Nou ja, en de optie "heel misschien toch..." zat er hardwarematig ook al niet in. Nou ja, vertraginkjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
Niet heel voorspelbaar, 't liet op zich wachten deze keer.
Rappe actiequote:
is dat dan niet schrikken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet heel voorspelbaar, 't liet op zich wachten deze keer.
Die optie is idd geen optie meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, en de optie "heel misschien toch..." zat er hardwarematig ook al niet in. Nou ja, vertraginkje
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nuvaring is een ring die je inbrengt en de hormomen geleidelijk over de dag afgeeft aan je lichaam, ipv de hormonen stoot van de pil iedere dag
Meestal kan ik me wel bedwingen als er andere mensen dan phille rond mij zijn, maar dat betekent natuurlijk wel dat hij het heel regelmatig moet verduren.quote:ik ken je gevoel
ik ben zelfs zo erg dat ik mijn tranen voor niets en niemand tegen kan houden.
gewoon een wrak, die t er iedere keer maar het beste van probeert te maken en er de opmerking "ik kom er wel, is het niet nu dan is het later" tegenaan gooit als excuus
Topics openen ben ik best snel in, met dank aan vroegahquote:
sjaloomquote:
daarom ben ik nu weer op fok, dan mis ik dat mooiquote:
Heb vertrouwen, hij zal geduld met je hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
En nee, ik vind het ook niet leuk voor hem, maar het is zo moeilijk om het te veranderen..
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileidersquote:
ieder zielig programma, hart in actie, ziekenhuis iets, weddingplanner waarbij moeders dochters al lang niet meer gezien heeft, dan stroomt t hier weerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of ik er echt last van heb als ik de pil neem van die hormonenstoot. Tegenwoordig kan ik wel om bijna alles huilen (gisteren op tv iemand die zijn hond moest laten inslapen), maar dat kan ook komen omdat ik zo slecht slaap de laatste tijd en me zorgen maak om de bouw enzo.
[..]
ik snap t wel, ik houd me lang goed, maar als er dan iets tegen zit ist t weer een waterfestijn.quote:Meestal kan ik me wel bedwingen als er andere mensen dan phille rond mij zijn, maar dat betekent natuurlijk wel dat hij het heel regelmatig moet verduren.
Ik nuanceer het dan ook wel altijd hoor als ik weer overgevoelig reageer en leg uit dat ik in mijn stopweek zit. Meestal moet hij alleen maar eens op het nachttafeltje kijken aan wat het precies ligt
En nee, ik vind het ook niet leuk voor hem, maar het is zo moeilijk om het te veranderen..
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileiders(en het zou me verbazen als het na bijna 8 jaar 'ineens' niet meer afdoende blijkt te zijn
).
aaah kijk dat zou dan idd echt een wonder zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileiders(en het zou me verbazen als het na bijna 8 jaar 'ineens' niet meer afdoende blijkt te zijn
).
Met 4 stempeltjes was de kaart volquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?
Home & Away, Friends, ... doen het ook altijd goed bij mij op zo'n momentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieder zielig programma, hart in actie, ziekenhuis iets, weddingplanner waarbij moeders dochters al lang niet meer gezien heeft, dan stroomt t hier weer
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorquote:[..]
ik snap t wel, ik houd me lang goed, maar als er dan iets tegen zit ist t weer een waterfestijn.
ach, leuk he vrouw zijn
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef leonieke het volgende:
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorDat moet gewoon
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeel
Stoppen met de pil heeft in mijn geval meerdere voordelen gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of ik er echt last van heb als ik de pil neem van die hormonenstoot. Tegenwoordig kan ik wel om bijna alles huilen (gisteren op tv iemand die zijn hond moest laten inslapen), maar dat kan ook komen omdat ik zo slecht slaap de laatste tijd en me zorgen maak om de bouw enzo.
[..]
Da's geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef leonieke het volgende:
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorDat moet gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |