quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik voel het, alles komt goed.
En iedereen kan Amsterdam en Rotterdam verwisselen, kan de beste overkomen !
Viesterd !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat is echt heul zeldzaam want ik douche één keer in de week of zo.
Wil je alsnog op de lijst ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik had om 6:00 al gedouched, toen was er niemand in de SC![]()
Nee, doe geen moeite. Dacht ik meld het even voor je statistiekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Wil je alsnog op de lijst ?
Asl het niet zo nodig hoeft dan vind ik dat ook wel oke want dat scheelt mij weer en bende typewerk.
Want ik zou je dan chronologisch op 1 moeten zetten met als gevolg dat de hele nummering naar zijn jeweetwel is.
Da's mooi. Doe dan meteen even het commentaar op mijn ava? Hebben we dat gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga toch niet écht weg, mafketel!![]()
![]()
![]()
Nah, statistieken kun je toch manipuleren van hier tot Tokio.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, doe geen moeite. Dacht ik meld het even voor je statistieken![]()
Weet je zo de exacte tijd ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ijskoud afgespoeld, moet van Victoria Beckham![]()
Ik vind het een verrot geinige AVA! Ik kijk iedere keer of ik er al bij sta... maar iedereen mag in je laantje, behalve...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi. Doe dan meteen even het commentaar op mijn ava? Hebben we dat gehad.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind het een verrot geinige AVA! Ik kijk iedere keer of ik er al bij sta... maar iedereen mag in je laantje, behalve...![]()
Nee hoor, ik liep er net ook voor t eerst en ik zag je op een wolkje overdrijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind het een verrot geinige AVA! Ik kijk iedere keer of ik er al bij sta... maar iedereen mag in je laantje, behalve...![]()
Hmmmmmm 11.30 ongeveer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet je zo de exacte tijd ?
Kan ik je nog toevoegen in het overzicht.
Oh, JZ had nog niet geneukt vandaag... Sorry, meis!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Nah, statistieken kun je toch manipuleren van hier tot Tokio.
Maar het volgende beeld ontstaat:
1. HiDiHo
2. Ppi
3. Kz
4.Thera
5. Coldstar
6. Kz
Tja, toch nog een beetje weinig materiaal om eens lekker mee aan de slag te kunnen..
Had net een vreetkickje- drop & chocolade ging even flux naar binnen.
warm of koud?quote:
Yep, je zit op een wolkje en engeltje Sug4r kijkt vol bewondering naar jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst warm, toen een minuutje koud![]()
Dan heb je met je neus gekeken jongeman, want ik heb je gisteren al voorbij zien komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Oef, scherpe tijd, dan zit je volgens mij net tussen Kz en mij in:quote:
warm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan heb je met je neus gekeken jongeman, want ik heb je gisteren al voorbij zien komen.Overigens is het design van de hand van Nachtzuster.
![]()
Ppi, ik heb vanmiddag gedoucht.![]()
En jij mag ook weleens je leesbril opzetten. Volgens mij stond jij er eergisteren al in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef Py het volgende:
[..]
Nee hoor, ik liep er net ook voor t eerst en ik zag je op een wolkje overdrijven![]()
cuteevning trouwens
O daar was ik dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij mag ook weleens je leesbril opzetten. Volgens mij stond jij er eergisteren al in.
Ik begin d'r nu van te zweten en ga idd nog maar even douchen.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:09 schreef TherAngelina het volgende:
Oeps, nu weet iedereen hoe vies ik ben.
Onbeperkt, IVL kan allesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef Py het volgende:
Even voor de statistieken( andere) Talitha:
Hoeveel users staan er ondertussen in je ava
En hoeveel kunnen er nog bij
Hoeveel hectare is je bos eigenlijk
Hoeveel bomen staan er in
Laat maar
In mijn fantasie is het altijd mooier
Je vráágt er gewoon om.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef demins het volgende:
Nou, daar gaat ie dan. Ik kan niet langer ontkennen dat ik vanmiddag lauwtjes gedouched heb. Van 15.30 tot 15.55. Toen had ik geen tijd meer om te scheren.
Truste, allemaal!![]()
Talitha hoeft niet opnieuw te reageren...![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil Stinkie wel een duchtige wasbeurt geven...![]()
Moehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:
Ik word uitgemolkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Moehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Weltrustequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Moehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |