Lieve Tan, ik denk dat niemand zich daaraan stoort, als het al zo zou worden opgevat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:37 schreef Tan het volgende:
Wil niet steeds de aandacht naar me toetrekken met dit onderwerp
Heb je dan de hele bevalling moeten liggen ivm kans op uitzakkende navelstreng?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Popples het volgende:
davinia je beeb kan zelfs nog indalen als je vliezen gebroken zijn dus ik denk niet dat het echt iets om zorgen over te maken. maar na vragen zou ik ook doen hoor al is het om je zelf gerust te stellen.
bij mij is de kleine meid pas ingedaald toen de vliezen braken en persweeen opgang kwamen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:32 schreef Nijna het volgende:
Davinia, jij leest rap door zeg. Wil je Harry Potter (hele serie) uit hebben voor de bevalling offeh...?
Same herequote:Voor wie zich afvraagt wat ik op dit vreemde tijdstip doe achter mn pc... ik kan niet slapen. Was er al uit geweest voor warme melk, verrek ik mn nek en nu kan ik niet lekker meer liggen. Als dan ook de slaap niet zo snel komt dan ga je er maar weer uit he...
Hopelijk is dit een eenmalige actie of in elk geval een die niet elke nacht op herhaling gaat, we zullen zien. Ik hoop dat ik zometeen toch nog even kan slapen.
Wat lief! Woensdag om half 10quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef wenneke1 het volgende:
Tan; hier brandt een kaarsje voor jullie. Hoe laat mag je voor de echo??? Weet je dan meteen meer of moet je dan nog wachten??
Nee, maar ik zie op een gegeven moment pagina's vol met 'sterkte Tan' enzo, vind het heel lief, maar ik wil niet voor een negatieve tendens zorgen hier. Merkte dat sommigen het ineens moeilijk vinden hun eigen blije/positieve verhaal te vertellen en dat is niet de bedoeling. Een zwangerschap/geboorte hoort blij/mooi etc. te zijn en als het soms wat zorgelijker loopt dan hoeft dat niet meteen pagina's vol te bestrijken, dan lijkt het bijna erger dan het is (laat ik het zo zeggen: dan ik hoop dat het is).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lieve Tan, ik denk dat niemand zich daaraan stoort, als het al zo zou worden opgevat.
Ik heb de foto's bekeken. Jeutje, die blaas is groot zeg!
Die andere foto kon ik niet interpreteren.
Dikkevoor je...
Oh!quote:Op zondag 26 augustus 2007 08:27 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik voelde hem net aan de buitenkant! Wat is dat leuk!
Hihi, ik word er helemaal een beetje week van. Nu nog een keer als stinkie niet nog in bed ligt.![]()
BE, als je net zo'n eigenwijsje hebt als hier dan is het stil zodra je de camera erbij pakt... het is mij nog steeds niet gelukt om dat bewegen fatsoenlijk vast te leggen, hahaquote:Op zondag 26 augustus 2007 08:55 schreef Moonah het volgende:
Tip: Als je over een poosje écht die alienbewegingen in je buik ziet: Filmpje maken!
ik zal je kort proberen te vertellen wat hoe en wat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Heb je dan de hele bevalling moeten liggen ivm kans op uitzakkende navelstreng?
Daar maak ik me nl nog het meest zorgen over. Harde buiken als ik zit voel ik nauwelijks, maar als die buik zo hard wordt als ik lig, is het erg ongemakkelijk en ben ik een stuk minder wendbaar voor mijn gevoel...
Ik wil in het ziekenhuis bevallen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:19 schreef Popples het volgende:
[..]
...
maar wil je thuis of in het ziekenhuis bevalen?
...
als je het niet vertrouw gewoon je vk bellen ook op zondag of wat dan ook, ik weet ik doe dat ook niet maar soms moet je wel voor je eigen gemoedsrust.
nog even en je hebt guusje in je arme![]()
Dat zijn eigenlijk allemaal vragen waar ik zelf ook mee zit. Geen idee dus nog. Het belangrijkst is dat er nog genoeg vruchtwater is en dat de blaas leeg of in ieder geval leger is. Dat is namelijk van levensbelang om het tot aan de bevalling te redden. Daarna is de tweede zorg dat de nieren niet groter zijn geworden, maar als de blaas leger is dan zijn de nieren dat meestal ook. Het één hangt wel een beetje van het ander af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Tan, wel fijn dat je 's ochtends bent! Als je een diagnose hebt, hoe zeker is dat dan? Moet je dan echt al zaken gaan regelen als in wachtlijsten voor dialyse en zo, of is het echt afwachten hoe je beeb zich verder ontwikkelt? Ik bedacht me ook nog dat ze hem (jongetje, tch?) misschien eerder zouden willen halen om e.e.a. evt. operatief te corrigeren, indien mogelijk, maar dat is waarschijnlijk niet helemaal nuttige gedachte, want hij ontwikkelt zich toch het best in jouw buik, toch? (Lekker warrige zin)
3!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:53 schreef hestria het volgende:
ook ik mag voor 2 extra echo's! krijg wel een hele leuke periode hoor.
dus heb ik in 1 maand tijd 3 echo's en 2 hele blije oma's!(want die mogen mee terwijl de opa's oppassen)
Wat zijn jouw data? Ik voel een meeting aan komenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:53 schreef hestria het volgende:
ook ik mag voor 2 extra echo's! krijg wel een hele leuke periode hoor.
Heb je al aan zwangerschapsmensendieck gedacht? Sterkte ermee!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef klein_spookje het volgende:
Ik heb nu sinds een paar dagen iedere keer erge rugpijn bij bepaalde houdingen en last van mijn schaambeen en een doodbovenbeen. Ik baal hier van omdat ik niet wet hoe het nu verder moet en mijn bedrijfsarts vind dat ik me niet moet aanstellen.
ik krijg ze ook maar omdat ik hier dat linkje zag hoor! kom zelf uit breda maar heb fam in eindhoven wonen dus is een eitje om even op en neer te ritten, maak er gelijk een gezellig dagje van!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
3!!![]()
Ik krijg er geen 1 meer![]()
Geniet ervan!![]()
En hier is het linkje van Faja-Lobi nog een keer. Een mini-echo-meeting moet toch te realiseren zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.fontys.nl/pers/default.asp?idsitestructurenode=122258
(was als grapje bedoeld)quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef hestria het volgende:
[..]
ik krijg ze ook maar omdat ik hier dat linkje zag hoor! kom zelf uit breda maar heb fam in eindhoven wonen dus is een eitje om even op en neer te ritten, maak er gelijk een gezellig dagje van!
ben heel de dag in ehv hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef lcicle het volgende:
Ah dat is jammer! Ik mag om 14.00 uur..
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef hestria het volgende:
hoe laat? ikke om 10:30
Zou dat niet met het weer te maken kunnen hebben? Ik vond het gisteren buiten echt niet te harden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Hebben sommige ook dat je sneller benauwd wordt?
Ik loop de trap om hoog of zelfs nu zitten op een stoel en ik word benauwd.
Ik wel!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb het ook, ik kan een betaalde hijglijn beginnen als ik een trap heb gelopen of een stukje gefietst hebquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Ardenlyn het volgende:
De Fontys belde net dat er niet genoeg cursisten waren om 14.00, dus mijn afspraak ik verschoven naar 10.00quote:
Pas maar op hoor, als ik je zie ga ik keihard boe roepenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
De Fontys belde net dat er niet genoeg cursisten waren om 14.00, dus mijn afspraak ik verschoven naar 10.00Met een beetje geluk zie ik je nog Hestria! En Randa_v misschien ook nog nét
Mefke79 vraagt zich hardop af waarom deze tekst haar zo enorm bekend voorkomt...denkt dan even na...aha..en sluipt het topic weer uit, want ze heeft hier nog niets te zoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.fontys.nl/pers/default.asp?idsitestructurenode=122258
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |