quote:Toch een fantastisch ding zo'n douche.
Zou er niet aan moeten denken zonder te moeten.
Je kunt heet douchen, koud, warm, alleen, lauwtjes, met zijn beidjes, bij je vriendin, je kunt er slapen en ongetwijfeld ook wilde sex hebben.
Pas alleen dan wel op dat je niet uitglijd want de vloer is iha wel wat glad in de gemiddelde douche.
Hier is dan de lijst, nog onder voorbehoud, mogelijk heb ik nog wat gemist, met een beetje goede wil kunnen we hier zelfs de uiteindelijke winnaar van DGK uit destilleren.
Soms denk ik dat ze straks in het najaar de DGK formule omgooien naar een Big Brother formule met eruit stemrondes naar populariteit.
Niet dat het veel uitmaakt, en eigenlijk geloof ik er ook niet in maar anyway..
heb jij al gedouched vandaag? hoe laat?quote:
Ik wilde zelf al mijn ava-versies een keer op een rij zetten en posten. Maar het lukt me niet om de bewegende versies ook daarwerkelijk bewegend op te slaan.quote:
de prijzen van NUon zijn verlaagd..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:35 schreef Py het volgende:
Jaaaaaaa dames en herrrrrrrrrrrrrrrrren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt dat zien komt dat zien
Enorme prrrrrrrijzen
Geeft uw douchetijd door voor 24:00
En win enorrrrrme prrrrrrrijzen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ppi zal blij met je zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
Om 9.00u en om 22.00
hmm, wat was de aanvangstijd ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Om half acht vanochtend werd ik onder de douche wakker.
Telt dat ook?
Ian? Peter en ik zijn nog aan het wachten.....?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Om half acht vanochtend werd ik onder de douche wakker.
Telt dat ook?
Gezien de gerimpelde vingers waarmee ik de slaap uit mijn ogen wreef gok ik een half uur eerder.quote:
Niet alleen jij en Peter kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ian? Peter en ik zijn nog aan het wachten.....?
Ik wacht ook al heel lang op Ianquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ian? Peter en ik zijn nog aan het wachten.....?
Kleinere energietrofeeen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
de prijzen van NUon zijn verlaagd..
oef, had ik je bijna gemist, maar dankzij HiDiHo's gequote gaat het allemaal net goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
Om 9.00u en om 22.00
Jij gaat over de prijzen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef Py het volgende:
[..]
Kleinere energietrofeeen?
Goedkopere kadobonnen?
En waar heb jij nog meer gedouched dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Toevoeging bij mij; 1x uit en 1 x thuis..
Bij vriendin....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En waar heb jij nog meer gedouched dan?![]()
Samen?quote:
Just checkingquote:
Ga je nou al weerquote:
Mooi, dat wist ik niet. Kan ik het gewoon hier opschrijven? Lezen ze dat bij Nuon?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze een lekkererder straal had, hadden we het vast gedaan...![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:52 schreef Py het volgende:
[..]
Mooi, dat wist ik niet. Kan ik het gewoon hier opschrijven? Lezen ze dat bij Nuon?
Ok de prijzen zijn:
(drums please)
voor iedereen gratis stroom voor altijd
Wat een enorrrrrme prijs![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde zelf al mijn ava-versies een keer op een rij zetten en posten. Maar het lukt me niet om de bewegende versies ook daarwerkelijk bewegend op te slaan.Volgens mij zijn het er nu een stuk of twintig.
Die bewaren we evenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze een lekkererder straal had, hadden we het vast gedaan...![]()
Top!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kan ik ze eens rustig bekijkenquote:
quote:
Hee WJquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, net afgedroogd. telepathie of stalkt u? haha
alles goed in die negorij waar je woont?
Hoi newbeequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi! hoe is ie, zie je nu pasz![]()
Voor de goede orde, vanochtend bij vriendin, vanavond thuis...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef ppi het volgende:
Hier is dan de lijst, nog onder voorbehoud, mogelijk heb ik nog wat gemist, met een beetje goede wil kunnen we hier zelfs de uiteindelijke winnaar van DGK uit destilleren.
4. Lobasca (waarschijnlijk pre-vriendin douchen).
.
12. Lobasca (22.00 - waarschijnlijk bij Vriendin)
hoiquote:
ik wilde het netjes houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
Zus waarom zit ik in een ballon ?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef ppi het volgende:
Toch een fantastisch ding zo'n douche.
Zou er niet aan moeten denken zonder te moeten.
Je kunt heet douchen, koud, warm, alleen, lauwtjes, met zijn beidjes, bij je vriendin, je kunt er slapen en ongetwijfeld ook wilde sex hebben.
Pas alleen dan wel op dat je niet uitglijd want de vloer is iha wel wat glad in de gemiddelde douche.
Soms denk ik dat ze straks in het najaar de DGK formule omgooien naar een Big Brother formule met eruit stemrondes naar populariteit.
Niet dat het veel uitmaakt, en eigenlijk geloof ik er ook niet in maar anyway..
1. HiDiHo (06.00)
2. Ian Nick (ongeldige poging verbeteren wereldrecord slapen in de douche, einde was omstreeks 07.30)
3. Soury (08.45).
4. Lobasca (waarschijnlijk pre-vriendin douchen).
5. Ppi (Rond 11.00, warm)
6. Mootie (eerst warm en toen koud met Victoria Beckham)
7. Kz
8. Thera (wekelijkse wasbeurt)
9. Thalita (heet)
10. Demins (van 15.30 tot 15.55 lauwtjes)
11. Coldstar
12. Lobasca (22.00 - waarschijnlijk bij Vriendin)
13. Kz (onder voorbehoud, wij wachten op bevestiging)
14. Ppi (behoorlijk warm)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
22.48- 23.53 ( koud, heet, koud, heet)
Jij bent wel een heel speciaal gevalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
22.48- 23.53 ( koud, heet, koud, heet)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik wilde het netjes houden![]()
(je ava paste niet op de tietenplaatjes)![]()
Die smoesjes ken ik al jarenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
btw: m'n comp is van slag, al hele avond, misschien ben ik zo weg..dan is het onvrijwilligch
Ga jij nou maar eens als een razende die statistieken van je in een staafdiagrampleuren, dit lijkt nergens naarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel speciaal geval!
![]()
He zusje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoi newbeewil je leren quoten ?
dat kan je hier gewoon vragen hoor![]()
Hoi.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
btw: m'n comp is van slag, al hele avond, misschien ben ik zo weg..dan is het onvrijwilligch
bad trip yesterday, ben er klaar meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedoel je door het douchen of iets anders, vleermuisje?
Oi!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi! hoe is ie, zie je nu pasz![]()
nee, echt. moest dvd-tje branden, duurde te lang, knop van schakelkast effe aan en uit(niet al te slim..)sindsdien al 5-tal "fatal-error blauw scherm" gehad terwijl comp. wel opstartte en ik al op google zat etc. geen goed teken...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bad trip yesterday, ben er klaar mee![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
He zusje?
Nog in de kroeg geweest laatstelijk
![]()
Truste Lobascaquote:
11.30 heet en met weinig schuim (fles was leegquote:
goed zo!!! en blijf nog effe, wanker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bad trip yesterday, ben er klaar mee![]()
8:00 vanmorgen, en het was warmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Geef voor 24:00 uur door hoe laat je vandaag gedouched hebt en of het warm of koud was.![]()
Alle ava's van nachtzuster overzichterlijk op een rijtje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Veel plezierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
FUCK!
Ik sta er ook tussenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow ja, ik ben ook te laatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik sta er ook tussenIk vind ze moooooi
![]()
Ben alleen een kwartier te laat om mee te doen helaas![]()
Ach vroegah. Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben laatst gezellig met Bart en Lesley wezen borrelen in een paardencafe, Nena was er ook![]()
Palma wilde naar binnen , maar mocht er niet in.
Het was echt tof joh. Het leek wel een gezellig buurthuis met allemaal hele lieve vriendjes. Maar ze hadden het allemaal over dingen van vroeger, waar ik niks van snapte. Dus ben maar naakt op de bar gaan dansen om wat aandacht te krijgen. Helaas was dat daar niet zo gewenst, dus toen ben ik er uit gemikt![]()
Een koude douchequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Viel er eigenlijk iets te winnen?
Ik vind dit wel iets om bij te houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef ppi het volgende:
Definitieve Douche Data 22-08-2007 (DGK-DDD220807)
1. HiDiHo (06.00)
2. Ian Nick (ongeldige poging verbeteren wereldrecord slapen in de douche, einde was omstreeks 07.30)
3. Soury (08.45).
4. Lobasca (09.00 vriendin douchen - vrindin heeft niet zo'n geweldige straal).
5. Tipsch om 09.30
6. Ppi (Rond 11.00, warm)
7. Mootie (eerst warm en toen koud met Victoria Beckham)
8. Kz
9. Thera (wekelijkse wasbeurt)
10. Thalita (heet)
11. Demins (van 15.30 tot 15.55 lauwtjes)
12. Coldstar
13. Lobasca (22.00 - waarschijnlijk bij Vriendin)
14. Kz (veeel telang gedouched van 22.48 tot en met 23.53, koud heet koud heet)
15. Ppi (behoorlijk warm)
De rest was te laat![]()
nee, ik weet niet wat er anders is. normaal komt cursor onder het bericht waarop ik reageer, nu er boven. hoe kan dat, denkt ge?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoi newbeewil je leren quoten ?
dat kan je hier gewoon vragen hoor![]()
Vuurwerk is romantischquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hier is hij net afgesloten met vuurwerk.
Privé optreden van Brianquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou wel to-PYquote:
staafdiagramquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef ppi het volgende:
Definitieve Douche Data 22-08-2007 (DGK-DDD220807)
1. HiDiHo (06.00)
3. Soury (08.45).
4. Lobasca (09.00 vriendin douchen - vrindin heeft niet zo'n geweldige straal).
5. Tipsch om 09.30
6. Ppi (Rond 11.00, warm)
7. Mootie (eerst warm en toen koud met Victoria Beckham)
8. Kz
9. Thera (wekelijkse wasbeurt)
10. Thalita (heet)
11. Demins (van 15.30 tot 15.55 lauwtjes)
12. Coldstar
13. Lobasca (22.00 - waarschijnlijk bij Vriendin)
14. Kz (veeel telang gedouched van 22.48 tot en met 23.53, koud heet koud heet)
15. Ppi (behoorlijk warm)
De rest was te laat![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou wel to-PY( leuk woordgrapje he, echt dat maakte ik 10 jaar geleden ook al
, maar nu durf ik het gewoon hier
)
wat een lief scheldwoordjequote:
En als het van dennix was geweest?quote:
Dat komt morgen welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als het van dennix was geweest?![]()
Ik post het wel even in stats, misschien kan pinball er iets meequote:
Ik heb niet opgelet bij de staafdiagrammen dus dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens als een razende die statistieken van je in een staafdiagrampleuren, dit lijkt nergens naar![]()
Oi Insana.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Mooi hoor, die animaties voor Talitha's avatar. Ik zie zo dat er een hoop werk in heeft gezeten.
quote:
Dan helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als het van dennix was geweest?![]()
Ik maak zowiezo geen kans op een optreden van Brianquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel te laat !
12.00 was de deadline.
Streng doch rechtvaardig !
(en ook JW was te laat)
oh 7:00 uur, naja morgen maak je kans op een privé concert van dennixquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:30 schreef Py het volgende:
[..]
Ik maak zowiezo geen kans op een optreden van Brian![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:30 schreef Py het volgende:
[..]
Ik maak zowiezo geen kans op een optreden van Brian![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding] je mist niet veel![]()
Geeft niks lieverdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet bij de staafdiagrammen dus dat gaat niet lukken.
![]()
Sowieso ben ik slecht met tekenen en plaatjes.
Als je wilt mag je gewoon je gegevens nog posten hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik sta er ook tussenIk vind ze moooooi
![]()
Ben alleen een kwartier te laat om mee te doen helaas![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding] je mist niet veel![]()
Administratie van likmeversiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Als je wilt mag je gewoon je gegevens nog posten hoor.
Ik weet zeker dat iedereen daar nog enorm van zal genieten !
Dat ze verder niet meer kunnen worden meegenomen in de statistieken heeft onder ander te maken met de maanstand en het feit dat mijn pc soms raar doet.
Ze lag haar schop voor te bereidenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Die zit met haar gedachten heul ergens anders![]()
Tis geen belspelletjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, dan neemt ppi dat volgende keer gewoon mee in de stats, wel even appart vermelden hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:35 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb gebadderd, dus ik mocht toch al niet meedoen.![]()
Goed dan, ik heb tijdens de voetbal heerlijk in bad gelegenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dan neemt ppi dat volgende keer gewoon mee in de stats, wel even appart vermelden he![]()
Die schop met voorbedachte radequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze lag haar schop voor te bereiden![]()
Weltruste schatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga nu echt mn mandje opzoeken, succes voor de nachtploeg![]()
off- topic:
Ik lees het morgen allemaal wel weer even bij, zo rond een uur of 7.00 sta ik op, dan ga ik in mn nachtponnetje ontbijten met Palma, daarna even met de hond wandelen en dan om 12.00 drink ik een kopje koffie. Rond 23.40 neem ik afscheid.
Oh ik vergeet het koken van de boontjes ( 18.05) , maar morgen is het donderdag dus dan doe ik lekker gek en haal een pling-maaltijd bij super de Boer. Heerlijk joh en ook zo lekker snel, anders mis ik een stemming een kwaliteitsmomentje met mn geliefde.
Dag lieffies,![]()
( of mag dat hier niet)
![]()
Slaap lekker KZquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
off- topic:
Ik lees het morgen allemaal wel weer even bij, zo rond een uur of 7.00 sta ik op, dan ga ik in mn nachtponnetje ontbijten met Palma, daarna even met de hond wandelen en dan om 12.00 drink ik een kopje koffie. Rond 23.40 neem ik afscheid.
Oh ik vergeet het koken van de boontjes ( 18.05) , maar morgen is het donderdag dus dan doe ik lekker gek en haal een pling-maaltijd bij super de Boer. Heerlijk joh en ook zo lekker snel, anders mis ik een stemming een kwaliteitsmomentje met mn geliefde.
Dag lieffies,![]()
( of mag dat hier niet)
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieffies,![]()
( of mag dat hier niet)
![]()
Dat willen kleine zusjes altijd, en meestal krijgen ze hun zin ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:41 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Wil jij altijd je zin hebben lief Kleinzusje ?
Jaap wel met die trap van Natasia, maar die van Nena had veel harder gemogen van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:39 schreef Py het volgende:
[..]
Die schop met voorbedachte rade![]()
Brian had wel verlamd kunnen zijn![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit hoort toch in de FB of ben ik nou gek ?
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat willen kleine zusjes altijd, en meestal krijgen ze hun zin ook![]()
Alles mag ondertussen meer en harderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap wel met die trap van Natasia, maar die van Nena had veel harder gemogen van mij![]()
Truste ouwe reus!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
Laat ik ook maar betijds gaan slapen dan, was vroeg![]()
![]()
Weltruste![]()
slaap lekker !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
Laat ik ook maar betijds gaan slapen dan, was vroeg![]()
![]()
Weltruste![]()
Mag ik nog wel even tv kijken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
Disana stopt iedereen in en doet het licht uit.
nog niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
ben er nog iemand zwangert?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit. Maar dan lief slapen gaan hoor.
't Is daar nog heel vroeg hoor.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe discodansen?
http://nl.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
Jat gewoon alles bij elkaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar haal je al die smileys vandaan?
hee!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even neuzen voordat ik ga sluiten, heb ik nog iets gemist?
Ik draai de hele avond al deze muziek bij haar voor de deurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee!
ja, leandra had heel kort(2 minuutjes) haar naaktfoto's in het fotoboek! jammer joh..
die achtergrond zangeres met dat rode zakdoekjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe discodansen?
http://nl.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
Deze hoort in het statistiekje!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
die achtergrond zangeres met dat rode zakdoekje![]()
![]()
![]()
gaaf, ook leuk die subtitlesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik draai de hele avond al deze muziek bij haar voor de deur
Jemig, wat klink jij energiekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Hup allemaal ff de kroeg in... zie link Disana
The Doors heb ik toch wel heel erg vaak naar zitten luisteren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik draai de hele avond al deze muziek bij haar voor de deur
Ze doet niet open....zit nu met tranen in mijn ogen te luisteren naar dit prachtige nummer, zwelgend in zelfmedelijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaaf, ook leuk die subtitles
kon ze het wel waarderen of was ze niet thuis?
ff teruggekeken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
die achtergrond zangeres met dat rode zakdoekje![]()
![]()
![]()
Ik krijg er nooit genoeg van, the Doors, Cocker, Lou Reed, etc..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
[..]
The Doors heb ik toch wel heel erg vaak naar zitten luisteren.
Spooky music.
Done:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze hoort in het statistiekje!
[afbeelding]
hoi motoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze hoort in het statistiekje!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Done:
[SC#284] Geef je douchetijd door voor 24:00, dank u
Ik douche mij alleen voor de sex....en ehm... het is alweer een tijdje geleden....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Done:
[SC#284] Geef je douchetijd door voor 24:00, dank u
gewoon blijven proberen, ze is gewoon te trots, maar wil je!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze doet niet open....zit nu met tranen in mijn ogen te luisteren naar dit prachtige nummer, zwelgend in zelfmedelijden.
Had altijd een zwak voor haar destijds toen dat nummer een hit was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ff teruggekeken...
ze lijkt natuurlijk mooier is door die niet al te knappe donkere wijffies naast 'r, maar ze mag er wel wezeh, dat zeker
zag 'r later nog ff close maar heeft idd ietsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Had altijd een zwak voor haar destijds toen dat nummer een hit was.
Soort jeugdliefde zeg maar.
nr had ze toch speciaal geschreven voor de broer van Shirley McClain, wiens naam mij ontschoten is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:16 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uwcVa4Efj6c
the singing horses..
deze krijg ik nooit genoeg van, zoo grappig. misschien heb je 'm al hier gezien, maar goed...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik krijg er nooit genoeg van, the Doors, Cocker, Lou Reed, etc..
Dat bedoelde ik Nachtzussie!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Doet het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Of we deze willen testen:
http://scotsman.camstreams.com/
jo, ga ff kiekuh, babesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Of we deze willen testen:
http://scotsman.camstreams.com/
Oi nog meer gezelli wakkere mensenquote:
Prachtig prachtig, die achtergrondzangeressen, fles whiskey of een pot bier. De eerste keer zag ik hem in de Groenoordhallen. Hij was toen nog niet bekend. Een paar honderd man daar, dat was al. Mooie vent!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
john belushi
[..]
deze krijg ik nooit genoeg van, zoo grappig. misschien heb je 'm al hier gezien, maar goed...
http://nl.youtube.com/watch?v=v7bFtvsYcnQ
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
john belushi
[..]
deze krijg ik nooit genoeg van, zoo grappig. misschien heb je 'm al hier gezien, maar goed...
http://nl.youtube.com/watch?v=v7bFtvsYcnQ
bijna, 42. en jij, wilde ik al eerder vragen maar is misschien toch een beetje te vrij of zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Allemaal uit de oude doos......laat mij raden WJ is 38?
Inderdaad, alleen chatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de chat doet het wel maar de stream wil nog niet laden.
Nee hoor, ik ben van mei 62quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bijna, 42. en jij, wilde ik al eerder vragen maar is misschien toch een beetje te vrij of zo?
Ik ben gevraagd even te blijven hangen terwijl hij hulp zoekt. Hij geeft een rondje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen chat
thnx, ook maar in de favorieten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=XaIGPlfH_rs
ladaadielaaddiedaaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
hoihoi muizen****quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi nog meer gezelli wakkere mensen![]()
Kan hij niet gewoon 112 bellen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd even te blijven hangen terwijl hij hulp zoekt. Hij geeft een rondje.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd even te blijven hangen terwijl hij hulp zoekt. Hij geeft een rondje.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon 112 bellen?
Ja, maar ondertussen fungeer ik als bouncer om het gespuis te werenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon 112 bellen?
Hoi ...quote:
raar nummer, maar ook wel leuk. clippie nooit gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Echwel. Ik heb tomatensap gekregen.
Jij bent te goed voor deze wereld Disana.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen fungeer ik als bouncer om het gespuis te weren![]()
ouwe bokquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben van mei 62
mooi nummer en...twee knappe meidenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=kt7L4X4li_k
deze draai ik voor mezelluf..
Oef Lobasca, die hakt er in hoor........(mij net een tikkie te soft)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=kt7L4X4li_k
deze draai ik voor mezelluf..
Ga zelf maar vragen, het is liquorice teaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heppie ook zoethoutthee... sweetwoodtea?
Pssst... ik doe maar alsofquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent te goed voor deze wereld Disana.....
die zanger heeft een te grof gezicht, maar die anderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi nummer en...twee knappe meiden
beste gok, die lisaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p711hQkDnMQ
exitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? alles doet het nog (met wat duwen en trekken)![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beste gok, die lisa
if I could change
my nose
I would change it completely
zij met die lipleesbroek? hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die zanger heeft een te grof gezicht, maar die ander![]()
vooral zijn lippen
![]()
Hoi Muis.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi nog meer gezelli wakkere mensen![]()
jij kent ook geen enkel schroom he, ik wilde het niet zeggen (al lag het voor op mijn ....)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zij met die lipleesbroek? haha![]()
hoiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Muis.![]()
Was even aan het bijlezen.
Had je beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Muis.![]()
Was even aan het bijlezen.
Laat ik nou weten wie die meneer is en wat voor muziekgenre het is, en zelfs welk geloof hij aanhangt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier dan eentje van mijn vrienden Hij is maar half af, ze werden betrapt.
mooie en kernachtige tekst...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier dan eentje van mijn vrienden Hij is maar half af, ze werden betrapt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GAT48J097nA&mode=related&search=
Ja echt? geweldig vind ik het!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik nou weten wie die meneer is en wat voor muziekgenre het is, en zelfs welk geloof hij aanhangt.
how's that for serious![]()
hee, die waren ooit bij adje visser in top pop met naakte dansende meiden, clipje werd week later gecensureerd met van die grote balkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lf3fGeopjXo
Je houdt dus van bhangra! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroeah!!!!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja echt? geweldig vind ik het!!
Hahha sjeseus lachequote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vYT2aWavXlc
een heel leger van lovers
Kan die voetbal niet wegquote:
ik doe met je mee ik ben net uit de kroeg pff erg op een doordeweekse dag....quote:
Waarom niet?quote:
ik ga toch voor softcorequote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:39 schreef Soury het volgende:
En dan gooi ik me geile plaat er maar weer ff in
http://nl.youtube.com/watch?v=1ukcPaOu804
Val in herhaling![]()
af en toe wel jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks zo erg als je bed moeten delen...![]()
Ja, ik vind het wel wat hebben. Die klanken, die mensen, die muziek, de sfeer, de drank....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je houdt dus van bhangra! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroeah!!!!!!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0PV8FNyrzew
hoi. echt full-time?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:54 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik doe met je mee ik ben net uit de kroeg pff erg op een doordeweekse dag....
ontopic: staat nada te douchen ?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ejQS9kQDXmkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel wat hebben. Die klanken, die mensen, die muziek, de sfeer, de drank....
Ik kom regelmatig in Roemenië, daar hoor je die klanken ook, gipsy, oosters.....
Maar ik vind haar ook geweldig Heb toch wel een vrij brede smaak.
dezert is ook mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ook een muziekbijdrage van mij. Ik zocht eigenlijk de versie ven Rory Block, maar kon alleen deze vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=WT0aLZ_fiL8&mode=related&search=
Nou .. weet je laat maar. Tis is leuker zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat moet je aan Nachtzuster vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |