Leuke film is dat, al is het even wennen om de 'serie' mooier getekend te zien dan op tvquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag toevallig net de film gedownload
Waarom mocht hij de stemmetjes niet doen in de film?quote:
Om de zoveel jaar worden de bekendere stemmen getest door Amerika. Het gaat dan om Donald, Mickey, Kwik, Kwek, Kwak, Goofy, Katrien, Minnie et cetera.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom mocht hij de stemmetjes niet doen in de film?
Dat is echt waardeloos.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Om de zoveel jaar worden de bekendere stemmen getest door Amerika. Het gaat dan om Donald, Mickey, Kwik, Kwek, Kwak, Goofy, Katrien, Minnie et cetera.
Bob werd goed gekeurd voor de serie, maar een tijd later niet meer voor de film.
Zo komt het dat er nogal wat acteurs zijn die de afgelopen tig jaar de stemmen hebben gedaan. Om de zoveel jaar worden de acteurs 'ververst', hoewel ze het nog graag verder hadden willen doen.
Ik moet zeggen dat de huidige stem van Goofy in NL niet alleen tegenvalt maar gewoon ECHT SLECHT is. Diegene die het in Goof Troop deed was een stuk beter. Onzinregeling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Om de zoveel jaar worden de bekendere stemmen getest door Amerika. Het gaat dan om Donald, Mickey, Kwik, Kwek, Kwak, Goofy, Katrien, Minnie et cetera.
Bob werd goed gekeurd voor de serie, maar een tijd later niet meer voor de film.
Zo komt het dat er nogal wat acteurs zijn die de afgelopen tig jaar de stemmen hebben gedaan. Om de zoveel jaar worden de acteurs 'ververst', hoewel ze het nog graag verder hadden willen doen.
"De Smurfen" in de bios nu is een geheel ander verhaal overigens.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:26 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de huidige stem van Goofy in NL niet alleen tegenvalt maar gewoon ECHT SLECHT is. Diegene die het in Goof Troop deed was een stuk beter. Onzinregeling.
Geweldig die stemmen van Kwik, Kwek en Kwak en Oom Dagobert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
Hoe hij die stemmetjes uit zijn strot krijgt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |