Jammer dat je nu pas Blik op de Weg ontdektquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef morphinum het volgende:
Ongetwijfeld is er al over gepraat.
Maar gisteren voor het eerst 'Blik op de weg' gezien terwijl ik al langer keek naar 'wegmisbruikers'. In die laatste serie die 'schavuit' van een verslaggever 'vs.' de 'verkeersheilige' regeltjesverdediger voor wie er alleen maar smoezen bestaan; geen verklaringen.
Naja, Blik op de weg was een openbaring na wat ik gewend was. Niet 'regeltjes zijn regeltjes' of 'bevel is bevel', maar duidelijk worden zaken in context en perspectief geplaatst. Niet het overtredinkje en het sentiment van de staandehouding staat centraal, maar de context waarin het kan gebeuren.
Koos kan er nog veel van leren!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Gunner het volgende:
André kan nog heel wat groeien!
[afbeelding]
wtf lol!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Gunner het volgende:
André kan nog heel wat groeien!
[afbeelding]
He tien, die heb ik niet meer jij nog wel ? Leuk he zo'n color bar ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen naar de bagger op RTL, SBS, Tien en Veronica enzo kijken.
Liefdeloos in elkaar gezette sensatiebeluste programmas.
* Pietverdriet kijkt publiek
Engels, Belgisch, Duits en Nederlands
Ik zou het niet weten, ik heb ze niet in mijn reciever opgeslagen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Diego27 het volgende:
[..]
He tien, die heb ik niet meer jij nog wel ? Leuk he zo'n color bar ?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Thieske het volgende:
Wellicht 'n interessante link:
http://www.houdblikopdeweg.nl/
Bronquote:Van der Toorn was betrokken bij televisieprogramma's als Man bijt hond. Ook heeft hij programma's gepresenteerd zoals Verboden in te rijden! en In Sydney staat een huis. Daarnaast speelde hij het personage Dr. Flippo in een reclamereeks op kinderzender Fox Kids.
Juist niet, bij Wegmisbruikers val ik bijna in slaap omdat er nooit iets spectaculairs te zien is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef VeX- het volgende:
Blik op de weg vind ik een beter programma, maar Wegmisbruikers is wel sensationeler.
En ik irriteer mij aan "het straffende vingertje " van dat kut programma.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:51 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Juist niet, bij Wegmisbruikers val ik bijna in slaap omdat er nooit iets spectaculairs te zien is.
Enige nadeel van Blik op de weg is dat het maar een half uur duurt, en dat eeuwige gezeik met zo'n celebrity, in zo'n vrachtwagenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Mikkie het volgende:
Blik op de weg staat echt véél hoger op de ladder. Kwalitatief een stuk beter, en met het oog op context e.d. Daar gaat het ook niet om het schrijven van de bon, maar het beeld er omheen. Bij wegmisbruikers word je al verketterd als je 140 rijdt en meten ze de arrogantie en belerendheid van de agenten uitgebreid uit..
Helaas wel. In ieder geval geen celeb meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Enige nadeel van Blik op de weg is dat het maar een half uur duurt, en dat eeuwige gezeik met zo'n celebrity, in zo'n vrachtwagen. Direct een kwartier weg
. Of is dat al niet meer?
Spee wil niet meer mee doen aan Blik op de Weg, omdat hij daar geen invloed op het programma kan uitoefenen, zoals hij wel kan bij dat SBS programma... Dat is één van de echte redenen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:42 schreef Dromer het volgende:
Blik op de Weg wilde nog wel eens de hypocriete kant van de bekeurende politiemensen laten zien (bijna een tegenligger van de weg afrijden omdat ze een hardrijder willen bijhouden) of politiemensen die een overtreder uitscholden. Daarom wil Spee niet meer met ze samenwerken.
Waardoor hij zou mogen beslissen wat wel en wat niet zou mogen worden uitgezonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Spee wil niet meer mee doen aan Blik op de Weg, omdat hij daar geen invloed op het programma kan uitoefenen, zoals hij wel kan bij dat SBS programma... Dat is één van de echte redenen...
ok, daar heb je wel een punt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waardoor hij zou mogen beslissen wat wel en wat niet zou mogen worden uitgezonden.
De voorbeelden die ik aanhaalde zie je nooit in Wegmisbruikers..
Dat is waar. Ook de jaarlijkse motor-aflevering is meestal doodsaai.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Repeat het volgende:
Blik op de weg is ook niet alles. 2 afleveringen achter elkaar alleen maar over vrachtwagens die een stukje over die vluchtstrook zwabberen.spectaculair hoor
dan kan je zeggen wat je wilt over wegmisbruikers wat je wilt, maar het is iig meer actie.
als een cameraman die zijn camera niet stil kan houden tijdens interviews "actie" is, sja.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Repeat het volgende:
dan kan je zeggen wat je wilt over wegmisbruikers wat je wilt, maar het is iig meer actie.
Komt doordat ze geen nieuwe beelden hebben jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Repeat het volgende:
Blik op de weg is ook niet alles. 2 afleveringen achter elkaar alleen maar over vrachtwagens die een stukje over die vluchtstrook zwabberen.spectaculair hoor
En dan altijd het interview met een of andere nietzeggende persoon die aangehouden iswaarin de haas altijd geinteresseerd een hele zwik totaal niet boeiende vragen stelt
over zn golf 1, en zn rijbewijs enz
Het liefst zou ik gewoon een soort nederlandse cops zien
ze hebben nog voor jaren beeld op de plank liggen... Die thema's zijn gewoon ronduit kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Komt doordat ze geen nieuwe beelden hebben ja
En die voorstukjes waren natuurlijk meteen het hoogte punt, Wegmisbruikers kennende.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef Repeat het volgende:
Die previewvan wegmisbruikers van die 911 die wil ontsnappen en zich dan helemaal kapot rijdt ziet er behoorlijk sensationeel uit btw.
Heb gisteren die interviews met Leo de Haas op houdblikopdeweg.nl zitten kijken, en daar komen dus fragmenten in voor over klagende agenten dat ze niet meer in de Volvo's mogen rijden: "Dan hou je ze niet meer bij"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ElRey het volgende:
Doe mij maar blik, kun je tenminste lachen met echte achtervolgingen met een scirocco of een M5 die die bokkeflotsers in hun 307's en mondeo's gewoon z'n uitlaatpijpen laat zien en er vol vandoor spuit![]()
Dat is wel heel erg waar. Vooral die suffe interviews kunnen wel weg, alleen die met die kerel met verwarmingsbuizen als uitlaat op zijn brommer vond ik erg mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ben ik de enige die bij blik op de weg het gevoel heeft al 3 jaar naar dezelfde herhalingen te kijken? Maar het blijft desondanks een leuk programma om te zien.
Mooi he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb gisteren die interviews met Leo de Haas op houdblikopdeweg.nl zitten kijken, en daar komen dus fragmenten in voor over klagende agenten dat ze niet meer in de Volvo's mogen rijden: "Dan hou je ze niet meer bij"
Nog in guldensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef ElRey het volgende:
[..]
Mooi he?
Die M5 was trouwens met de vulva van blik he, net als de scirocco.
Voor wie niet weet waar het over gaat,
De scirocco: http://www.youtube.com/watch?v=5n9T3aNjdtA
De M5: http://www.youtube.com/watch?v=APzbIe1hoq4
Blik
![]()
Das war ein verruckten fahrtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog in guldens![]()
Maar die siroccofilm was wel gaaf
Mwah das juist wel leuk, het ene spreekt je meer aan dat het andere. Maar wat nieuwe up to date beelden zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze hebben nog voor jaren beeld op de plank liggen... Die thema's zijn gewoon ronduit kut.
quote:De nieuwe serie Blik op de Weg wordt vanaf 18 september 2007 op Nederland 1 uitgezonden.
Het uitzendschema is al bekend. Klik hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |