quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe discodansen?
http://nl.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
Jat gewoon alles bij elkaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar haal je al die smileys vandaan?
hee!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even neuzen voordat ik ga sluiten, heb ik nog iets gemist?
Ik draai de hele avond al deze muziek bij haar voor de deurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee!
ja, leandra had heel kort(2 minuutjes) haar naaktfoto's in het fotoboek! jammer joh..
die achtergrond zangeres met dat rode zakdoekjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe discodansen?
http://nl.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
Deze hoort in het statistiekje!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
die achtergrond zangeres met dat rode zakdoekje![]()
![]()
![]()
gaaf, ook leuk die subtitlesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik draai de hele avond al deze muziek bij haar voor de deur
Jemig, wat klink jij energiekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Hup allemaal ff de kroeg in... zie link Disana
The Doors heb ik toch wel heel erg vaak naar zitten luisteren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik draai de hele avond al deze muziek bij haar voor de deur
Ze doet niet open....zit nu met tranen in mijn ogen te luisteren naar dit prachtige nummer, zwelgend in zelfmedelijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaaf, ook leuk die subtitles
kon ze het wel waarderen of was ze niet thuis?
ff teruggekeken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
die achtergrond zangeres met dat rode zakdoekje![]()
![]()
![]()
Ik krijg er nooit genoeg van, the Doors, Cocker, Lou Reed, etc..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
[..]
The Doors heb ik toch wel heel erg vaak naar zitten luisteren.
Spooky music.
Done:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze hoort in het statistiekje!
[afbeelding]
hoi motoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze hoort in het statistiekje!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |