Hij zei al tegen een vriend van hem dat ie uiterlijk tot december in het huis zou zitten. Dus dat DGk in december stopt is allang bij de bewoners bekent...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef LENUS het volgende:
Maar krijgt iemand nu die vila of niet?
Daar zal met de een of andere constructie wel onderuit worden gekomen, verwacht ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef LENUS het volgende:
ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal met de een of andere constructie wel onderuit worden gekomen, verwacht ik.
Nee was een paar maanden na het begin wel duidelijk dat niemand die villa en die zak met geld zou winnen. En er is nu barweinig spel element. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat is de grootste terror die heeft plaats gevonden de laatste weken?? Dat Huub een look-a-like van Brians ex wilt uitnodigenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.
desnoods met strootjes trekken of aan amanda's klit. degene die dat ding het verst kan uitrekken wint!![]()
als ik al zo lang in dat gekkenhuis zou verblijven, met oog op de vette poet, dan zou ik gaan moorden als ik de prijs niet zou kunnen krigen door het slechte programmabeleid van meneer de mol.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee was een paar maanden na het begin wel duidelijk dat niemand die villa en die zak met geld zou winnen. En er is nu barweinig spel element. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat is de grootste terror die heeft plaats gevonden de laatste weken?? Dat Huub een look-a-like van Brians ex wilt uitnodigen_O
Het is een goed signaal.
Maargoed de GK valt nog te redden als het aan SBS wordt verkocht (zoals iemand hier boven al zei) want dan kan er gewoon weer de ouderwetse terror plaats vinden.
Kijk en dat levert nou kijkcijfers op, daarom heen kan je ook weer een hele soap makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
las ik al zo lang in dat gekkenhuis zou verblijven, met oog op de vette poet. dan zou ik gaan moorden als ik de prijs niet zou krigen door het slechte programmabeleid van meneer de mol.
Ach Fonsie heeft het toch allemaal maar gedaan voor het voetbalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel een programma zoals DGK asociaal duur is, voor een programma dat maar tussen de 400.000 en 500.000 trekt, kan Fons van Westerloo zich beter druk maken om RTL8. De kijkcijfers van die zender liggen tussen de 50.000 en 160.000 en dat is toch van het niveau MTV, Discovery en ComedyCentral.
ja, klopt. maar het moet niet gaan lijken op een weddenschap waar ik je 100 euro beloof om 10 eieren op je kop kapot te slaan en dan na negen stop...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk en dat levert nou kijkcijfers op, daarom heen kan je ook weer een hele soap maken![]()
Die mensen zitten amper een jaar in die hut, dus niemand heeft recht op dat huis.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef iteejer het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/164470/
Net of de rest van de wereld dom is, die hebben ook wel door dat het programma niet loopt in deze formule.quote:Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man.
Laat me raden in de telegraafquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef shmoopy het volgende:
Het stond zelfs op de voorpagina, boven de vouw.
De wereld is gek geworden, hoor.
Volkskrant.quote:
Die mensen moeten minimaal een jaar of 3 in dat huis zitten, anders is de investering er niet uitgehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, klopt. maar het moet niet gaan lijken op een weddenschap waar ik je 100 euro beloof om 10 eieren op je kop kapot te slaan en dan na negen stop...
Die worden allemaal ingevriest voordat ze het horen. Mocht het programma weer uitgezonden worden dan worden ze weer ontdooitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Hoe zullen de bewoners gaan reageren?
Ze zullen allemaal wel 20 000 euro krijgen, en het huis wordt verkocht aan een particulierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Darklight het volgende:
wie gaat er dan winnen? de langst zittende? zou wel eerlijk zijn
Of mss laten ze de kijkers kiezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |