en dat is het verschil met de NOS, die verslaggevers hadden je kunnen vertellen waarom streller uitgefloten werd..en deze hield wijzelijk zijn mondquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blinde Tyfushond zou Wesley nu zeggen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
en dat is het verschil met de NOS, die verslaggevers hadden je kunnen vertellen waarom streller uitgefloten werd..en deze hield wijzelijk zijn mond
en toen vond ik dit de 'zwitserse seedorf ' : He is considered partly responsible for Switzerland's defeat at the 2006 World Cup in Germany, having opted to go first on penalties against the Ukraine and missing his shot
![]()
BonJovi staat hen al op te wachten in de douchequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Chivu het volgende:
Dit was gewoone en pingel, maar de scheidsrechter zal na afloop wel mogen douchen met die Zwitsers.
Heeft Drenthe een kutquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De 4e official heeft een kut vandaag.
Had ze er gisteren niet een dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De 4e official heeft een kut vandaag.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat zingen die Zwitsers nou? Herr Flick! *klapklapklap* Herr Flick * klapklapklap*?
Nee: "OOOOOOHH REENEEEE"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat zingen die Zwitsers nou? Herr Flick! *klapklapklap* Herr Flick * klapklapklap*?
Inderdaad, geen plek voor die houthakker uit Hamburgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Bouma maakt een hele goede indruk, beter dan Mathijsen mij ooit heeft kunnen overtuigen. Van mij mag Bouma een vaste stek krijgen in Oranje.
Ze mogen wel wat meer uit Hamburg op de bank latenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad, geen plek voor die houthakker uit Hamburg![]()
Of op de juiste positie opstellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ze mogen wel wat meer uit Hamburg op de bank laten
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Furby wordt gewisseld?
Wij hebben Sneijder toch.quote:
We missen - helaas - wel meer.quote:
Ik kan je wel een Kaka regelen, geef me een krant, een toillet en 10 minutenquote:
Zwitserland? wtf stelt Zwitserland voor in het voetbal, krijg je nu al de Van Basten euforie? laf hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een nietszeggend landWat een grapjas
Het is geen topland, maar iedereen doet alsof het Andorra of Liechtenstein is hier. Wat een trieste lui...
Aan aanvallende middenvelders heeft Oranje geen gebrek.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
LUL Kaka is de beste speler van de wereld onvergelijkbaar
En 4-3-3 werkt, de goal van Dirk Kuijt bevestigd dit nogmaals.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, iedereen heeft zijn taken goed uitgevoerd gaat Van Basten zeggen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
''KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAA! DAAR IS DIE DEKSELSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA''
Evenver als Nederland gekomen afgelopen WK.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zwitserland? wtf stelt Zwitserland voor in het voetbal, krijg je nu al de Van Basten euforie? laf hoor.
![]()
Waarom moet je altijd scheldwoorden in de mond nemen als iemand anders een andere mening is toegedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef BonJovi het volgende:
LUL Kaka is de beste speler van de wereld onvergelijkbaar
klasbakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
''KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAA! DAAR IS DIE DEKSELSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA''
"WAT EEN KLASBAK TOCH HE, DIE KAAAAAAAAAAAAAAAAKA, WAT EEN KLASBAK"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
.
[..]
[afbeelding]
Ja dat zei ik 1,5 uur geledenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef J.Herrer het volgende:
Armenie - Portugal 1-1
''DAT IS ME TOCH EEN PEGEL VAN JEWELSTE, ALLEMACHTIG ZEG!''quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
"WAT EEN KLASBAK TOCH HE, DIE KAAAAAAAAAAAAAAAAKA, WAT EEN KLASBAK"
Maak er een youtube filmpje vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''DAT IS ME TOCH EEN PEGEL VAN JEWELSTE, ALLEMACHTIG ZEG!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |