dat dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:46 schreef SmeerCaas het volgende:
Eindelijk!
Vraagje...ik hoor niemand praten of iemand uberhaubt het huis krijgt...
Je hebt 't voor de zekerheid maar even nageteld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:02 schreef flowerbox het volgende:
Volgens mij kijken er idd geen 1,5 miljoen mensen naar.
Die kans is ook wel aanwezig dat dat binnen niet afzienbare tijd gaat gebeuren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
naar GTST kijken ook geen 1.5 miljoen mensen, dus wellicht dat ze dat ook van de buis kunnen halen.
Streamers zien het einde van dit fiasco al een tijdje aankomen. Die zijn allang op het einde voorbereid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe gaan de streamers dan hun vrijgekomen vrijetijd besteden?
"Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Copycat het volgende:
Het viel me gisteravond al op dat DGK niet werd genoemd in het rijtje 'nieuwe' RTL programma's tijdens een spotje over de nieuwe programmering. Deal or No deal wel, en ook nieuwe progamma's, maar geen woord over DGK.
Eind dit jaar gaat het programma denk ik dan ook niet eens halen.
Volkskrant:quote:
zal vast wel iets in de kleine lettertjes staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Mrln het volgende:
wie krijgt dan de villa? of pleegt RTL/Tien contractbreuk?
De acteurs zullen wel een contract hebben gekregen waarin ook tien word beschermd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Mrln het volgende:
wie krijgt dan de villa? of pleegt RTL/Tien contractbreuk?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef crimescene het volgende:
Ik zie overal wel staan dat het van de buis af gaat, maar nergens dat de streams ook verdwijnen. Of vergis ik me nou?
De streams zijn ze nu al liever kwijt dan rijk. Als het op televisie stopt, stopt het ook meteen op internet, lijkt mij (als de streams al niet eerder worden gestaakt). Immers, de inkomsten die de streams opleveren vallen in het niet bij de kosten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
Volkskrant:
"Volgens Van Westerloo wilde De Mol al stoppen met de live-uitzendingen die op internet zijn te volgen, maar bleek dat technisch niet te kunnen. Hoe De Gouden Kooi wordt afgewikkeld, is nog niet duidelijk."
Denk je dat De Mol filantroop is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef mroijjoijoi het volgende:
Het programma gaat van de buis.... ik lees nergens dat het ook stopt.... het kan toch gewoon doorgaan met alleen gratis streams??
Nee dat dat ik niet, maar het viel me op dat er dus niet staat dat de gouden kooi stopt, maar dat het van de buis gaat. Ook wordt er dus niks gezegd over wie dan gaat winnen o.i.d. Het lijkt me ook dat het anders wel een erg kostenpost wordt, maar toch, hij zegt niet dat het programma stopt..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat De Mol filantroop is?
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij hier moderator op het forum bent en niet op de stoel van van Westerloo zit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Ruim een half miljoen kijkers gisteren.
Ik snap de "taktiek" van Jezus van Westerloo niet hoor.
Ja, ik had tijd over.....quote:Je hebt 't voor de zekerheid maar even nageteld?
De tactiek van Van Westerloo is zo dom nog niet. DGK heeft aan de ene kant een dramatisch slecht imago (zie de frontpagequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Ik geloof niet dat de reclame-inkomsten toénemen door dit soort uitspraken. Eerder integendeel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef Asile het volgende:
[..]
De tactiek van Van Westerloo is zo dom nog niet. DGK heeft aan de ene kant een dramatisch slecht imago (zie de frontpage), aan de andere kant is er sprake van goede kijkcijfers (ik zie RTL8 nog geen programma uitzenden met 500.000+ kijkers). Om te voorkomen dat het imagoprobleem overslaat op RTL distantieert Van Westerloo zich in elk interview van DGK en kondigt hij aan te gaan stoppen met de uitzendingen. Tegelijkertijd blijft het nog een half jaar op de buis, want ja, dat was de deal (die hij zelf heeft gesloten!) en kan RTL profiteren van de reclameinkomsten en het nieuwe RTL5 stevig in de markt zetten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat jij hier moderator op het forum bent en niet op de stoel van van Westerloo zit.![]()
Hij zei al tegen een vriend van hem dat ie uiterlijk tot december in het huis zou zitten. Dus dat DGk in december stopt is allang bij de bewoners bekent...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef LENUS het volgende:
Maar krijgt iemand nu die vila of niet?
Daar zal met de een of andere constructie wel onderuit worden gekomen, verwacht ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef LENUS het volgende:
ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal met de een of andere constructie wel onderuit worden gekomen, verwacht ik.
Nee was een paar maanden na het begin wel duidelijk dat niemand die villa en die zak met geld zou winnen. En er is nu barweinig spel element. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat is de grootste terror die heeft plaats gevonden de laatste weken?? Dat Huub een look-a-like van Brians ex wilt uitnodigenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.
desnoods met strootjes trekken of aan amanda's klit. degene die dat ding het verst kan uitrekken wint!![]()
als ik al zo lang in dat gekkenhuis zou verblijven, met oog op de vette poet, dan zou ik gaan moorden als ik de prijs niet zou kunnen krigen door het slechte programmabeleid van meneer de mol.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee was een paar maanden na het begin wel duidelijk dat niemand die villa en die zak met geld zou winnen. En er is nu barweinig spel element. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat is de grootste terror die heeft plaats gevonden de laatste weken?? Dat Huub een look-a-like van Brians ex wilt uitnodigen_O
Het is een goed signaal.
Maargoed de GK valt nog te redden als het aan SBS wordt verkocht (zoals iemand hier boven al zei) want dan kan er gewoon weer de ouderwetse terror plaats vinden.
Kijk en dat levert nou kijkcijfers op, daarom heen kan je ook weer een hele soap makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
las ik al zo lang in dat gekkenhuis zou verblijven, met oog op de vette poet. dan zou ik gaan moorden als ik de prijs niet zou krigen door het slechte programmabeleid van meneer de mol.
Ach Fonsie heeft het toch allemaal maar gedaan voor het voetbalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel een programma zoals DGK asociaal duur is, voor een programma dat maar tussen de 400.000 en 500.000 trekt, kan Fons van Westerloo zich beter druk maken om RTL8. De kijkcijfers van die zender liggen tussen de 50.000 en 160.000 en dat is toch van het niveau MTV, Discovery en ComedyCentral.
ja, klopt. maar het moet niet gaan lijken op een weddenschap waar ik je 100 euro beloof om 10 eieren op je kop kapot te slaan en dan na negen stop...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk en dat levert nou kijkcijfers op, daarom heen kan je ook weer een hele soap maken![]()
Die mensen zitten amper een jaar in die hut, dus niemand heeft recht op dat huis.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef iteejer het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/164470/
Net of de rest van de wereld dom is, die hebben ook wel door dat het programma niet loopt in deze formule.quote:Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man.
Laat me raden in de telegraafquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef shmoopy het volgende:
Het stond zelfs op de voorpagina, boven de vouw.
De wereld is gek geworden, hoor.
Volkskrant.quote:
Die mensen moeten minimaal een jaar of 3 in dat huis zitten, anders is de investering er niet uitgehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, klopt. maar het moet niet gaan lijken op een weddenschap waar ik je 100 euro beloof om 10 eieren op je kop kapot te slaan en dan na negen stop...
Die worden allemaal ingevriest voordat ze het horen. Mocht het programma weer uitgezonden worden dan worden ze weer ontdooitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Hoe zullen de bewoners gaan reageren?
Ze zullen allemaal wel 20 000 euro krijgen, en het huis wordt verkocht aan een particulierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Darklight het volgende:
wie gaat er dan winnen? de langst zittende? zou wel eerlijk zijn
Of mss laten ze de kijkers kiezen
Ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef rene90 het volgende:
is het niet gewoon heel simpel wat er met het huis gaat gebeuren, de bewoners hebben een contract met "tien" dat is overgenomen dus is alles wat in het contract staat niet meer van toepassing toch?
Nee dan wint Brian want die heeft de meeste ervaring daar in.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.
desnoods met strootjes trekken of aan amanda's klit. degene die dat ding het verst kan uitrekken wint!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij kijken er nooit meer dan een half miljoen twintig mensen naar DGK.
Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef doka het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.
Tja, als ze realistisch zijn moeten ze weten dat dat het risico van het vak is, inderdaad. Maar het zou me niet verbazen als het merendeel van die mensen nog steeds rondloopt met in het achterhoofd het idee dat ze echt die villa kunnen winnen. Anders zouden er al lang een paar vertrokken zijn lijkt mij? Ik kan me niet voorstellen dat je in die ellende blijft zitten als er geen goede compensatie tegenover staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?
Volgens mij weten ze het nog niet. Ik ga af op hoe Jaap doet. Dennis te vriend houden en zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef Darklight het volgende:
brain heeft die 50k in het begin al gewonnen, 1e week volgens mij
Ik denk als de bewoners het te horen krijgen, de helft wegloopt uit die villa
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Mika25 het volgende:
Tegen de tijd dat DGK van de buis gaat is de amerikaanse versie al gestart, dus de streamers kunnen dan meteen overschakelen. En het is onwaarschijnlijk dat de amerikaanse versie slechter is dan de nederlandse, die zullen het miljonairs-imago vast wel extreem gaan doorvoeren...
Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:05 schreef doka het volgende:
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.
Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.
Dus iemand ie het wel langer dan drie minuten heeft gekeken kan het geen troep vinden? Geloof nou maar dat smaken verschillen en dat er echt mensen zijn die niet van zulke pulp houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die het troep vinden hebben trouwens nog nooit meer dan drie minuten achter elkaar gekeken.
Wat een onzin zeg heb je voor niets in dat huis gezeten.
die krijg vast wel een flink zak geld mee naar huisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Ja,BB usa heeft live-streamsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:15 schreef doka het volgende:
[..]
Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.
Hebben ze daar bij Big Brother ook livestreams?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de reclame-inkomsten toénemen door dit soort uitspraken. Eerder integendeel.
Het is niet de eerste keer dat Fonsje het nodig vindt om DGK publiekelijk af te zeiken. Toch hebben in de afgelopen periode geen ranzige uitspattingen meer plaatsgevonden, en de kijkcijfers zijn (desondanks) op peil gebleven en zelfs weer licht gestegen.
Nu is het natuurlijk wèl zo dat je onder een brede laag van de bevolking kunt scoren door DGK af te branden. Misschien ziet Van Westerloo dit als een mooie kans om zichzelf wat populairder te ouwehoeren?
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef Darklight het volgende:
haha die gatsen maar denken dat ze populair zijn buiten, stopt het programma gewoon![]()
Mwah.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
mensen die geen nederlands kunnen zijn dom..
Garpjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
het overgrote deel vd wereld kan geen Nederlandsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef markisboer het volgende:
[..]
Da's nou een echt vet garpjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef milagro het volgende:
[..]
het overgrote deel vd wereld kan geen Nederlands
In NL mag je toch ook praten over tactiekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Ja,BB usa heeft live-streams
is alleen niet te zien voor mensen buiten de VS
BB heeft daar hele andere regels,je mag alles bespreken over tactiek
Betekend wel dat elke reguliere uitzending(donderdag,zondag en dinsdag) vrijwel uitsluitend over tactiek gaat.
Vind het wel gaaf op die manier,is daar echt een taktisch spel met elke keer verrrassende wendingen
Toen Fons zelf in het huis was zei hij volgens mij tegen de bewoners dat ze het vooral de eerste tijd even rustig moesten houden om het dan langzaam op te bouwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’
Zegt Fons van Westerloo ook nog.
Dit programma gaat het eind van het jaar echt niet halen.
Ze krijgen De Telegraaf op dezelfde dag. Alleen stond het interview met Fons van W. in de Volkskrant. Zal morgen wel in De Telegraaf staan. Of die ongecensureerd de kooi binnenkomt, is nog de vraag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:22 schreef dwigh het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag: weten de bewoners hier nu van of krijgen zij de telegraag een dag later?
Ik heb nl. geen enkele reactie van hen vernomen...![]()
Het staat op de site van De Telegraaf, maar niet in de papieren versie. Het interview stond nl vanochtend exclusief in De Volkskrant.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:30 schreef dwigh het volgende:
nee, dat is absuluut niet waar, want ik heb het zelf op mijn pc gelezen in de telegraaf. Misschien is het eruit geknipt of de pagina eruit gehaald. Dit is wel eerder gebeurd.
Ik ben ervan overtuigd, dat als dit hen ter ore komt, dat het commotie zou geven of niet?
Betekent voor hen toch einde verhaal, zonder jackpot (HUIS)
JdM had aan Berlusconi een voorbeeld kunnen nemen, meer media opkopen om te touwtjes een beetje in eigen hand te houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Dark het volgende:
Ook een stukje in het NRC.
http://www.nrc.nl/media/a(...)Gouden_Kooi_in_zicht
Bijna alle kranten schrijven hetzelfde, zal wel integraal overgenomen zijn.
Ik denk dat Huub wel weer RTL Boulevard er bij haalt en een advocaat in de arm neemt !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie: hoe zullen de mensen in de kooi reageren morgen?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:28 schreef Meds het volgende:
wat een gilller, dat huis krijgt niemand natuurlijk (lettertjes lezen) en die jackpot ook niet, ze zullen wel een oprotpremie krijgen maar of dat een beetje de schade dekt (voor altijd je reputatie naar de kloten) vraag ik me af.
die kijkcijfers zeggen niks, kijk maar even naar de tegenprogrammering, straks met dwdd en gtst zijn ze weg.....woesj
een handtekening vragen nou goed whahaha...nee die mensen worden neem ik aan totaal genegeerd net als die enge Natasia. Gewoon nutteloos volk is het. ------------------quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie:
Hou zouden "gewone" mensen reageren als ze deze luitjes op straat tegen zouden komen?
vooronderstelt dat ze ze uberhaupt kennen.
Negeren?
Reageren? (en wat dan?)
inderdaad. Maar ik weet uit ervaring dat na een jaar of 2 dat ook weer over is want. Je bent namelijk helemaal niet interessant voor de massa. Dus ze worden snel vergeten, sterker nog. Als Natasia niet beroofd was, (als dat zo is), had ik nu gezegd ow.....wie was natas ook al weer??? Snapje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
Vreselijk je verdere leven door te gaan als Sletje, Kabouter-Kikker, Sliko, Geile Trees, Teror Jaap, Pshycho Brain, Dennix. Dat blijft je achter volgen.
Bij DGK wel, bij BB mocht dat niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
In NL mag je toch ook praten over tactiek
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Helaas zal dat wel niet in de uitzending komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie: hoe zullen de mensen in de kooi reageren morgen?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef NTCE het volgende:
ze krijgen allen een mid-week El Gran dorado om het goed te maken.
Alsof er nog zo veel mensen gaan zitten voor de Nanny na 203 herhalingenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ook dit bericht is weer reclame voor het programma. Ik moet wel zeggen dat DGK nu na de nanny op tv is en de mensen die dus de reeks series die op dat tijdstip langskomen automatisch de goude kooi zitten te kijken. Ik keek het nooit toen het op talpa was en nu op rtl5 zie ik het elke avond alngskomen.
Nou is die zender koud begonnen... in mijn tvgids staan de programma's nog niet, en volgende week ook nog niet omdat nog niet 100% bekend was of de overname al rond zou zijn.. dit helpt natuurlijk niet echt voor een zenderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel een programma zoals DGK asociaal duur is, voor een programma dat maar tussen de 400.000 en 500.000 trekt, kan Fons van Westerloo zich beter druk maken om RTL8. De kijkcijfers van die zender liggen tussen de 50.000 en 160.000 en dat is toch van het niveau MTV, Discovery en ComedyCentral.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef BereNDD het volgende:
tvp dan maar
Wat dacht je van: Gewoon met rust laten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef dwigh het volgende:
wat denken jullie:
Hou zouden "gewone" mensen reageren als ze deze luitjes op straat tegen zouden komen?
vooronderstelt dat ze ze uberhaupt kennen.
Negeren?
Reageren? (en wat dan?)
Kent geen Nederlands, of kan geen Nederlands sprekenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef milagro het volgende:
[..]
het overgrote deel vd wereld kan geen Nederlands
nee, hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kent geen Nederlands, of kan geen Nederlands spreken
Is het, dus.
Geen komma voor "of"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kent geen Nederlands, of kan geen Nederlands spreken
Is het, dus.
Op pagina twee schijnen er twee regeltijes aan gewijd te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik zag er niks over staan in de Telegraaf van vandaag.
Oh okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op pagina twee schijnen er twee regeltijes aan gewijd te zijn.
Ze krijgen niets. Hun borg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef LENUS het volgende:
Maar krijgt iemand nu die vila of niet?
Welk fonds precies?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
Fons van Westerloo heeft DGK alleen maar overgenomen omdat John de Mol dat heel graag wou. Als het aan Fons lag dan was DGK nu al gestopt, heeft dus niks te maken met een kans geven. Voor de deelnemers is het lullig, maar dat weet je als je aan een tv-programma mee doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
fons die zijn grote fonds ter beschikking steldequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Welk fonds precies?
Wel jammer, heb het eigenlijk nog veel te vaak gekeken ook. We krijgen dus ook gewoon geen winnaar, al had ik m'n geld op Huub gezet.
Dat zou zeker een redding zijn. Want bij sbs zijn de kijkcijfers belangrijker dan de mening van intellectueel Nederland.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef -Jean- het volgende:
Kan het niet zijn dat het programma eind van het jaar verdwijnt bij RTL en verhuist naar sbs ofzo. Zou me ook niks verbazen
Aah, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
fons die zijn grote fonds ter beschikking steldeSorry voor de tikfout..
Neehee, die kijken niet, die hebben maar 1 zenderquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:55 schreef doka het volgende:
[..]
Maar een half miljoen mensen per dag...
Ja ja, je kunt mooi lullen, maar ik heb een mooie lulquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neehee, die kijken niet, die hebben maar 1 zender![]()
Het lijkt erop dat ze het nog niet weten. Maar ze voelen het wel aan, en zijn er op hun manier mee bezig (wegstemmen of plannen maken). Sommige bewoners (amanda, nadia) schijnen het helemaal niet belangrijk te vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:09 schreef dwigh het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb de ontwikkelingen een paar dagen niet kunnen volgen, vandaar mijn vraag:
Is het bij de bewoners als bekend dat het programme wordt beeindigd?
Ze hadden het toch in de Telegraaf kunnen lezen.
Op forumverslagen zie geen geen reactie van hun kant.
Dus: wie kan mij hier iets over vertellen?
Thx
Alleen kost en inwoningquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:17 schreef After_Forever het volgende:
zit je daar een jaar in het huis, krijg je uiteindelijk niks![]()
Plus een -voor de huidige bewoners- aardige vergoeding per maand.quote:
Zo. Dus ze krijgen:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Plus een -voor de huidige bewoners- aardige vergoeding per maand.
Het is gewoon werk.
is voor jaap wel handig kots en inwoningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |