quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Cruijff is de antichrist voor het NLse voetbal met zijn verderfelijke invloed en zijn radicale-extremistische-fundamentalische 4-3-3 terreur.
Osama Cruijff, onzichtbaar maar zo invloedrijk.
2-1 Heeft ie weer mazzel mee..quote:
Vond het al even traag gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef Qunix het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
F5quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef Qunix het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
geluksvogel dat het is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
2-1 Heeft ie weer mazzel mee..
Altijd hetzelfde liedje héquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef Qunix het volgende:
Een nietszeggend landquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een blamage, een niets zeggend land als Zwitserland dat Nederland gewoon compleet weg tikt..
Nou! Die voorzet van Babel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fantastische wissel van Van Basten toch. Wat een held!
Van Luxemburg had Nederland ook nog maar net gewonnen..Ik ga overigens naar Luxemburg - Nederland (of andersomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een nietszeggend landWat een grapjas
Het is geen topland, maar iedereen doet alsof het Andorra of Liechtenstein is hier. Wat een trieste lui...
dat dachten de spelers van USA ook over Ghana in '06, daar hebben ze nog spijt vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een blamage, een niets zeggend land als Zwitserland dat Nederland gewoon compleet weg tikt..
Moet je huilenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef venomsnake het volgende:
whehehehe
In van Basten zijn glazen bol wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef Nashje het volgende:
Zijn we al Europees kampioen?
Leuk voor die Zwitsers maar meer ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat is nog dommer, want vanuit het oogpunt van Ghana zijn de USA namelijk een flutland.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat dachten de spelers van USA ook over Ghana in '06, daar hebben ze nog spijt van
Ja maar...hij zegt wat terug en daar is Bassie niet gek opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en van Basten nog zo argwanend voreger zijn over Seedorf
komop, die knakker heeft niet voor niks 4 keer de CL gewonnen
Zal ik je wat zeggen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is nog dommer, want vanuit het oogpunt van Ghana zijn de USA namelijk een flutland.
Laag hij mag me gehalte.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ja maar...hij zegt wat terug en daar is Bassie niet gek op
Voor wat, volgende keer een hogere score bij de IQ test?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef BonJovi het volgende:
Heitinga gaat ervoor!
Babel kreeg de bal een fractie te laat aangespeeld door Kuyt waardoor hij minder ruimte kreeg om goed uit te halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
pff, had de 2-2 moeten zijn
en dat is het verschil met de NOS, die verslaggevers hadden je kunnen vertellen waarom streller uitgefloten werd..en deze hield wijzelijk zijn mondquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blinde Tyfushond zou Wesley nu zeggen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
en dat is het verschil met de NOS, die verslaggevers hadden je kunnen vertellen waarom streller uitgefloten werd..en deze hield wijzelijk zijn mond
en toen vond ik dit de 'zwitserse seedorf ' : He is considered partly responsible for Switzerland's defeat at the 2006 World Cup in Germany, having opted to go first on penalties against the Ukraine and missing his shot
![]()
BonJovi staat hen al op te wachten in de douchequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Chivu het volgende:
Dit was gewoone en pingel, maar de scheidsrechter zal na afloop wel mogen douchen met die Zwitsers.
Heeft Drenthe een kutquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De 4e official heeft een kut vandaag.
Had ze er gisteren niet een dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De 4e official heeft een kut vandaag.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat zingen die Zwitsers nou? Herr Flick! *klapklapklap* Herr Flick * klapklapklap*?
Nee: "OOOOOOHH REENEEEE"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat zingen die Zwitsers nou? Herr Flick! *klapklapklap* Herr Flick * klapklapklap*?
Inderdaad, geen plek voor die houthakker uit Hamburgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Bouma maakt een hele goede indruk, beter dan Mathijsen mij ooit heeft kunnen overtuigen. Van mij mag Bouma een vaste stek krijgen in Oranje.
Ze mogen wel wat meer uit Hamburg op de bank latenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad, geen plek voor die houthakker uit Hamburg![]()
Of op de juiste positie opstellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ze mogen wel wat meer uit Hamburg op de bank laten
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Furby wordt gewisseld?
Wij hebben Sneijder toch.quote:
We missen - helaas - wel meer.quote:
Ik kan je wel een Kaka regelen, geef me een krant, een toillet en 10 minutenquote:
Zwitserland? wtf stelt Zwitserland voor in het voetbal, krijg je nu al de Van Basten euforie? laf hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een nietszeggend landWat een grapjas
Het is geen topland, maar iedereen doet alsof het Andorra of Liechtenstein is hier. Wat een trieste lui...
Aan aanvallende middenvelders heeft Oranje geen gebrek.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
LUL Kaka is de beste speler van de wereld onvergelijkbaar
En 4-3-3 werkt, de goal van Dirk Kuijt bevestigd dit nogmaals.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, iedereen heeft zijn taken goed uitgevoerd gaat Van Basten zeggen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
''KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAA! DAAR IS DIE DEKSELSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA''
Evenver als Nederland gekomen afgelopen WK.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zwitserland? wtf stelt Zwitserland voor in het voetbal, krijg je nu al de Van Basten euforie? laf hoor.
![]()
Waarom moet je altijd scheldwoorden in de mond nemen als iemand anders een andere mening is toegedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
LUL Kaka is de beste speler van de wereld onvergelijkbaar
klasbakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
''KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAA! DAAR IS DIE DEKSELSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA''
"WAT EEN KLASBAK TOCH HE, DIE KAAAAAAAAAAAAAAAAKA, WAT EEN KLASBAK"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
Ja dat zei ik 1,5 uur geledenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef J.Herrer het volgende:
Armenie - Portugal 1-1
''DAT IS ME TOCH EEN PEGEL VAN JEWELSTE, ALLEMACHTIG ZEG!''quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
"WAT EEN KLASBAK TOCH HE, DIE KAAAAAAAAAAAAAAAAKA, WAT EEN KLASBAK"
Maak er een youtube filmpje vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''DAT IS ME TOCH EEN PEGEL VAN JEWELSTE, ALLEMACHTIG ZEG!''
Dit is het Zwitserland - Nederland topic niet het ''kijk eens hoe ik klaarkom op Kaka topic''.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:06 schreef BonJovi het volgende:
Gerrard is geweldig maar de echte kunnen het verschil maken in de CHampions League en dat is Kaka.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is het Zwitserland - Nederland topic niet het ''kijk eens hoe ik klaarkom op Kaka topic''.
vind ik zelf niet maar goed..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ronaldinho is beter dan Kaka.Ribery is beter dan Kaka. Pele was beter dan Kaka
Anders heette hij wel Sneller.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Fides het volgende:
Streller is wel heel traag..
Ja ja nou weten we het wel weer Daniël de Ridder groupie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef BonJovi het volgende:
Ronaldinho niet meer man :") Ribery![]()
Hij kon izch niet meten in de CHampions League en belangrijk zijn en Kaka wel. Hij is niet voor niks geen nr10 meer bij Brazil maar Kaka heeft dat overgenomen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zwitserland![]()
![]()
Daniël de Ridder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, echt een irritant figuur.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef Flashwin het volgende:
die Magnin is de zwitserse van Bommel ofzowat een zuiger
Was het maar PES. Dan hadden we ook geen zichtbare scheidsrechter gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vaag hoe hun heletijd de bal krijgen. Lijkt net Pro Evolution Soccer.
Voor Zwitserland zijn deze wedstrijd wel belangrijk naar het EK toequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Ereinion het volgende:
Landzaat is gaan zitten, die overwinning kunnen we wel vergeten dus.
Die zwitserse coach gaat tijd rekken in een vriendschappelijke wedstrijd![]()
Bij PES loopt de scheids gewoon in het veld hoor...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Was het maar PES. Dan hadden we ook geen zichtbare scheidsrechter gehad.![]()
Ik vind het meer Fifa. Mooie graphics dat Oranje maar een gameplay van niets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vaag hoe hun heletijd de bal krijgen. Lijkt net Pro Evolution Soccer.
klik op BonJovi's naamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is het centrale Daniël de Ridder-topic?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het meer Fifa. Mooie graphics dat Oranje maar een gameplay van niets.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het meer Fifa. Mooie graphics dat Oranje maar een gameplay van niets.
Hij is vast zijn club gewend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Da's toch al gauw nederlaag nummer 3 in 3 jaar tijd
Was toch een grap?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan aanstaande Duitsers.
Hadden die prutsers vandaag in het veld maar een vleugje van de Duitse mentaliteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan aanstaande Duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |