abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52612770
Eind voor De Gouden Kooi in zicht
Uitgegeven: 23 augustus 2007 07:07
Laatst gewijzigd: 23 augustus 2007 07:13

HILVERSUM - De realitysoap De Gouden Kooi verdwijnt dit jaar nog van de buis. Dat liet topman Fons van Westerloo van RTL Nederland donderdag weten in de Volkskrant, dat een interview met hem had.
ANP2

Volgens Van Westerloo zijn er heldere afspraken gemaakt met John de Mol, die het programma voor het eerst bij Tien op de buis bracht.

"We blijven De Gouden Kooi tot het eind van het jaar uitzenden, zodat hij het format in het buitenland kan verkopen. Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man. Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren", aldus Van Westerloo.

In De Gouden Kooi kunnen deelnemers de villa en veel geld winnen door zo lang mogelijk in het met camera's behangen landgoed te blijven zitten. Degene die dat het langst volhoudt, is winnaar.

ChristenUnie

De realitysoap, waarin geweld, seks en grof taalgebruik niet worden geschuwd, haalde diverse keren het nieuws. Zo riepen regeringspartijen CDA en ChristenUnie bedrijven op geen spotjes te plaatsen rond het programma. Tweede Kamerlid Joop Atsma van het CDA noemde het tv-programma te walgelijk voor woorden.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_52612773
inzicht
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52612789
Het stond zelfs op de voorpagina, boven de vouw.
De wereld is gek geworden, hoor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52612797
.
For great justice!
pi_52612829
Eindelijk!
Vraagje...ik hoor niemand praten of iemand uberhaubt het huis krijgt...
pi_52612951
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef Q. het volgende:
.
Goed nieuws! Waarom wachten tot het eind van het jaar, nu stoppen is een goed moment !
pi_52612956
dubbel
pi_52612958
dubbel...
pi_52613032
Volgens mij kijken er idd geen 1,5 miljoen mensen naar.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:03:48 #10
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52613055
gelukkig maar..
weg met die slechte troep
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52613057
naar GTST kijken ook geen 1.5 miljoen mensen, dus wellicht dat ze dat ook van de buis kunnen halen.
  Milf donderdag 23 augustus 2007 @ 09:05:14 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52613074
Eindelijk die verdervelijke troep van de beeldbuis.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52613076
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:46 schreef SmeerCaas het volgende:
Eindelijk!
Vraagje...ik hoor niemand praten of iemand uberhaubt het huis krijgt...
dat dus.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52613089
Volgens mij kijken er nooit meer dan een half miljoen mensen naar DGK.
pi_52613099
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:02 schreef flowerbox het volgende:
Volgens mij kijken er idd geen 1,5 miljoen mensen naar.
Je hebt 't voor de zekerheid maar even nageteld?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:08:42 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52613127
Het viel me gisteravond al op dat DGK niet werd genoemd in het rijtje 'nieuwe' RTL programma's tijdens een spotje over de nieuwe programmering. Deal or No deal wel, en ook nieuwe progamma's, maar geen woord over DGK.
Eind dit jaar gaat het programma denk ik dan ook niet eens halen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52613135
hoe gaan de streamers dan hun vrijgekomen vrijetijd besteden?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:10:14 #18
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52613143
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
naar GTST kijken ook geen 1.5 miljoen mensen, dus wellicht dat ze dat ook van de buis kunnen halen.
Die kans is ook wel aanwezig dat dat binnen niet afzienbare tijd gaat gebeuren.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52613146
Had het niet verwacht, maar dgk was gisteravond het meest bekeken progamma van rtl5, van rtl7 en rtl8!. in totaal 651.000 kijkers. !!
pi_52613199
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe gaan de streamers dan hun vrijgekomen vrijetijd besteden?
Streamers zien het einde van dit fiasco al een tijdje aankomen. Die zijn allang op het einde voorbereid.
pi_52613234
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Copycat het volgende:
Het viel me gisteravond al op dat DGK niet werd genoemd in het rijtje 'nieuwe' RTL programma's tijdens een spotje over de nieuwe programmering. Deal or No deal wel, en ook nieuwe progamma's, maar geen woord over DGK.
Eind dit jaar gaat het programma denk ik dan ook niet eens halen.
"Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’
Zegt Fons van Westerloo ook nog.

Dit programma gaat het eind van het jaar echt niet halen.
pi_52613257
wie krijgt dan de villa? of pleegt RTL/Tien contractbreuk?
pi_52613258
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat dus.
Volkskrant:
"Volgens Van Westerloo wilde De Mol al stoppen met de live-uitzendingen die op internet zijn te volgen, maar bleek dat technisch niet te kunnen. Hoe De Gouden Kooi wordt afgewikkeld, is nog niet duidelijk."
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:23:58 #24
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52613401
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Mrln het volgende:
zal vast wel iets in de kleine lettertjes staan
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52613509
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Mrln het volgende:
De acteurs zullen wel een contract hebben gekregen waarin ook tien word beschermd.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:33:15 #26
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_52613564
ze krijgen allen een mid-week El dorado om het goed te maken.
Het huis wordt verdeeld en wordt een asielzoekerscentrum.
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
pi_52613802
Het lijkt me dat Brian als langst zittende gedetineerde het meeste recht op het huis heeft.
pi_52613805
Vraag me inderdaad af wat er met de Villa gebeurd.

Verder kan ik me niet druk maken om heen het programma
Built for Speed
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:48:56 #29
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_52613837
EINDELIJK
  PR/Manusje van alles donderdag 23 augustus 2007 @ 09:52:50 #30
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52613920
Neee
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52614058
Ik hoop dat ze er nog een mooi einde aan breien maar verwacht dat gezien wat we de laatste weken (maanden?) hebben voorgeschoteld gekregen, niet.
pi_52614316
toch benieuwd idd wie nou het huis krijgt en óf iemand het huis krijgt....
I'm not the man you think I am!
pi_52614864
Ik zie overal wel staan dat het van de buis af gaat, maar nergens dat de streams ook verdwijnen. Of vergis ik me nou?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:46:42 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52615151
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef crimescene het volgende:
Ik zie overal wel staan dat het van de buis af gaat, maar nergens dat de streams ook verdwijnen. Of vergis ik me nou?
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
Volkskrant:
"Volgens Van Westerloo wilde De Mol al stoppen met de live-uitzendingen die op internet zijn te volgen, maar bleek dat technisch niet te kunnen. Hoe De Gouden Kooi wordt afgewikkeld, is nog niet duidelijk."
De streams zijn ze nu al liever kwijt dan rijk. Als het op televisie stopt, stopt het ook meteen op internet, lijkt mij (als de streams al niet eerder worden gestaakt). Immers, de inkomsten die de streams opleveren vallen in het niet bij de kosten.
pi_52615353
Als DGK 1,5 miljoen kijkers haalt is het het bestbekeken dagelijkse RTL programma
En dan staat het op RTL5, waar überhaupt nooit 1,5 miljoen mensen tegelijk naar kijken
Dus die opmerking van Fons slaat echt weer nergens op, we zijn niet anders gewend.
Maar los daarvan mag het eind van dit jaar wel over zijn ja het beste is er al lang van af.
pi_52615568
Het programma gaat van de buis.... ik lees nergens dat het ook stopt.... het kan toch gewoon doorgaan met alleen gratis streams??
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:15:41 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52615875
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef mroijjoijoi het volgende:
Het programma gaat van de buis.... ik lees nergens dat het ook stopt.... het kan toch gewoon doorgaan met alleen gratis streams??
Denk je dat De Mol filantroop is?
pi_52615973
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je dat De Mol filantroop is?
Nee dat dat ik niet, maar het viel me op dat er dus niet staat dat de gouden kooi stopt, maar dat het van de buis gaat. Ook wordt er dus niks gezegd over wie dan gaat winnen o.i.d. Het lijkt me ook dat het anders wel een erg kostenpost wordt, maar toch, hij zegt niet dat het programma stopt..
pi_52616087
De mensen die de GK fanatiek keken en om de haverklap riepen 'dat het allemaal niet kon' hebben ook schuld dat de GK van de televisie af gaat.

De GK heeft maar 1 Winnaar en dat is de Mol
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 11:37:52 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52616500
Ruim een half miljoen kijkers gisteren.
Ik snap de "taktiek" van Jezus van Westerloo niet hoor.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_52616566
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij hier moderator op het forum bent en niet op de stoel van van Westerloo zit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52616739
quote:
Je hebt 't voor de zekerheid maar even nageteld?
Ja, ik had tijd over.....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_52616926
quote:
De tactiek van Van Westerloo is zo dom nog niet. DGK heeft aan de ene kant een dramatisch slecht imago (zie de frontpage ), aan de andere kant is er sprake van goede kijkcijfers (ik zie RTL8 nog geen programma uitzenden met 500.000+ kijkers). Om te voorkomen dat het imagoprobleem overslaat op RTL distantieert Van Westerloo zich in elk interview van DGK en kondigt hij aan te gaan stoppen met de uitzendingen. Tegelijkertijd blijft het nog een half jaar op de buis, want ja, dat was de deal (die hij zelf heeft gesloten!) en kan RTL profiteren van de reclameinkomsten en het nieuwe RTL5 stevig in de markt zetten.
pi_52617212
en ook dit bericht is weer reclame voor het programma. Ik moet wel zeggen dat DGK nu na de nanny op tv is en de mensen die dus de reeks series die op dat tijdstip langskomen automatisch de goude kooi zitten te kijken. Ik keek het nooit toen het op talpa was en nu op rtl5 zie ik het elke avond alngskomen.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 12:07:05 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52617371
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef Asile het volgende:

[..]

De tactiek van Van Westerloo is zo dom nog niet. DGK heeft aan de ene kant een dramatisch slecht imago (zie de frontpage ), aan de andere kant is er sprake van goede kijkcijfers (ik zie RTL8 nog geen programma uitzenden met 500.000+ kijkers). Om te voorkomen dat het imagoprobleem overslaat op RTL distantieert Van Westerloo zich in elk interview van DGK en kondigt hij aan te gaan stoppen met de uitzendingen. Tegelijkertijd blijft het nog een half jaar op de buis, want ja, dat was de deal (die hij zelf heeft gesloten!) en kan RTL profiteren van de reclameinkomsten en het nieuwe RTL5 stevig in de markt zetten.
Ik geloof niet dat de reclame-inkomsten toénemen door dit soort uitspraken. Eerder integendeel.

Het is niet de eerste keer dat Fonsje het nodig vindt om DGK publiekelijk af te zeiken. Toch hebben in de afgelopen periode geen ranzige uitspattingen meer plaatsgevonden, en de kijkcijfers zijn (desondanks) op peil gebleven en zelfs weer licht gestegen.

Nu is het natuurlijk wèl zo dat je onder een brede laag van de bevolking kunt scoren door DGK af te branden. Misschien ziet Van Westerloo dit als een mooie kans om zichzelf wat populairder te ouwehoeren?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_52617793
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
pi_52618256
Best kans dat SBS het programma overneemt.

Ik denk dat er ook wel een aantal acties worden gehouden.
pi_52618321
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk de reden dat jij hier moderator op het forum bent en niet op de stoel van van Westerloo zit.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:44:28 #49
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52618400
Maar krijgt iemand nu die vila of niet?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:44:53 #50
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52618405
haha die gatsen maar denken dat ze populair zijn buiten, stopt het programma gewoon
pi_52618412
Hoewel een programma zoals DGK asociaal duur is, voor een programma dat maar tussen de 400.000 en 500.000 trekt, kan Fons van Westerloo zich beter druk maken om RTL8. De kijkcijfers van die zender liggen tussen de 50.000 en 160.000 en dat is toch van het niveau MTV, Discovery en ComedyCentral.
pi_52618466
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
Hij zei al tegen een vriend van hem dat ie uiterlijk tot december in het huis zou zitten. Dus dat DGk in december stopt is allang bij de bewoners bekent...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:09:04 #53
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52619040
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef LENUS het volgende:
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52619232
en eigenlijk: "who cares" @ tt.

zielig ordinair en na een paar maanden wel duidelijk dat het volk alles doet voor geld.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:19:06 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52619349
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef LENUS het volgende:
Daar zal met de een of andere constructie wel onderuit worden gekomen, verwacht ik.
pi_52619428
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar zal met de een of andere constructie wel onderuit worden gekomen, verwacht ik.
ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.

desnoods met strootjes trekken of aan amanda's klit. degene die dat ding het verst kan uitrekken wint!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:23:45 #57
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_52619466
hehe bij pas 1,5 miljoen kijkers per dag gaat het langer door nu wint of niemand of Huub door smsjes
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_52619659
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.

desnoods met strootjes trekken of aan amanda's klit. degene die dat ding het verst kan uitrekken wint!
Nee was een paar maanden na het begin wel duidelijk dat niemand die villa en die zak met geld zou winnen. En er is nu barweinig spel element. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat is de grootste terror die heeft plaats gevonden de laatste weken?? Dat Huub een look-a-like van Brians ex wilt uitnodigen _O

Ik vind het wel een goed signaal dat niemand die villa wint. Ze hebben helemaal niks gedaan.

Maargoed de GK valt nog te redden als het aan SBS wordt verkocht (zoals iemand hier boven al zei) want dan kan er gewoon weer de ouderwetse terror plaats vinden.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:29:27 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52619691
Eindelijk die kolerezooi van TV
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52619735
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee was een paar maanden na het begin wel duidelijk dat niemand die villa en die zak met geld zou winnen. En er is nu barweinig spel element. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat is de grootste terror die heeft plaats gevonden de laatste weken?? Dat Huub een look-a-like van Brians ex wilt uitnodigen _O

Het is een goed signaal.

Maargoed de GK valt nog te redden als het aan SBS wordt verkocht (zoals iemand hier boven al zei) want dan kan er gewoon weer de ouderwetse terror plaats vinden.
als ik al zo lang in dat gekkenhuis zou verblijven, met oog op de vette poet, dan zou ik gaan moorden als ik de prijs niet zou kunnen krigen door het slechte programmabeleid van meneer de mol.

aaaaaaarrrrrrrggggggggggg!!!!

de kop van vermiste jaap in het bed van huub.
pi_52619764
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

las ik al zo lang in dat gekkenhuis zou verblijven, met oog op de vette poet. dan zou ik gaan moorden als ik de prijs niet zou krigen door het slechte programmabeleid van meneer de mol.
Kijk en dat levert nou kijkcijfers op, daarom heen kan je ook weer een hele soap maken

Die mensen zitten amper een jaar in die hut, dus niemand heeft recht op dat huis.
pi_52619840
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel een programma zoals DGK asociaal duur is, voor een programma dat maar tussen de 400.000 en 500.000 trekt, kan Fons van Westerloo zich beter druk maken om RTL8. De kijkcijfers van die zender liggen tussen de 50.000 en 160.000 en dat is toch van het niveau MTV, Discovery en ComedyCentral.
Ach Fonsie heeft het toch allemaal maar gedaan voor het voetbal
Buikpijn van het lachen!
pi_52619917
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk en dat levert nou kijkcijfers op, daarom heen kan je ook weer een hele soap maken

Die mensen zitten amper een jaar in die hut, dus niemand heeft recht op dat huis.
ja, klopt. maar het moet niet gaan lijken op een weddenschap waar ik je 100 euro beloof om 10 eieren op je kop kapot te slaan en dan na negen stop...
pi_52619944
quote:
quote:
Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man.
Net of de rest van de wereld dom is, die hebben ook wel door dat het programma niet loopt in deze formule.

Ik denk dat de GK-buitenland veel schokkender wordt en dus veel beter gaat lopen.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 13:38:50 #66
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52619960
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef shmoopy het volgende:
Het stond zelfs op de voorpagina, boven de vouw.
De wereld is gek geworden, hoor.
Laat me raden in de telegraaf
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:39:50 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52619985
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef paultjuhhh het volgende:

Laat me raden in de telegraaf
Volkskrant.
pi_52620006
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, klopt. maar het moet niet gaan lijken op een weddenschap waar ik je 100 euro beloof om 10 eieren op je kop kapot te slaan en dan na negen stop...
Die mensen moeten minimaal een jaar of 3 in dat huis zitten, anders is de investering er niet uitgehaald.

In het begin hadden ze het er ook over dat ze van plan waren om jaren in dat huis door te brengen.

Dus in principe gaat dat van die 9 eieren niet op. En er staat vast wel ergens in het contract dat als het progrmma vroegtijdig van de televisie wordt gehaald dat die villa gewoon eigendom van de Mol blijft.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 13:43:06 #69
80791 crew  Paul
pi_52620085
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volkskrant.
RIP
pi_52620705
Hoe zullen de bewoners gaan reageren?
pi_52620757
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Hoe zullen de bewoners gaan reageren?
Die worden allemaal ingevriest voordat ze het horen. Mocht het programma weer uitgezonden worden dan worden ze weer ontdooit
Buikpijn van het lachen!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:06:40 #72
8898 Darklight
pi_52620771
wie gaat er dan winnen? de langst zittende? zou wel eerlijk zijn
Of mss laten ze de kijkers kiezen
pi_52620787
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Darklight het volgende:
wie gaat er dan winnen? de langst zittende? zou wel eerlijk zijn
Of mss laten ze de kijkers kiezen
Ze zullen allemaal wel 20 000 euro krijgen, en het huis wordt verkocht aan een particulier
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:29:14 #74
8898 Darklight
pi_52621591
de meeste bewoners hebben ook tonnen aan boetes opgelopen, veel zal er dus niet te verdelen zijn
pi_52621647
is het niet gewoon heel simpel wat er met het huis gaat gebeuren, de bewoners hebben een contract met "tien" dat is overgenomen dus is alles wat in het contract staat niet meer van toepassing toch?

Zelfde dat we hier een houten vloer hebben en nog in het contract hebben staan dat we een schuur/lak beurt tegoed hebben, het bedrijf is weg dus kunnen we niet meer die lakbeurt krijgen...

Zou wel lullig voor de bewoners zijn als dat het geval was
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_52622118
quote:
Ik wel

DGK stoppen, Gertje niet meer blauw
Geil is ook lekker
pi_52622759
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef rene90 het volgende:
is het niet gewoon heel simpel wat er met het huis gaat gebeuren, de bewoners hebben een contract met "tien" dat is overgenomen dus is alles wat in het contract staat niet meer van toepassing toch?

Natuurlijk werkt dat niet zo. RTL heeft met het overnemen van tien ook die contracten overgenomen.
Maar daar zullen vast een hele hoop kleine lettertjes in staan.
pi_52623920
Ik hoop dat er iemand volledig doorslaat en de rest op de meest gruwelijke wijze voor het oog van de camera om zeep brengt wanneer deze persoon hoort dat ze hun poen kwijt zijn en niemand de villa krijgt! Dan ga ik voor het eerst in mijn leven DGK kijken!!

pi_52623967
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee dan wint Brian want die heeft de meeste ervaring daar in.

Van mij mogen ze vandaag al stoppen.
Dat mensen nog naar die saaie streams kunnen kijken .

Komt wel weer een ander programma en er zijn nog andere goede subfora's hier
pi_52623975
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij kijken er nooit meer dan een half miljoen twintig mensen naar DGK.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52624210
Een half miljoen kijkers is heel leuk voor een normaal programma, maar ik betwijfel of het voor zo'n duur programma wel uit kan, het lijkt mij iig van niet. Daarnaast heeft het programma gewoon een hele slechte imago, geen wonder dat RTL er snel vanaf wil.
pi_52624307
quote:
Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:58:57 #83
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52624480
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef doka het volgende:

[..]

Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.
Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?
pi_52624590
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef LENUS het volgende:

[..]

Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?
Tja, als ze realistisch zijn moeten ze weten dat dat het risico van het vak is, inderdaad. Maar het zou me niet verbazen als het merendeel van die mensen nog steeds rondloopt met in het achterhoofd het idee dat ze echt die villa kunnen winnen. Anders zouden er al lang een paar vertrokken zijn lijkt mij? Ik kan me niet voorstellen dat je in die ellende blijft zitten als er geen goede compensatie tegenover staat.

Dat Brian 50k heeft gekregen wist ik niet, trouwens. Dat is natuurlijk ook wel een aardig prijsje.
pi_52625092
Ze kunnen 1 miljoen euro prijzengeld verdelen
(min de boetes houden ze niet veel over)

De Villa win je echter wel pas na twee jaar.
Dus die blijft in handen van John de Mol
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:51:34 #86
8898 Darklight
pi_52625910
brain heeft die 50k in het begin al gewonnen, 1e week volgens mij
Ik denk als de bewoners het te horen krijgen, de helft wegloopt uit die villa
pi_52626012
Mensen die het troep vinden hebben trouwens nog nooit meer dan drie minuten achter elkaar gekeken.
Wat een onzin zeg heb je voor niets in dat huis gezeten.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52626023
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef Darklight het volgende:
brain heeft die 50k in het begin al gewonnen, 1e week volgens mij
Ik denk als de bewoners het te horen krijgen, de helft wegloopt uit die villa
Volgens mij weten ze het nog niet. Ik ga af op hoe Jaap doet. Dennis te vriend houden en zo
pi_52626091
Tegen de tijd dat DGK van de buis gaat is de amerikaanse versie al gestart, dus de streamers kunnen dan meteen overschakelen. En het is onwaarschijnlijk dat de amerikaanse versie slechter is dan de nederlandse, die zullen het miljonairs-imago vast wel extreem gaan doorvoeren...
pi_52626267
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Mika25 het volgende:
Tegen de tijd dat DGK van de buis gaat is de amerikaanse versie al gestart, dus de streamers kunnen dan meteen overschakelen. En het is onwaarschijnlijk dat de amerikaanse versie slechter is dan de nederlandse, die zullen het miljonairs-imago vast wel extreem gaan doorvoeren...
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.
pi_52626361
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:05 schreef doka het volgende:
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.
Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.
pi_52626532
Volkskrant:
De realityshow trok deze week op RTL5 ruim 450 duizend kijkers,tienduizenden minder dan toen Tien het dagelijkse programma nog uitzond

Met dank aan Dennix,Nadia,Amanda,Jaap.....deze 4 mensen laten met hun wijze waarop ze in dat programma staan het hele concept doodbloeden...als die eruit zijn dan staan ze in de buitenwereld compleet voor gek...Jaap daarvan nog een beetje uitgezonderd maar die andere 3 volkomen...
Jaap zet ook het hele programma op slot de laatste tijd...komt geen enkel initiatief meer uit hem.
Dennix is de grootste looser aller tijden,Nadia de nymphomane en Amanda...tja waar dat eindigt weten we allemaal wel zo'n beetje
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52626545
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.
Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.
Hebben ze daar bij Big Brother ook livestreams?
pi_52627380
edit

[ Bericht 93% gewijzigd door riri op 23-08-2007 18:03:30 ]
pi_52627428
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die het troep vinden hebben trouwens nog nooit meer dan drie minuten achter elkaar gekeken.
Wat een onzin zeg heb je voor niets in dat huis gezeten.
Dus iemand ie het wel langer dan drie minuten heeft gekeken kan het geen troep vinden? Geloof nou maar dat smaken verschillen en dat er echt mensen zijn die niet van zulke pulp houden.
pi_52627555
Denk dat ze er een parenclub van maken dan hoeft er weinig te veranderen.
dgp
pi_52627574
edit
pi_52628060
quote:
die krijg vast wel een flink zak geld mee naar huis
pi_52628140
bij nader inzien, als mietjehuillie Brian 2 schopincidenten tegen hem weet te ontlokken, dan vliegen d'r iig 2 bewoners eruit, waarna vanaf nu consequent iedere maand 1 bewoner tijdens de stemronde ook daadwerkelijk eruit wordt gestemd, dit zou theoretisch haalbaar & spectaculair tv moeten moeten kunnen zijn om nog voor de jaarwisseling een winnaar te krijgen.
pi_52628417
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:15 schreef doka het volgende:

[..]

Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.
Hebben ze daar bij Big Brother ook livestreams?
Ja,BB usa heeft live-streams
is alleen niet te zien voor mensen buiten de VS
BB heeft daar hele andere regels,je mag alles bespreken over tactiek
Betekend wel dat elke reguliere uitzending(donderdag,zondag en dinsdag) vrijwel uitsluitend over tactiek gaat.
Vind het wel gaaf op die manier,is daar echt een taktisch spel met elke keer verrrassende wendingen
pi_52628438
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de reclame-inkomsten toénemen door dit soort uitspraken. Eerder integendeel.

Het is niet de eerste keer dat Fonsje het nodig vindt om DGK publiekelijk af te zeiken. Toch hebben in de afgelopen periode geen ranzige uitspattingen meer plaatsgevonden, en de kijkcijfers zijn (desondanks) op peil gebleven en zelfs weer licht gestegen.

Nu is het natuurlijk wèl zo dat je onder een brede laag van de bevolking kunt scoren door DGK af te branden. Misschien ziet Van Westerloo dit als een mooie kans om zichzelf wat populairder te ouwehoeren?
nou, stel je voor , zoiets verheffends als DGK afbranden, hoe haal je het in je hoofd.

Fons zit waar hij zit omdat hij blijkbaar heel goed weet wat hij wanneer en hoe moet doen, iets van de Mol niet echt in de vingers had, wb eigen zender dan.

dat jij het gaat missen, zal best, maar je reageert een beetje raar rancuneus, alsof ze aan je kindje komen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:53:22 #102
137158 Elounda
the world is yours!
pi_52628667
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef Darklight het volgende:
haha die gatsen maar denken dat ze populair zijn buiten, stopt het programma gewoon
Ja . Domme gatsen

garpje
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_52628686
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ja . Domme gatsen

garpje
mensen die geen nederlands kunnen zijn dom..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:58:47 #104
137158 Elounda
the world is yours!
pi_52628795
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef markisboer het volgende:

[..]

Mwah.....
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 18:59:19 #105
80791 crew  Paul
pi_52628809
quote:

[..]

Garpje
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:00:22 #106
137158 Elounda
the world is yours!
pi_52628839
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Garpje
Zou het?

pi_52628890
quote:

[..]

het overgrote deel vd wereld kan geen Nederlands
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:03:38 #108
137158 Elounda
the world is yours!
pi_52628933
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Da's nou een echt vet garpje
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 19:04:37 #109
80791 crew  Paul
pi_52628966
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef patrick37 het volgende:

[..]

Ja,BB usa heeft live-streams
is alleen niet te zien voor mensen buiten de VS
BB heeft daar hele andere regels,je mag alles bespreken over tactiek
Betekend wel dat elke reguliere uitzending(donderdag,zondag en dinsdag) vrijwel uitsluitend over tactiek gaat.
Vind het wel gaaf op die manier,is daar echt een taktisch spel met elke keer verrrassende wendingen
In NL mag je toch ook praten over tactiek
pi_52629237
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef Meganog het volgende:

[..]

"Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’
Zegt Fons van Westerloo ook nog.

Dit programma gaat het eind van het jaar echt niet halen.
Toen Fons zelf in het huis was zei hij volgens mij tegen de bewoners dat ze het vooral de eerste tijd even rustig moesten houden om het dan langzaam op te bouwen.
De bewoners zelf hoor ik nog steeds over 23 september lullen, je hebt best kans dat het naar het einde toe weer ietsjes heftiger gaat worden (iig weer de telegraaf halen ofzo) als laatste redmiddel de kijkcijfers aan te laten trekken, want 1,5 miljoen gaan ze op deze manier vast niet halen, dat zal JdM ook wel weten en dit niet zo uit-onderhandeld hebben.

Dus ik denk dat er nog wel wat op stapel staat, wie weet mogen ze over een maand weer een beetje losgaan en dan kan het snel gaan, zonder vervangingen dan zou er wel eens een winnaar kunnen zijn voor het eind van het jaar (en daar bedoel ik dan een bewoner mee ).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:22:19 #111
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52629397
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag: weten de bewoners hier nu van of krijgen zij de telegraag een dag later?
Ik heb nl. geen enkele reactie van hen vernomen...
ook zonder mij
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:23:55 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52629437
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:22 schreef dwigh het volgende:

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag: weten de bewoners hier nu van of krijgen zij de telegraag een dag later?
Ik heb nl. geen enkele reactie van hen vernomen...
Ze krijgen De Telegraaf op dezelfde dag. Alleen stond het interview met Fons van W. in de Volkskrant. Zal morgen wel in De Telegraaf staan. Of die ongecensureerd de kooi binnenkomt, is nog de vraag.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:30:06 #113
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52629592
nee, dat is absuluut niet waar, want ik heb het zelf op mijn pc gelezen in de telegraaf. Misschien is het eruit geknipt of de pagina eruit gehaald. Dit is wel eerder gebeurd.
Ik ben ervan overtuigd, dat als dit hen ter ore komt, dat het commotie zou geven of niet?
Betekent voor hen toch einde verhaal, zonder jackpot (HUIS)
ook zonder mij
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:32:17 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52629643
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:30 schreef dwigh het volgende:

nee, dat is absuluut niet waar, want ik heb het zelf op mijn pc gelezen in de telegraaf. Misschien is het eruit geknipt of de pagina eruit gehaald. Dit is wel eerder gebeurd.
Ik ben ervan overtuigd, dat als dit hen ter ore komt, dat het commotie zou geven of niet?
Betekent voor hen toch einde verhaal, zonder jackpot (HUIS)
Het staat op de site van De Telegraaf, maar niet in de papieren versie. Het interview stond nl vanochtend exclusief in De Volkskrant.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:45:24 #115
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52629899
Eindelijk. Kan ik tenminste rustig slapen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:47:00 #116
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52629936
dankjewel copycat,

Dank voor je info, ik vroeg mij af, waarom ze niet reageerden. Maar dat is nu duidelijk.

Zal wel weer een planning van de redactie zijn, zodat iedereen morgen alert is op de reacties i n de groep.

Eerst het publiek een beetje warm stoven...
ook zonder mij
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:48:53 #117
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52629966
Ook een stukje in het NRC.

http://www.nrc.nl/media/a(...)Gouden_Kooi_in_zicht

Bijna alle kranten schrijven hetzelfde, zal wel integraal overgenomen zijn.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52630023
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Dark het volgende:
Ook een stukje in het NRC.

http://www.nrc.nl/media/a(...)Gouden_Kooi_in_zicht

Bijna alle kranten schrijven hetzelfde, zal wel integraal overgenomen zijn.
JdM had aan Berlusconi een voorbeeld kunnen nemen, meer media opkopen om te touwtjes een beetje in eigen hand te houden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:01:22 #119
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52630261
wat denken jullie: hoe zullen de mensen in de kooi reageren morgen?

ook zonder mij
pi_52630954
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef dwigh het volgende:

Ik denk dat Huub wel weer RTL Boulevard er bij haalt en een advocaat in de arm neemt !!
pi_52630998
wat een gilller, dat huis krijgt niemand natuurlijk (lettertjes lezen) en die jackpot ook niet, ze zullen wel een oprotpremie krijgen maar of dat een beetje de schade dekt (voor altijd je reputatie naar de kloten) vraag ik me af.
die kijkcijfers zeggen niks, kijk maar even naar de tegenprogrammering, straks met dwdd en gtst zijn ze weg.....woesj
pi_52631055
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:28 schreef Meds het volgende:
wat een gilller, dat huis krijgt niemand natuurlijk (lettertjes lezen) en die jackpot ook niet, ze zullen wel een oprotpremie krijgen maar of dat een beetje de schade dekt (voor altijd je reputatie naar de kloten) vraag ik me af.
die kijkcijfers zeggen niks, kijk maar even naar de tegenprogrammering, straks met dwdd en gtst zijn ze weg.....woesj
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:52:30 #123
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52631647
Nou, dat wordt dan lachen morgen!!!!

Ik zou balen als een stier.

Stel je voor: je zet je voor heeeeel Nederland te kijk

en je kunt fluiten naar de buit!!!

Kun je je Amanda voorstellen als die in Amsterdam loopt. Is een regelrechte prooi voor verkrachters. Nadia idem dito.

Ik verheug mij op morgen, jullie ook?

P.S. wat a en n betreft: ik hoop niet dat hen dit overkomt, maar als je je zo gedraagt, dan....
ook zonder mij
pi_52631775
Vreselijk je verdere leven door te gaan als Sletje, Kabouter-Kikker, Sliko, Geile Trees, Teror Jaap, Pshycho Brain, Dennix. Dat blijft je achter volgen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:08:08 #125
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52632095
weg met deze volksverlakkerij... het goedgelovige volk trapt er altijd weer in

[ Bericht 2% gewijzigd door Polonium-120 op 23-08-2007 21:13:43 ]
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:21:48 #126
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52632534
wat denken jullie:

Hou zouden "gewone" mensen reageren als ze deze luitjes op straat tegen zouden komen?

vooronderstelt dat ze ze uberhaupt kennen.

Negeren?

Reageren? (en wat dan?)
ook zonder mij
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:34:09 #127
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52632908
iets met leven in vrijheid zonder luxe
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_52633059
Ik neem aan dat niemand er om rouwt dat de kooi stopt. Fons heeft gezegd bij 1.5 miljoen kijkers laat ik het op de buis. Nou dat kunnen ze vergeten dus. De absolute top was 600.000 en dat was 1 dag van de 270 dagen...Dus jongens pak je kuffers maar in ...het is einde verhaal...

Trouwens...wie dit niet verwacht had was dom. Ik had 4 maanden geleden al een weddenschap met iemand lopen dat het zou stoppen dit jaar. Ik ben er wel blij om..eindelijk niet meer die kutscenes van vieze nadia en denniX op tv. HAHAHA>.

IK LACH ZE uit ...en jou ook John de Mol.

De enige reden dat het nog op tv is omdat John het anders niet kan verkopen aldus van Westerloo.

Op zijn oud hollandsch...: Druit ermee...de dekselse knaapkes van hell. Tijd om weer een leven te krijgen, al denk ik dat de meeste kunnen verhuizen naar het buiteland..want er zijn niet zo erg mensen uitgekotst sinds de eeuwigheid. Wat een Afgang. Nogmaals ik lach heel hard hahaha.
pi_52633086
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef dwigh het volgende:

wat denken jullie:

Hou zouden "gewone" mensen reageren als ze deze luitjes op straat tegen zouden komen?

Negeren?

Reageren? (en wat dan?)
een handtekening vragen nou goed whahaha...nee die mensen worden neem ik aan totaal genegeerd net als die enge Natasia. Gewoon nutteloos volk is het. ------------------

-------> doe maar niet

[ Bericht 6% gewijzigd door avonne op 24-08-2007 01:10:31 ]
pi_52633118
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
Vreselijk je verdere leven door te gaan als Sletje, Kabouter-Kikker, Sliko, Geile Trees, Teror Jaap, Pshycho Brain, Dennix. Dat blijft je achter volgen.
inderdaad. Maar ik weet uit ervaring dat na een jaar of 2 dat ook weer over is want. Je bent namelijk helemaal niet interessant voor de massa. Dus ze worden snel vergeten, sterker nog. Als Natasia niet beroofd was, (als dat zo is), had ik nu gezegd ow.....wie was natas ook al weer??? Snapje.

Het zijn geen BNN-ers...nooit geweest ook met dat aso gedrag!
pi_52633544
Waarom zou dat huis eignelijk niet weg gegeven worden? Die Brian zit er in sepetember een jaar in?
Die gast heeft toch godverdomme een contract getekend dat hij dat huis kon winnen, dus dat kunnen ze echt niet zomaar laten vervalllen.
Ik weet eigenlijk niet goed niet hoe ze die winnaar gaan bepalen trouwens.
Populariteits bij de kijker ofzo, als dat zo is dan wint huub. Maar goed dat kan niet want de bewoners hebben een contract getekend met daarin de regels. Dus mischien krijgen de bewoners die er na de kerst nog inzitten gewoonb een oprot premie ofzo. Of ze maken een script dat er 1 iemand echt de villa gaat winnen, en d rest kopen ze uit ofzo.
Ik zou met god niet weten hoe ze dit dan willen oplossen.
Maar goed Na 23 september gaat in ieder geval als je Huub's verhalen moet geloven de hel losbarsten daar. Ik denk dat die Nadia en Dennis het in ieder geval niet gaan redden.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:10:17 #132
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52634098
tvp dan maar
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52635087
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

In NL mag je toch ook praten over tactiek
Bij DGK wel, bij BB mocht dat niet.
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef dwigh het volgende:

Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Helaas zal dat wel niet in de uitzending komen.
pi_52635354
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef NTCE het volgende:
ze krijgen allen een mid-week El Gran dorado om het goed te maken.
pi_52635440
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ook dit bericht is weer reclame voor het programma. Ik moet wel zeggen dat DGK nu na de nanny op tv is en de mensen die dus de reeks series die op dat tijdstip langskomen automatisch de goude kooi zitten te kijken. Ik keek het nooit toen het op talpa was en nu op rtl5 zie ik het elke avond alngskomen.
Alsof er nog zo veel mensen gaan zitten voor de Nanny na 203 herhalingen
pi_52635505
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Nou is die zender koud begonnen... in mijn tvgids staan de programma's nog niet, en volgende week ook nog niet omdat nog niet 100% bekend was of de overname al rond zou zijn.. dit helpt natuurlijk niet echt voor een zender
pi_52635898
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef BereNDD het volgende:
tvp dan maar
je had al eerder gereageerd hoor..
pi_52637029
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef dwigh het volgende:

wat denken jullie:

Negeren?

Reageren? (en wat dan?)
Wat dacht je van: Gewoon met rust laten?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:43:49 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52637175
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Kent geen Nederlands, of kan geen Nederlands spreken

Is het, dus.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:53:50 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_52637440
Het lijkt mij dat ze dat huis eigenlijk wel weg moeten geven om het concept intact te houden ivm promotie en verdere verkoop aan het buitenland.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52637684
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Is het, dus.
nee, hoor

ze kennen (weten van het bestaan af van) Nl's wel, maar kunnen het niet (zijn niet bij machte , het werkwoord spreken mag je weg laten)

sorry, Viev
pi_52638165
Die zogenaamde Terror van weken geleden, waar 'iedereen' zijn afschuw over uit sprak en waardoor de GoudenKooi een soort veredeld romantisch bejaardenclubje is geworden, was juist het geen dat de GoudenKooi tot een kijkcijferkanon kon maken.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:12:05 #143
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_52641230
rip
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:17:55 #144
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_52644461
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Is het, dus.
Geen komma voor "of"
Er kan er maar één de domste zijn
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:00:58 #145
189717 Fratti
fallus giganticus
pi_52645720
Lutsers zijn het. Ben blij dat de stekker eruit gaat en hoop dat geen van die mongolen de villa krijgen.
pi_52645911
reken er maar op dat hier in de contractering rekening mee gehouden is. DGK is duur, dus er zullen wel wat kosten worden teruggehaald door de verkoop van die villa
pi_52650144
Ik zag er niks over staan in de Telegraaf van vandaag.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:48:00 #148
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52650338

is die stomme kooi endelijk opgerot

stomme kooi
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:03:09 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52650743
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik zag er niks over staan in de Telegraaf van vandaag.
Op pagina twee schijnen er twee regeltijes aan gewijd te zijn.
pi_52651217
haha amanda "blijft u vanavond ook hier slapen" fonz: nee amanda: blijft u dan vandaag wel in de jaquzzi ahha kan ze em lekker afzuigen om te proberen dat het programma blijft wat een domme slet
I'm not the man you think I am!
pi_52651822
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op pagina twee schijnen er twee regeltijes aan gewijd te zijn.
Oh ok
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:30:38 #152
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52653494
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef LENUS het volgende:
Ze krijgen niets. Hun borg waarschijnlijk.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52657847
Zonde, ik vind het briljant.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:25:53 #154
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_52658023
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
pi_52658559
In driewerf HOERA HOERA HOERA
pi_52661455
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
Welk fonds precies?

Wel jammer, heb het eigenlijk nog veel te vaak gekeken ook. We krijgen dus ook gewoon geen winnaar, al had ik m'n geld op Huub gezet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52661473
Wat doen ze eigenlijk met het huis?
pi_52661554
haha ben echt benieuwd naar de bekken van die bewoners als ze horen dat ze een jaar voor lul in dat huis gezeten hebben
pi_52667944
DGK naar SBS
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:26:50 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_52667963
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:25 schreef StallionJack het volgende:

DGK naar SBS
Bron?
pi_52667983
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:26 schreef APK het volgende:

[..]

Bron?
Misschien wel gewoon een suggestie?
pi_52668063
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Fons van Westerloo heeft DGK alleen maar overgenomen omdat John de Mol dat heel graag wou. Als het aan Fons lag dan was DGK nu al gestopt, heeft dus niks te maken met een kans geven. Voor de deelnemers is het lullig, maar dat weet je als je aan een tv-programma mee doet.
pi_52668067
Geen bron, maar een idee.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:58:35 #164
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_52671061
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Welk fonds precies?

Wel jammer, heb het eigenlijk nog veel te vaak gekeken ook. We krijgen dus ook gewoon geen winnaar, al had ik m'n geld op Huub gezet.
fons die zijn grote fonds ter beschikking stelde Sorry voor de tikfout..
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:24:05 #165
189581 Outburst
hiphop4life:D
pi_52673644
ik hoop dat goudenkooi niet van de buis afraakt, vind het net een vette serie
Simpson the movie, gewoon TE "chill":)
pi_52682832
Ik denk dat de Kooi wel aan slaat in landen waar het Trash TV gehalte veel hoger is dan in Nederland. In landen als Spanje, Groot Brittanie en de VS zou SBS 6 nog een kwaliteitszender zijn. De lowlifes daar zouden het slikken als zoete koek.

Ik denk dat er dan ook gewiekstere kandidaten gescreend moeten worden, wat slimmere list en bedrog acties en meer mogelijkheden tot mindgames zou het ook wat interessanter maken. Op dit moment bestaat het programma alleen maar uit figuren uit de zelfkant van de maatschappij die elkaar in de haren vliegen. Niet bijzonder interessant op de lange termijn.
pi_52692052
Ja jammer, die live stream is vaak fascinerend
FF afwachten of er in 2008 nog een extreme Big Brother komt...
  zondag 26 augustus 2007 @ 05:29:46 #168
8898 Darklight
pi_52692274
de bewoners worden wel genaaid
Snel het programma verkopen in het buitenland, en het dan van de buis halen
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:09:38 #169
189670 dwigh
de wereld draait door
pi_52695757
Goedemiddag,

Ik heb de ontwikkelingen een paar dagen niet kunnen volgen, vandaar mijn vraag:

Is het bij de bewoners als bekend dat het programme wordt beeindigd?

Ze hadden het toch in de Telegraaf kunnen lezen.

Op forumverslagen zie geen geen reactie van hun kant.

Dus: wie kan mij hier iets over vertellen?

Thx
ook zonder mij
pi_52696077
denk dat ze al zijn ingelicht
pi_52696647
Kan het niet zijn dat het programma eind van het jaar verdwijnt bij RTL en verhuist naar sbs ofzo. Zou me ook niks verbazen
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_52697417
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef -Jean- het volgende:
Kan het niet zijn dat het programma eind van het jaar verdwijnt bij RTL en verhuist naar sbs ofzo. Zou me ook niks verbazen
Dat zou zeker een redding zijn. Want bij sbs zijn de kijkcijfers belangrijker dan de mening van intellectueel Nederland.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:37:44 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52709394
Kijken er nog mensen dan ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52709550
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:58 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

fons die zijn grote fonds ter beschikking stelde Sorry voor de tikfout..
Aah, maakt niet uit.

Kun je die villa nu winnen met een belspel?
pi_52718440
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef Vivi het volgende:
Kijken er nog mensen dan ?
Maar een half miljoen mensen per dag...
pi_52718449
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 04:55 schreef doka het volgende:

[..]

Maar een half miljoen mensen per dag...
Neehee, die kijken niet, die hebben maar 1 zender
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_52718453
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 04:57 schreef Morwen het volgende:

[..]

Neehee, die kijken niet, die hebben maar 1 zender
Ja ja, je kunt mooi lullen, maar ik heb een mooie lul

pi_52720537
zit je daar een jaar in het huis, krijg je uiteindelijk niks
12:41:69
pi_52722323
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:09 schreef dwigh het volgende:

Goedemiddag,

Ik heb de ontwikkelingen een paar dagen niet kunnen volgen, vandaar mijn vraag:

Is het bij de bewoners als bekend dat het programme wordt beeindigd?
Ze hadden het toch in de Telegraaf kunnen lezen.

Op forumverslagen zie geen geen reactie van hun kant.

Dus: wie kan mij hier iets over vertellen?

Thx
Het lijkt erop dat ze het nog niet weten. Maar ze voelen het wel aan, en zijn er op hun manier mee bezig (wegstemmen of plannen maken). Sommige bewoners (amanda, nadia) schijnen het helemaal niet belangrijk te vinden.
pi_52738949
Mwa, heb wel vaak gelachen tijdens het kijken ernaar, ik keek niet eens zo vaak. Misschien wel jammer dat ze het eraf gaan halen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_52739598
Misschien gaat het wel gewoon door op internet, dat zou wel lekker zijn...
pi_52739626
Hoeveel stemrondes hebben ze nog en hoeveel bewoners zijn er nog? Met andere woorden: Kan er voor het einde in december nog iemand de villa winnen door iedereen weg te stemmen.
pi_52739889
Hoogstens 5 stemrondes, aankomende donderdag de 1e maar er wordt toch niemand weggestemd...
pi_52743817
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:17 schreef After_Forever het volgende:
zit je daar een jaar in het huis, krijg je uiteindelijk niks
Alleen kost en inwoning
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 02:08:48 #185
6941 APK
Factual, I think.
pi_52743864
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:04 schreef doka het volgende:

Alleen kost en inwoning
Plus een -voor de huidige bewoners- aardige vergoeding per maand.
Het is gewoon werk.
pi_52744493
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:08 schreef APK het volgende:

[..]

Plus een -voor de huidige bewoners- aardige vergoeding per maand.
Het is gewoon werk.
Zo. Dus ze krijgen:
- gratis vakantie in een mooie villa met personeel
- een aardige vergoeding
- en kans op de jackpot, die inmiddels ook al aardig gegroeit is
- en Brian heeft al 50k binnen.

Als je niet voor de rest van je leven gebrandmerkt zou zijn zou het bijna een goede deal zijn.
pi_52803270
LIES
pi_52803528
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:04 schreef doka het volgende:

[..]

Alleen kost en inwoning
is voor jaap wel handig kots en inwoning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties