of zoals de Zweden zeggen.. Fika!quote:
Lekkerquote:
voor een stage tijdje geleden moest ik een achtergrondskeuring laten doen door de AIVD..... een C keuring..... en dan krijg je van die leuke vragen enzo... was gelukkig wel gratisquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef Sylvana het volgende:
praten jullie ook wel inhoudelijk over jullie stage hier, of niet?
ik heb mn stage-formulieren binnen, dus net alles ingevuld en nu naar het gemeentehuis om 30 euro te betalen om te laten zien dat ik een braaf meisje ben ( Verklaring Omtrent het Gedrag nodig)
jaja, ikhad toch geantwoordquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al
Shoarma, doner, frikandellen....broodje gezond, alsjeblieft zeg
ETA kan je nog s naar mijn mail kijken (van 1.5 maand terug)
inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:07 schreef Stienn het volgende:
Zo, dit topic bestaat volgens mij nu alleen nog maar uit EX-stagaires of niet?
er zijn ook nog wel nieuwe stagiairs hoor. ééntje of zoquote:
ja, Sethje is er nogquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er zijn ook nog wel nieuwe stagiairs hoor. ééntje of zo
hele slechte garpquote:Op zondag 9 september 2007 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ETA is ook weer bezig
ETA zal geweld blijven gebruiken
je hoort alweer een tijdje niet meer van hemquote:
bij het nakijken, ga je wel alle grappige, bijdehande opmerkingen, domme fouten, etc hier posten???quote:Op maandag 10 september 2007 12:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiii
Vandaag weer lekkere lesjes gegeven, zo nog één uur!! Helaas veel tussenuur vandaag, totaal 4 uur!! Dat is dus wel saai...maar binnenkort wordt het nakijken enzo!
Ik ga zo een rap schrijven met m'n kids! Dat is toch leuk?!
Hehe, zal ik doen hoor! Zolang ik er geen volledige namen bij zet, zal het vast wel mogen!quote:Op maandag 10 september 2007 12:48 schreef ETA het volgende:
[..]
bij het nakijken, ga je wel alle grappige, bijdehande opmerkingen, domme fouten, etc hier posten???
t'zal wel verboden zijn... maar ja
Volgens mij ben ik de enige nieuwe jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er zijn ook nog wel nieuwe stagiairs hoor. ééntje of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |