Ik kan je wel een Kaka regelen, geef me een krant, een toillet en 10 minutenquote:
Zwitserland? wtf stelt Zwitserland voor in het voetbal, krijg je nu al de Van Basten euforie? laf hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een nietszeggend landWat een grapjas
Het is geen topland, maar iedereen doet alsof het Andorra of Liechtenstein is hier. Wat een trieste lui...
Aan aanvallende middenvelders heeft Oranje geen gebrek.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
LUL Kaka is de beste speler van de wereld onvergelijkbaar
En 4-3-3 werkt, de goal van Dirk Kuijt bevestigd dit nogmaals.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, iedereen heeft zijn taken goed uitgevoerd gaat Van Basten zeggen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
''KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAA! DAAR IS DIE DEKSELSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA''
Evenver als Nederland gekomen afgelopen WK.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zwitserland? wtf stelt Zwitserland voor in het voetbal, krijg je nu al de Van Basten euforie? laf hoor.
![]()
Waarom moet je altijd scheldwoorden in de mond nemen als iemand anders een andere mening is toegedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
LUL Kaka is de beste speler van de wereld onvergelijkbaar
klasbakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
''KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAA! DAAR IS DIE DEKSELSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA''
"WAT EEN KLASBAK TOCH HE, DIE KAAAAAAAAAAAAAAAAKA, WAT EEN KLASBAK"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
Ja dat zei ik 1,5 uur geledenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef J.Herrer het volgende:
Armenie - Portugal 1-1
''DAT IS ME TOCH EEN PEGEL VAN JEWELSTE, ALLEMACHTIG ZEG!''quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
"WAT EEN KLASBAK TOCH HE, DIE KAAAAAAAAAAAAAAAAKA, WAT EEN KLASBAK"
Maak er een youtube filmpje vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''DAT IS ME TOCH EEN PEGEL VAN JEWELSTE, ALLEMACHTIG ZEG!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |