Nah, statistieken kun je toch manipuleren van hier tot Tokio.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, doe geen moeite. Dacht ik meld het even voor je statistieken![]()
Weet je zo de exacte tijd ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ijskoud afgespoeld, moet van Victoria Beckham![]()
Ik vind het een verrot geinige AVA! Ik kijk iedere keer of ik er al bij sta... maar iedereen mag in je laantje, behalve...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi. Doe dan meteen even het commentaar op mijn ava? Hebben we dat gehad.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind het een verrot geinige AVA! Ik kijk iedere keer of ik er al bij sta... maar iedereen mag in je laantje, behalve...![]()
Nee hoor, ik liep er net ook voor t eerst en ik zag je op een wolkje overdrijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind het een verrot geinige AVA! Ik kijk iedere keer of ik er al bij sta... maar iedereen mag in je laantje, behalve...![]()
Hmmmmmm 11.30 ongeveer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet je zo de exacte tijd ?
Kan ik je nog toevoegen in het overzicht.
Oh, JZ had nog niet geneukt vandaag... Sorry, meis!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Nah, statistieken kun je toch manipuleren van hier tot Tokio.
Maar het volgende beeld ontstaat:
1. HiDiHo
2. Ppi
3. Kz
4.Thera
5. Coldstar
6. Kz
Tja, toch nog een beetje weinig materiaal om eens lekker mee aan de slag te kunnen..
Had net een vreetkickje- drop & chocolade ging even flux naar binnen.
warm of koud?quote:
Yep, je zit op een wolkje en engeltje Sug4r kijkt vol bewondering naar jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst warm, toen een minuutje koud![]()
Dan heb je met je neus gekeken jongeman, want ik heb je gisteren al voorbij zien komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Oef, scherpe tijd, dan zit je volgens mij net tussen Kz en mij in:quote:
warm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan heb je met je neus gekeken jongeman, want ik heb je gisteren al voorbij zien komen.Overigens is het design van de hand van Nachtzuster.
![]()
Ppi, ik heb vanmiddag gedoucht.![]()
En jij mag ook weleens je leesbril opzetten. Volgens mij stond jij er eergisteren al in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef Py het volgende:
[..]
Nee hoor, ik liep er net ook voor t eerst en ik zag je op een wolkje overdrijven![]()
cuteevning trouwens
O daar was ik dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij mag ook weleens je leesbril opzetten. Volgens mij stond jij er eergisteren al in.
Ik begin d'r nu van te zweten en ga idd nog maar even douchen.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:09 schreef TherAngelina het volgende:
Oeps, nu weet iedereen hoe vies ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |