ik krijg ze ook maar omdat ik hier dat linkje zag hoor! kom zelf uit breda maar heb fam in eindhoven wonen dus is een eitje om even op en neer te ritten, maak er gelijk een gezellig dagje van!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
3!!![]()
Ik krijg er geen 1 meer![]()
Geniet ervan!![]()
En hier is het linkje van Faja-Lobi nog een keer. Een mini-echo-meeting moet toch te realiseren zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.fontys.nl/pers/default.asp?idsitestructurenode=122258
(was als grapje bedoeld)quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef hestria het volgende:
[..]
ik krijg ze ook maar omdat ik hier dat linkje zag hoor! kom zelf uit breda maar heb fam in eindhoven wonen dus is een eitje om even op en neer te ritten, maak er gelijk een gezellig dagje van!
ben heel de dag in ehv hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef lcicle het volgende:
Ah dat is jammer! Ik mag om 14.00 uur..
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef hestria het volgende:
hoe laat? ikke om 10:30
Zou dat niet met het weer te maken kunnen hebben? Ik vond het gisteren buiten echt niet te harden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Hebben sommige ook dat je sneller benauwd wordt?
Ik loop de trap om hoog of zelfs nu zitten op een stoel en ik word benauwd.
Ik wel!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb het ook, ik kan een betaalde hijglijn beginnen als ik een trap heb gelopen of een stukje gefietst hebquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef Ardenlyn het volgende:
De Fontys belde net dat er niet genoeg cursisten waren om 14.00, dus mijn afspraak ik verschoven naar 10.00quote:
Pas maar op hoor, als ik je zie ga ik keihard boe roepenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
De Fontys belde net dat er niet genoeg cursisten waren om 14.00, dus mijn afspraak ik verschoven naar 10.00Met een beetje geluk zie ik je nog Hestria! En Randa_v misschien ook nog nét
Mefke79 vraagt zich hardop af waarom deze tekst haar zo enorm bekend voorkomt...denkt dan even na...aha..en sluipt het topic weer uit, want ze heeft hier nog niets te zoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.fontys.nl/pers/default.asp?idsitestructurenode=122258
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |