CDA en ideeenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niet miepen, die mevrouw van het wetenschappelijke instituut gaf me volledig gelijk.
Dat geloof ik best. Maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat maakt het natuurlijk niet minder interessant.
quote:
We willen verhalen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
OK. Stel ze stapt op jou af (wtf?), het wordt binnen een half uur best geil, gaat er mee naar huis, neukt, wisselt de volgende morgen op haar initiatief telefoonnummers uit, je sms't wat, maar respons: nul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We willen verhalen!
Had ze een adamsappel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK. Stel ze stapt op jou af (wtf?), het wordt binnen een half uur best geil, gaat er mee naar huis, neukt, wisselt de volgende morgen op haar initiatief telefoonnummers uit, je sms't wat, maar respons: nul.
Huh?![]()
Je hebt aidsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK. Stel ze stapt op jou af (wtf?), het wordt binnen een half uur best geil, gaat er mee naar huis, neukt, wisselt de volgende morgen op haar initiatief telefoonnummers uit, je sms't wat, maar respons: nul.
Huh?![]()
Dit lijkt me een typisch geval van een te opgewonde losse contact vrouwtje. Eentje die houdt van weinig weerstand, vandaar misschien het willen wisselen van de telefoonnummers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Huh?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit lijkt me een typisch geval van een te opgewonde losse contact vrouwtje. Eentje die houdt van weinig weerstand, vandaar misschien het willen wisselen van de telefoonnummers.
Dat was ze zeker. Ik bedoel, ze kon voor geen meter pijpen. En ik bedoel, echt niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien was ze gewoon dronken en viel het tegen.
Wat heb je liever?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:53 schreef Apropos het volgende:
Had ze een adamsappel?
De kater nadien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien was ze gewoon dronken en viel het tegen.
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef Apropos het volgende:
Die knipoog doet 't 'm.
Dank voor de tik op m'n ego.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De kater nadien.
Nee man. Dit was goed. Alleen beetje dronken sletsexxxen is goed.quote:
Neuh, de seks was heel matig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee man. Dit was goed. Alleen beetje dronken sletsexxxen is goed.
Postcoïtum. Dat je haar wel op d'r bek kan slaan.quote:
Je vriend! Hahahahaha.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:45 schreef sigme het volgende:
Wie was dat ook al weer, die eens wakker geworden was naast een.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je vriend! Hahahahaha.
Goeiemorgen.
quote:Huilen en janken (...) 'verschrikkelijke' slavernij (...) vergiffenis smeken (...) het einde der tijden (...) smeken (...) in zijn ogen afschuwelijke slavernijverleden (...) linkse waanbeelden (...) idioot (...) links gebruik (...) Israel en joden (...) veroordeelt (...) racisme (...) heult (...) moslims (...) fascisme (...) racisme (...) onderdrukking (...) haat (...) islamofascisten (...) Huilen (...) zogenaamde slachtoffers (...) slavernij (...) alle slachtoffers van de islam (...) hypocriete huichelaar.
Dat je toe bent aan iets waar je met een frisse blik op kijkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:36 schreef Sidekick het volgende:
Als dilbertstrips steeds meer werkelijkheid worden op het werk, wat zegt dat dan?
Dat je werk zwart-wit is?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:36 schreef Sidekick het volgende:
Als dilbertstrips steeds meer werkelijkheid worden op het werk, wat zegt dat dan?
Ik denk dat jij goed zou zijn in het verzinnen van cryptogrammen, en ik weet dat ik niet goed genoeg ben om ze op te lossen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat je toe bent aan iets waar je met een frisse blik op kijkt.
Mijn poes heet Loeder. En ze is geobsedeerd door de klusladder in de woonkamer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:22 schreef sigme het volgende:
Mijn katertjes zijn aanbiddelijk.
Makkelijk. Mon. over StefanP.quote:
Ik ben dat gezeur over en rond Wilders zatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben dat gezeur over die belgen nu al zat.
Deels fout.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Makkelijk. Mon. over StefanP.
quote:
Erger. Je wilt meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
Postcoïtum. Dat je haar wel op d'r bek kan slaan.
Ah joh trek het je niet an. Labiele vrouwen.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben dat gezeur over die belgen nu al zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |