt..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat De Mol filantroop is?
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij hier moderator op het forum bent en niet op de stoel van van Westerloo zit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Ruim een half miljoen kijkers gisteren.
Ik snap de "taktiek" van Jezus van Westerloo niet hoor.
Ja, ik had tijd over.....quote:Je hebt 't voor de zekerheid maar even nageteld?
De tactiek van Van Westerloo is zo dom nog niet. DGK heeft aan de ene kant een dramatisch slecht imago (zie de frontpagequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Ruim een half miljoen kijkers gisteren.
Ik snap de "taktiek" van Jezus van Westerloo niet hoor.
Ik geloof niet dat de reclame-inkomsten toénemen door dit soort uitspraken. Eerder integendeel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef Asile het volgende:
[..]
De tactiek van Van Westerloo is zo dom nog niet. DGK heeft aan de ene kant een dramatisch slecht imago (zie de frontpage), aan de andere kant is er sprake van goede kijkcijfers (ik zie RTL8 nog geen programma uitzenden met 500.000+ kijkers). Om te voorkomen dat het imagoprobleem overslaat op RTL distantieert Van Westerloo zich in elk interview van DGK en kondigt hij aan te gaan stoppen met de uitzendingen. Tegelijkertijd blijft het nog een half jaar op de buis, want ja, dat was de deal (die hij zelf heeft gesloten!) en kan RTL profiteren van de reclameinkomsten en het nieuwe RTL5 stevig in de markt zetten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij hier moderator op het forum bent en niet op de stoel van van Westerloo zit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |