Graag ook de informatie als wat je toegevoegd wilt worden. Fotograaf of model?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef lowonenergy het volgende:
Uhm, ik heb net een PM naar de MODs gestuurd om toegevoegd te worden, is dat voldoende?
Als er een mogelijkheid is een keer voor jouw lens te mogen staan.. Dan heb ik wel interesse!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef lowonenergy het volgende:
Uhm, ik heb net een PM naar de MODs gestuurd om toegevoegd te worden, is dat voldoende?
Goede camera plus alleszins redelijke lens, geen idee waarom dat niet toereikend zou zijn. Als de bijgeleverde fotograaf er wat van kan, is iedere camera toereikend voor shoots.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef Daantke het volgende:
(D70s met kitlens, dus niet echt toereikend voor shoots)
De ervaring leert dat je zelf op een potentiele fotograaf/model zal moeten afstappen als je actie wil.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
Wacht nog steeds op een fotograaf in de omstreken van Almere/Zeewolde![]()
Dat klopt wel, maar ik denk dat wat meer bereik toch handiger is.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Goede camera plus alleszins redelijke lens, geen idee waarom dat niet toereikend zou zijn. Als de bijgeleverde fotograaf er wat van kan, is iedere camera toereikend voor shoots.
Bereik? Ik heb hele shoots geschoten met 1 of 2 primes (en bij 2 zijn dat de 35 en de 50 of de 35 en de 20). Bij modelfotografie heb je geen bereik nodig. Tip: zoek geen uitvluchten in apparatuur die je niet zou hebben, waag die stap gewoon. Benader gewoon eens een model en ga ervoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik denk dat wat meer bereik toch handiger is.
Heb je ergens online wat voorbeelden van de foto's die je maakt?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik denk dat wat meer bereik toch handiger is.
Ehh, jawelquote:Op donderdag 22 november 2007 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je ergens online wat voorbeelden van de foto's die je maakt?
Klopt, er zit alleen zo weinig in de buurtquote:Op woensdag 21 november 2007 20:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je zelf op een potentiele fotograaf/model zal moeten afstappen als je actie wil.
Op zich heb je wel een leuke fotostijlquote:Op donderdag 22 november 2007 21:25 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ehh, jawel
deze zijn met mijn vaders camera (panasonic fz7) gemaakt omdat ik mijn d70s pas een paar weken heb:
http://picasaweb.google.com/Daantke
En dit zijn de eerste nikon foto's:
http://picasaweb.google.com/henkengeurtje/1911
Goed idee!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een leuke fotostijl. Misschien kun je 'ns aan een ervaren modelshooter (:P) vragen of je als 2e fotograaf mee kan bij een shoot? Dan hoef je ook niet onzeker te zijn over het "teleurstellen" van een model.
Just askquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef Daantke het volgende:
Goed idee!
Ik denk niet dat ik zo snel iemand kan vinden maar ik zal het idee zeker in mijn achterhoofd houden
Probeer een buurmeisje of zo te vragen. Je zult gegarandeerd een paar keer je neus stoten, maar er zullen er ook wel "ja" zeggen. Leg ze uit dat je probeert om een kleine portfolio te maken, zodat mensen kunnen zien wat je kunt, en dat je serieus bent. Geef ze na de sessie een stapel fotos of fotobestanden (neem alleen de goed gelukte!), en de meeste proefmodellen zijn al helemaal gelukkig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
Er zit (van FOK) niet echt iemand in de buurt van Lelystad, volgens mij.
Als fotograafquote:Op woensdag 21 november 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Graag ook de informatie als wat je toegevoegd wilt worden. Fotograaf of model?
Die mogelijkheid kunnen we denk ik wel een keer realiseren, mail me anders even met meer info.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er een mogelijkheid is een keer voor jouw lens te mogen staan.. Dan heb ik wel interesse!
Check m'n fotoboek voor wat foto's, kan er eventueel meer mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |