Wat voor stage ga je lopen dan en hoeveel uur in de week enzo?quote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef Etcetera het volgende:
ik moet ook stage lopen vanaf vandaag![]()
![]()
Veel succesquote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef Etcetera het volgende:
ik moet ook stage lopen vanaf vandaag![]()
![]()
We was dan de opper SCer van de oude garde?quote:Op maandag 10 september 2007 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
wie wordt eigenlijk de opper-SC'er van de nieuwe garde???
ik ga mezelf niet noemen, maar soms deed ik wel heel hard m'n bestquote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
We was dan de opper SCer van de oude garde?![]()
pics?? details??quote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik heb van het weekend mn eerste zweedse gescoord!![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn post stand ook wel gestegen is...!quote:Op maandag 10 september 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga mezelf niet noemen, maar soms deed ik wel heel hard m'n best
[..]
pics?? details??
op 7 november om 11:25 ben ik 1 jaar op FOK! en dit is mijn 10.157e post alquote:Op maandag 10 september 2007 19:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn post stand ook wel gestegen is...!![]()
![]()
Juist! Doe je goedquote:
En het mooie is, dat ze in het centrum woont, een sauna in haar huis heeft, en ik 1 deze dagen er weer mee af ga spreken!quote:
goed voor mekaar kerelquote:Op maandag 10 september 2007 19:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En het mooie is, dat ze in het centrum woont, een sauna in haar huis heeft, en ik 1 deze dagen er weer mee af ga spreken!
quote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op 7 november om 11:25 ben ik 1 jaar op FOK! en dit is mijn 10.157e post al
Miss Scofield.. Die heeft het meeste topic meegemaakt.. daarna ik en daarna Gooverquote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
We was dan de opper SCer van de oude garde?![]()
Ik heb van het weekend mn eerste zweedse gescoord!![]()
Leuk meisje..quote:Op maandag 10 september 2007 19:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En het mooie is, dat ze in het centrum woont, een sauna in haar huis heeft, en ik 1 deze dagen er weer mee af ga spreken!
haha ik zit heel de dag op fok! alleen dit topic is niet zo heel boeiend om constant aan gekluisterd te zittenquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:59 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik word ws geen opper SC'erzit toch nog steeds meer in MEN dan hier
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nee dit topic ging vroeger wel eens harder![]()
Soms 4-5 topics per dag![]()
Goeiemorgen allemaal [afbeelding]
quote:Op maandag 10 september 2007 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Miss Scofield.. Die heeft het meeste topic meegemaakt.. daarna ik en daarna Goover![]()
Ik zal het proberen, maar met een beetje pech heb ik na die vergadering van 1230 genoeg te doen :pquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
Voor vijf uur nog een tweede vol?![]()
hoe lang moet jij dan wel niet stage lopenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben er wel al het langstvanaf topic #9 !!
En ik ben volgens mij ook de enige van vroegah die nog stage loopt
Vandaag hoef ik maar één uurtje te geven!!
Daarna vergadering![]()
Nou ik heb wel zo'n 200 topics gehad in ieder gevalquote:Op maandag 10 september 2007 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Miss Scofield.. Die heeft het meeste topic meegemaakt.. daarna ik en daarna Goover![]()
Wat ga je doen dan? En is bij jou de opdracht verbonden aan de begeleider dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:11 schreef Etcetera het volgende:
helemaal nikswas er maar ruzie dat betekend namelijk dat er contact is maar ik heb nog helemaal niks van 'm gehoord. ik heb gemaild, wat ingeleverd, nog een keer gemaild en nog steeds 0 reactie. komt bij dat ik m'n opdracht niet leuk vind dus ik wil een ander
en heb nu al een leuke opdracht binnen in principe
nou ja ik had een bepaalde opdracht waarvoor ik een rapport/onderzoek moest schrijven en daar wrodt dan een docent aangekoppeld die een bijbehorend vak geeftquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? En is bij jou de opdracht verbonden aan de begeleider dan?
ik volg de lerarenopleiding...dus elk jaar, het hele jaar stagequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe lang moet jij dan wel niet stage lopen
Ik niet!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:16 schreef Etcetera het volgende:
ah vandaarm'n zus heeft ook PABO gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |