Dit is het Zwitserland - Nederland topic niet het ''kijk eens hoe ik klaarkom op Kaka topic''.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:06 schreef BonJovi het volgende:
Gerrard is geweldig maar de echte kunnen het verschil maken in de CHampions League en dat is Kaka.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is het Zwitserland - Nederland topic niet het ''kijk eens hoe ik klaarkom op Kaka topic''.
vind ik zelf niet maar goed..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ronaldinho is beter dan Kaka.Ribery is beter dan Kaka. Pele was beter dan Kaka
Anders heette hij wel Sneller.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Fides het volgende:
Streller is wel heel traag..
Ja ja nou weten we het wel weer Daniël de Ridder groupie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef BonJovi het volgende:
Ronaldinho niet meer man :") Ribery![]()
Hij kon izch niet meten in de CHampions League en belangrijk zijn en Kaka wel. Hij is niet voor niks geen nr10 meer bij Brazil maar Kaka heeft dat overgenomen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zwitserland![]()
![]()
Daniël de Ridder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, echt een irritant figuur.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef Flashwin het volgende:
die Magnin is de zwitserse van Bommel ofzowat een zuiger
Was het maar PES. Dan hadden we ook geen zichtbare scheidsrechter gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vaag hoe hun heletijd de bal krijgen. Lijkt net Pro Evolution Soccer.
Voor Zwitserland zijn deze wedstrijd wel belangrijk naar het EK toequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Ereinion het volgende:
Landzaat is gaan zitten, die overwinning kunnen we wel vergeten dus.
Die zwitserse coach gaat tijd rekken in een vriendschappelijke wedstrijd![]()
Bij PES loopt de scheids gewoon in het veld hoor...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Was het maar PES. Dan hadden we ook geen zichtbare scheidsrechter gehad.![]()
Ik vind het meer Fifa. Mooie graphics dat Oranje maar een gameplay van niets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vaag hoe hun heletijd de bal krijgen. Lijkt net Pro Evolution Soccer.
klik op BonJovi's naamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is het centrale Daniël de Ridder-topic?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het meer Fifa. Mooie graphics dat Oranje maar een gameplay van niets.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het meer Fifa. Mooie graphics dat Oranje maar een gameplay van niets.
Hij is vast zijn club gewend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Da's toch al gauw nederlaag nummer 3 in 3 jaar tijd
Was toch een grap?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan aanstaande Duitsers.
Hadden die prutsers vandaag in het veld maar een vleugje van de Duitse mentaliteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan aanstaande Duitsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |