Jammer dat je nu pas Blik op de Weg ontdektquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef morphinum het volgende:
Ongetwijfeld is er al over gepraat.
Maar gisteren voor het eerst 'Blik op de weg' gezien terwijl ik al langer keek naar 'wegmisbruikers'. In die laatste serie die 'schavuit' van een verslaggever 'vs.' de 'verkeersheilige' regeltjesverdediger voor wie er alleen maar smoezen bestaan; geen verklaringen.
Naja, Blik op de weg was een openbaring na wat ik gewend was. Niet 'regeltjes zijn regeltjes' of 'bevel is bevel', maar duidelijk worden zaken in context en perspectief geplaatst. Niet het overtredinkje en het sentiment van de staandehouding staat centraal, maar de context waarin het kan gebeuren.
Koos kan er nog veel van leren!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Gunner het volgende:
André kan nog heel wat groeien!
[afbeelding]
wtf lol!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Gunner het volgende:
André kan nog heel wat groeien!
[afbeelding]
He tien, die heb ik niet meer jij nog wel ? Leuk he zo'n color bar ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen naar de bagger op RTL, SBS, Tien en Veronica enzo kijken.
Liefdeloos in elkaar gezette sensatiebeluste programmas.
* Pietverdriet kijkt publiek
Engels, Belgisch, Duits en Nederlands
Ik zou het niet weten, ik heb ze niet in mijn reciever opgeslagen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Diego27 het volgende:
[..]
He tien, die heb ik niet meer jij nog wel ? Leuk he zo'n color bar ?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Thieske het volgende:
Wellicht 'n interessante link:
http://www.houdblikopdeweg.nl/
Bronquote:Van der Toorn was betrokken bij televisieprogramma's als Man bijt hond. Ook heeft hij programma's gepresenteerd zoals Verboden in te rijden! en In Sydney staat een huis. Daarnaast speelde hij het personage Dr. Flippo in een reclamereeks op kinderzender Fox Kids.
Juist niet, bij Wegmisbruikers val ik bijna in slaap omdat er nooit iets spectaculairs te zien is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef VeX- het volgende:
Blik op de weg vind ik een beter programma, maar Wegmisbruikers is wel sensationeler.
En ik irriteer mij aan "het straffende vingertje " van dat kut programma.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:51 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Juist niet, bij Wegmisbruikers val ik bijna in slaap omdat er nooit iets spectaculairs te zien is.
Enige nadeel van Blik op de weg is dat het maar een half uur duurt, en dat eeuwige gezeik met zo'n celebrity, in zo'n vrachtwagenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Mikkie het volgende:
Blik op de weg staat echt véél hoger op de ladder. Kwalitatief een stuk beter, en met het oog op context e.d. Daar gaat het ook niet om het schrijven van de bon, maar het beeld er omheen. Bij wegmisbruikers word je al verketterd als je 140 rijdt en meten ze de arrogantie en belerendheid van de agenten uitgebreid uit..
Helaas wel. In ieder geval geen celeb meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Enige nadeel van Blik op de weg is dat het maar een half uur duurt, en dat eeuwige gezeik met zo'n celebrity, in zo'n vrachtwagen. Direct een kwartier weg
. Of is dat al niet meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |