Waarom verbaasd me dat nou niksquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:54 schreef freud het volgende:
[..]
Heb wel wat ideeën Debsterrr, zal je even PMmen.
Voor mijn eigen project zoek ik nog een model en een fotograaf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:48 schreef roooosje het volgende:
Nog een idee![]()
Kleuren-emotie-shoot
Met 4 verschillende kleuren kleding, 4 verschillende soorten manieren van visagie, 4 hele duidelijke emoties neerzetten.
Bijvoorbeeld
Wit - Vredig/sereen
Geel - Blij
Zwart- Verdrietig
Rood - Verliefd (kan ook boos natuurlijk)
Doordat je zowel experimenteert met kleding, als met visagie zijn full body shots en close-ups beide mogelijk. Wie wil?
Ik wil de shoot ergens in november plannen waarschijnlijk
Pm voor meer info en interesse enzo![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:46 schreef DarkManta het volgende:
Voor 1 foto 300dpi, 3000x3000 pix, kleur voor ¤400,- en het net niet is wat ik zoek vind ik een beetje veel geld, vooral als je na gaat dat ik de copyrights niet eens heb meegerekend.
Beetje rare oproep imo... Maar toch benieuwd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Voor mijn eigen project zoek ik nog een model en een fotograaf.
Inprincipe heb ik maar 3 final foto`s nodig die in het project gaan.
Het liefst zou ik Pea4fun of Re als fotograaf willen hebben, niet dat ik andere fotografen niet beter vind of dat ze een verkeerde camera hebben of weet ik wat.
[...]
Maar toch een tip, dank jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Je kijkt bij de verkeerde stock sites. Je kunt voor $13 klaar zijn en dan heel veel keus hebben.
Maar dat is wel een beetje off topic![]()
1. Omdat ik haar een geschikte kandidaat vind voor mijn project. En omdat ik niet iedere fotograaf of model wil gaan lopen PM-en. Een apart topic er voor te openen vind ik niet nodig omdat in dit topic de modellen en fotografen al aanwezig zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:23 schreef freud het volgende:
[..]
Beetje rare oproep imo... Maar toch benieuwd.
1. Waarom quote je Rooooosje?
2. Waarom niet gelijk aan Re of Pea vragen, ipv iedereen die eventueel zou willen, gelijk het B keuze label op te plakken?
3. Wat is jouw rol hierin? Opdrachtgever?
4. Heb je een eigen locatie, of is er een studio ook nodig?
PM gedaan met lap tekstquote:
Je mag mij ook eventueel PM'enquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:23 schreef DarkManta het volgende:
[..]
PM gedaan met lap tekst
O.a. details aangeven van de bedoeling.
Bedankt in ieder geval alvast voor de belangstelling.
Ik pm je morgen terugquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:23 schreef DarkManta het volgende:
[..]
PM gedaan met lap tekst
O.a. details aangeven van de bedoeling.
Bedankt in ieder geval alvast voor de belangstelling.
Gedaan, en als model neem ik aan.quote:
Is goed,quote:
spreek dan zelf een fotograaf aan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:51 schreef Buup het volgende:
Ben ik weer is...LONG time NO see en nog steeds GEEN pics !?!?!
Welke fotograaf wil mij shooten ?!?!
Make up heb ik 0,0 verstand van...
Zet anders je PM box eens aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:42 schreef Buup het volgende:
uhm oke komt tie
sexy, mooi, kunstzinnig iets om later met veel bewondering naar terug te kijken...
ik woon in Den Haag maar kan reizen !!
eigenlijk ben ik voor alles in als het me zelf vertrouwen maar een BOOST geeft...
Volgens mij bewijst jouw fotoboek al prima dat jouw persoontje respectabel op de foto kan. Neemt niet weg dat ik (roestige amateur met amateurcamera) best een keer jou (met je fiets?) wil platen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm... deze 'voormalig' fotografe die graag ACHTER de lens staat, zou toch stiekem wel eens willen kijken of er iemand is die wat van mijn persoontje enigszins respectabel op de foto kan zetten...
ik woon in Arnhem, heb een OV en een motor, dus kan opzich wel reizen, maar niet naar Groningen of Maastricht in de weekenden
wie durft...
Dit is de ontmoetingsplaats. Stel je voor, en vertel waarvoor je een model of fotograaf nodig hebt. De kans is groot dat je benaderd wordt, maar natuurlijk mag je zelf ook mensen benaderen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:21 schreef DarkManta het volgende:
Als ik een model en/of fotograaf nodig heb, kan ik dat hier kwijt of moet ik een apart topic openen?
Graag ook de informatie als wat je toegevoegd wilt worden. Fotograaf of model?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef lowonenergy het volgende:
Uhm, ik heb net een PM naar de MODs gestuurd om toegevoegd te worden, is dat voldoende?
Als er een mogelijkheid is een keer voor jouw lens te mogen staan.. Dan heb ik wel interesse!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef lowonenergy het volgende:
Uhm, ik heb net een PM naar de MODs gestuurd om toegevoegd te worden, is dat voldoende?
Goede camera plus alleszins redelijke lens, geen idee waarom dat niet toereikend zou zijn. Als de bijgeleverde fotograaf er wat van kan, is iedere camera toereikend voor shoots.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef Daantke het volgende:
(D70s met kitlens, dus niet echt toereikend voor shoots)
De ervaring leert dat je zelf op een potentiele fotograaf/model zal moeten afstappen als je actie wil.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
Wacht nog steeds op een fotograaf in de omstreken van Almere/Zeewolde![]()
Dat klopt wel, maar ik denk dat wat meer bereik toch handiger is.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Goede camera plus alleszins redelijke lens, geen idee waarom dat niet toereikend zou zijn. Als de bijgeleverde fotograaf er wat van kan, is iedere camera toereikend voor shoots.
Bereik? Ik heb hele shoots geschoten met 1 of 2 primes (en bij 2 zijn dat de 35 en de 50 of de 35 en de 20). Bij modelfotografie heb je geen bereik nodig. Tip: zoek geen uitvluchten in apparatuur die je niet zou hebben, waag die stap gewoon. Benader gewoon eens een model en ga ervoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik denk dat wat meer bereik toch handiger is.
Heb je ergens online wat voorbeelden van de foto's die je maakt?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik denk dat wat meer bereik toch handiger is.
Ehh, jawelquote:Op donderdag 22 november 2007 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je ergens online wat voorbeelden van de foto's die je maakt?
Klopt, er zit alleen zo weinig in de buurtquote:Op woensdag 21 november 2007 20:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je zelf op een potentiele fotograaf/model zal moeten afstappen als je actie wil.
Op zich heb je wel een leuke fotostijlquote:Op donderdag 22 november 2007 21:25 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ehh, jawel
deze zijn met mijn vaders camera (panasonic fz7) gemaakt omdat ik mijn d70s pas een paar weken heb:
http://picasaweb.google.com/Daantke
En dit zijn de eerste nikon foto's:
http://picasaweb.google.com/henkengeurtje/1911
Goed idee!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een leuke fotostijl. Misschien kun je 'ns aan een ervaren modelshooter (:P) vragen of je als 2e fotograaf mee kan bij een shoot? Dan hoef je ook niet onzeker te zijn over het "teleurstellen" van een model.
Just askquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:13 schreef Daantke het volgende:
Goed idee!
Ik denk niet dat ik zo snel iemand kan vinden maar ik zal het idee zeker in mijn achterhoofd houden
Probeer een buurmeisje of zo te vragen. Je zult gegarandeerd een paar keer je neus stoten, maar er zullen er ook wel "ja" zeggen. Leg ze uit dat je probeert om een kleine portfolio te maken, zodat mensen kunnen zien wat je kunt, en dat je serieus bent. Geef ze na de sessie een stapel fotos of fotobestanden (neem alleen de goed gelukte!), en de meeste proefmodellen zijn al helemaal gelukkig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
Er zit (van FOK) niet echt iemand in de buurt van Lelystad, volgens mij.
Als fotograafquote:Op woensdag 21 november 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Graag ook de informatie als wat je toegevoegd wilt worden. Fotograaf of model?
Die mogelijkheid kunnen we denk ik wel een keer realiseren, mail me anders even met meer info.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er een mogelijkheid is een keer voor jouw lens te mogen staan.. Dan heb ik wel interesse!
Check m'n fotoboek voor wat foto's, kan er eventueel meer mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |