quote:
Hee WJquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, net afgedroogd. telepathie of stalkt u? haha
alles goed in die negorij waar je woont?
Hoi newbeequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi! hoe is ie, zie je nu pasz![]()
Voor de goede orde, vanochtend bij vriendin, vanavond thuis...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef ppi het volgende:
Hier is dan de lijst, nog onder voorbehoud, mogelijk heb ik nog wat gemist, met een beetje goede wil kunnen we hier zelfs de uiteindelijke winnaar van DGK uit destilleren.
4. Lobasca (waarschijnlijk pre-vriendin douchen).
.
12. Lobasca (22.00 - waarschijnlijk bij Vriendin)
hoiquote:
ik wilde het netjes houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
Zus waarom zit ik in een ballon ?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef ppi het volgende:
Toch een fantastisch ding zo'n douche.
Zou er niet aan moeten denken zonder te moeten.
Je kunt heet douchen, koud, warm, alleen, lauwtjes, met zijn beidjes, bij je vriendin, je kunt er slapen en ongetwijfeld ook wilde sex hebben.
Pas alleen dan wel op dat je niet uitglijd want de vloer is iha wel wat glad in de gemiddelde douche.
Hier is dan de lijst, nog onder voorbehoud, mogelijk heb ik nog wat gemist, met een beetje goede wil kunnen we hier zelfs de uiteindelijke winnaar van DGK uit destilleren.
Soms denk ik dat ze straks in het najaar de DGK formule omgooien naar een Big Brother formule met eruit stemrondes naar populariteit.
Niet dat het veel uitmaakt, en eigenlijk geloof ik er ook niet in maar anyway..
1. HiDiHo (06.00)
2. Ian Nick (ongeldige poging verbeteren wereldrecord slapen in de douche, einde was omstreeks 07.30)
3. Soury (08.45).
4. Lobasca (waarschijnlijk pre-vriendin douchen).
5. Ppi (Rond 11.00, warm)
6. Mootie (eerst warm en toen koud met Victoria Beckham)
7. Kz
8. Thera (wekelijkse wasbeurt)
9. Thalita (heet)
10. Demins (van 15.30 tot 15.55 lauwtjes)
11. Coldstar
12. Lobasca (22.00 - waarschijnlijk bij Vriendin)
13. Kz (onder voorbehoud, wij wachten op bevestiging)
14. Ppi (behoorlijk warm)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
22.48- 23.53 ( koud, heet, koud, heet)
Jij bent wel een heel speciaal gevalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
22.48- 23.53 ( koud, heet, koud, heet)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik wilde het netjes houden![]()
(je ava paste niet op de tietenplaatjes)![]()
Die smoesjes ken ik al jarenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
btw: m'n comp is van slag, al hele avond, misschien ben ik zo weg..dan is het onvrijwilligch
Ga jij nou maar eens als een razende die statistieken van je in een staafdiagrampleuren, dit lijkt nergens naarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel speciaal geval!
![]()
He zusje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoi newbeewil je leren quoten ?
dat kan je hier gewoon vragen hoor![]()
Hoi.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
btw: m'n comp is van slag, al hele avond, misschien ben ik zo weg..dan is het onvrijwilligch
bad trip yesterday, ben er klaar meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedoel je door het douchen of iets anders, vleermuisje?
Oi!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi! hoe is ie, zie je nu pasz![]()
nee, echt. moest dvd-tje branden, duurde te lang, knop van schakelkast effe aan en uit(niet al te slim..)sindsdien al 5-tal "fatal-error blauw scherm" gehad terwijl comp. wel opstartte en ik al op google zat etc. geen goed teken...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bad trip yesterday, ben er klaar mee![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:09 schreef Py het volgende:
[..]
He zusje?
Nog in de kroeg geweest laatstelijk
![]()
Truste Lobascaquote:
11.30 heet en met weinig schuim (fles was leegquote:
goed zo!!! en blijf nog effe, wanker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bad trip yesterday, ben er klaar mee![]()
8:00 vanmorgen, en het was warmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Geef voor 24:00 uur door hoe laat je vandaag gedouched hebt en of het warm of koud was.![]()
Alle ava's van nachtzuster overzichterlijk op een rijtje
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Veel plezierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
FUCK!
Ik sta er ook tussenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |