abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52683764
mag ik jullie voorstellen aan sophie juliet... onze prachtige dochter (hihi met veel lachstuipjes )

ze is 21 augustus geboren, alles gaat super hier! we genieten volop! (ben alleen vreselijk moe... heb 2 nachten voor bevalling niet geslapen... maar dat hoort ergens anders, en komt nog wel...)

ik reageer even alleen op tan, ik wens je veel sterkte, wat een nare berichten...

liefs Daphne
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:21:02 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52683880
Uitgerekend gisteren/vannacht heeft de BEeb m'n blaas ontdekt. Oef zeg!
Ik heb nog nooit zo vaak hoeven plassen in een vliegtuig! En maar netjes door blijven drinken.

Wil sowieso wel maandag even mijn urine na laten kijken want ik moest wel heeeeeel erg vaak en al vlak er had al weer de neiging etc. Dus even checken of er niet een blaasontstekinkje zit ergens.

Wel erg leuk hoor, hij is heel erg druk de laatste dagen. Heel leuk om te voelen.
Wel grappig, bij take-off en landing in het kleinere vliegtuig bij het korte stukje was hij echt heel nadrukkeljik aanwezig. Blijkbaar voelt hij toch iets van de druk dan? Want in het grote vliegtuig was dat niet zo. En zelf heb ik bij kleinere vliegtuigen ook altijd meer last van mijn oren enzo.

Nu thuis, nog 10 weekjes werken en dan ga ik met verlof! Ongelofelijk wat gaat het snel ineens lijkt het.
Morgen samen verder aan het kamertje, op dit moment is dat nog voornameljik wit, wit en nog meer wit. De muren, de plafonds, het schilderwerk.
Zo leuk om te doen! Ik kan niet wachten tot het af is.
  Jubileum moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:21:44 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52683905
Gwennert gefeliciteerd met je prachtige dochter!! Mooie naam
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:21:54 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52683913
Gwennert! Gefeliciteerd! Wat een liefje zeg!
pi_52683989
dank jullie wel, ik ben ook apetrots! ze is zo lekker tevreden, zo makkelijk, en vooral, zo lief!!!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:32:21 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52684215
Van harte gefeliciteerd gwennert! Wat een ontzettend mooi grietje!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52684340
Gwennert van harte. Wat een ongelofelijk mooi meisje hebben jullie mogen krijgen.

Tan; hier brandt een kaarsje voor jullie. Hoe laat mag je voor de echo??? Weet je dan meteen meer of moet je dan nog wachten??
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:40:22 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52684438
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 09:37 schreef Tan het volgende:
Wil niet steeds de aandacht naar me toetrekken met dit onderwerp
Lieve Tan, ik denk dat niemand zich daaraan stoort, als het al zo zou worden opgevat.
Ik heb de foto's bekeken. Jeutje, die blaas is groot zeg!
Die andere foto kon ik niet interpreteren.
Dikke voor je...
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:56:33 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52684949
Gwennert, van harte met je schatje !!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:58:16 #110
43556 miss_dynastie
pi_52685002
Gefeliciteerd Gwennert, wat een prachtig meisje !
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:02:36 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52685099
Tan wat een zorgen. Wat kan ik zeggen? Dikke

Lishe nu vind ik het toch wel spannend worden, straks mag ik je vrijdag helpen met puffen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:03:41 #112
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52685131
Gwennert!! Wat een mooie beeb hebben jij en je man geproduceerd!!

Iksje, kom je snel ons jouw beebje showen, svp? Ik hoop dat alles goed is gegaan gister en jullie lekker aan het genieten zijn van jullie verse gezinnetje

Hier nog steeds radiostilte in buik. Ik had op een gegeven moment een hele harde buik, buik vervormt als een soort mislukt ei en PR staart er met grote ogen naar "doet dat geen pijn?" Was zoooo schattig, die verwondering!!!

De wedstrijd bekkeningang vs Guusje is nog steeds onbeslist... Hij wriebelt zich er iedere keer weer uit. Ga dinsdag dan toch even vragen of dat wel hoort, want begin me er een klein beetje zorgen over te maken.

Enneh, zometeen beginnen we aan Harry Potter deel 3

[ Bericht 8% gewijzigd door DaviniaHR op 25-08-2007 22:09:17 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:40:49 #113
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52686121
Gefeliciteerd Gwennert!! Wat een mooie meid
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52686136
Gwennert gefeliciteerd met jullie dochter

davinia je beeb kan zelfs nog indalen als je vliezen gebroken zijn dus ik denk niet dat het echt iets om zorgen over te maken. maar na vragen zou ik ook doen hoor al is het om je zelf gerust te stellen.
bij mij is de kleine meid pas ingedaald toen de vliezen braken en persweeen opgang kwamen.

tan moonah heeft gelijk in haar post.
daarbij iedereen leeft met elkaar mee en dit gun je natuurlijk niemand.

iksje hopelijk lig je nu te genieten maar ben wel benieuwd hoor
mama van 3 kids!
pi_52686196
Gwennert van harte! En je hebt een prachtige naam uitgekozen
pi_52686508
Gwennert van harte, wat een schatje!
Lachstuipjes zijn zooooo lief!

Tan, goed dat je de moed erin houdt!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:29:32 #117
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52687499
Gwennert van harte gefeliciteerd met je mooie dochter.

Tan, ik weet even niets te zeggen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:12:08 #118
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52688608
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Popples het volgende:

davinia je beeb kan zelfs nog indalen als je vliezen gebroken zijn dus ik denk niet dat het echt iets om zorgen over te maken. maar na vragen zou ik ook doen hoor al is het om je zelf gerust te stellen.
bij mij is de kleine meid pas ingedaald toen de vliezen braken en persweeen opgang kwamen.
Heb je dan de hele bevalling moeten liggen ivm kans op uitzakkende navelstreng?
Daar maak ik me nl nog het meest zorgen over. Harde buiken als ik zit voel ik nauwelijks, maar als die buik zo hard wordt als ik lig, is het erg ongemakkelijk en ben ik een stuk minder wendbaar voor mijn gevoel...
pi_52689883
Gwennert gefeliciteerd met je dochter! Ze is mooi
Saartje
pi_52692279
Gwennert, wat een lief lachstuipje! Van harte met jullie dochter .

BE, lekker weer thuis! Het gaat echt hard he... die 10 weken werken zijn vast zo voorbij!

Davinia, jij leest rap door zeg . Wil je Harry Potter (hele serie) uit hebben voor de bevalling offeh...?

Iksje hopelijk al aan het genieten van beeb...

Voor wie zich afvraagt wat ik op dit vreemde tijdstip doe achter mn pc... ik kan niet slapen. Was er al uit geweest voor warme melk, verrek ik mn nek en nu kan ik niet lekker meer liggen . Als dan ook de slaap niet zo snel komt dan ga je er maar weer uit he...
Hopelijk is dit een eenmalige actie of in elk geval een die niet elke nacht op herhaling gaat, we zullen zien. Ik hoop dat ik zometeen toch nog even kan slapen.
Fake it till you make it...
  zondag 26 augustus 2007 @ 07:01:16 #121
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52692373
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 05:32 schreef Nijna het volgende:

Davinia, jij leest rap door zeg . Wil je Harry Potter (hele serie) uit hebben voor de bevalling offeh...?
quote:
Voor wie zich afvraagt wat ik op dit vreemde tijdstip doe achter mn pc... ik kan niet slapen. Was er al uit geweest voor warme melk, verrek ik mn nek en nu kan ik niet lekker meer liggen . Als dan ook de slaap niet zo snel komt dan ga je er maar weer uit he...
Hopelijk is dit een eenmalige actie of in elk geval een die niet elke nacht op herhaling gaat, we zullen zien. Ik hoop dat ik zometeen toch nog even kan slapen.
Same here
Even wat knabbelen (met HP erbij uiteraard en dan terug bedje in.
  zondag 26 augustus 2007 @ 08:27:05 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52692471

Ik voelde hem net aan de buitenkant! Wat is dat leuk!
Hihi, ik word er helemaal een beetje week van. Nu nog een keer als stinkie niet nog in bed ligt.
  zondag 26 augustus 2007 @ 08:47:00 #123
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52692505
Allereerst Gwennert: gefeliciteerd en wat een geweldige foto, wat een mooi meisej! En wat heerlijk dat ze zo lief en rustig is.
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef wenneke1 het volgende:

Tan; hier brandt een kaarsje voor jullie. Hoe laat mag je voor de echo??? Weet je dan meteen meer of moet je dan nog wachten??
Wat lief! Woensdag om half 10 En volgens mij leggen ze al het één en ander uit tijdens de echo en mag je daarna door naar de gyn voor een voorlopige diagnose. Zo ging het bij Jessai in ieder geval wel.
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

Lieve Tan, ik denk dat niemand zich daaraan stoort, als het al zo zou worden opgevat.
Ik heb de foto's bekeken. Jeutje, die blaas is groot zeg!
Die andere foto kon ik niet interpreteren.
Dikke voor je...
Nee, maar ik zie op een gegeven moment pagina's vol met 'sterkte Tan' enzo, vind het heel lief, maar ik wil niet voor een negatieve tendens zorgen hier. Merkte dat sommigen het ineens moeilijk vinden hun eigen blije/positieve verhaal te vertellen en dat is niet de bedoeling. Een zwangerschap/geboorte hoort blij/mooi etc. te zijn en als het soms wat zorgelijker loopt dan hoeft dat niet meteen pagina's vol te bestrijken, dan lijkt het bijna erger dan het is (laat ik het zo zeggen: dan ik hoop dat het is).

En die andere foto is dus een nier (er staat een kruis in om de maten op te meten en de waarden daarvan staan rechtsonderin. Het is een beetje een platte nier (ligt aan de hoek, want op de andere foto zie je de nieren ook maar met een ronde doorsnede), want hij wordt uitgerekt door cysten aan weerszijden (wat lichtere vlekken).

@BE, wat heerlijk hè dat geschop
Ondanks dat de placenta aan de voorzijde van de buik ligt (vlak onder de navel) voel ik de baby wel heel veel en zo hard dat mijn vriend en de kinderen het ook al hebben kunnen voelen van buitenaf Dat is zo gaaf!!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tan op 26-08-2007 08:52:22 ]
  zondag 26 augustus 2007 @ 08:55:10 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52692530
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 08:27 schreef Brighteyes het volgende:

Ik voelde hem net aan de buitenkant! Wat is dat leuk!
Hihi, ik word er helemaal een beetje week van. Nu nog een keer als stinkie niet nog in bed ligt.
Oh!
Dat is zo leuk!
Tip: Als je over een poosje écht die alienbewegingen in je buik ziet: Filmpje maken!
Heb ik ook gedaan. Soms bekijk ik dat nog wel eens en dan is het zó onwerkelijk...

Tan, ik snap je wel. Maar jouw verhaal mag hier ook. En ik kan me zo voorstellen dat je het extra nodig hebt om te spuien. Nou ja, je snapt mij vast ook.
  zondag 26 augustus 2007 @ 09:11:16 #125
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52692591
Gefeliciteerd, Gwennert met je mooie dochtertje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')