lucK!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:26 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag mn eerste stagedag, wish me luck
I wish you luck!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:26 schreef Sylvana het volgende:
succes syl. kan je gewoon in D. stage lopen?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:26 schreef Sylvana het volgende:
sterktequote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal!!
Ik ben alweer klaar voor vandaag!!Eerste drie uur lesgegeven, vervolgens nog wat voorbereidingen voor vrijdag en nu lekker naar huis!
Onee, zo naar de tandartsIk HAAT de tandarts
Wat een verschrikking!
Sterkte bij de tandartsquote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal!!
Ik ben alweer klaar voor vandaag!!Eerste drie uur lesgegeven, vervolgens nog wat voorbereidingen voor vrijdag en nu lekker naar huis!
Onee, zo naar de tandartsIk HAAT de tandarts
Wat een verschrikking!
respect voor deze jongemanquote:Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Edit:Het is me gelukt om het flesje te openen
![]()
![]()
Nee, ik loop stage in Almelo, waar mn vriend woontquote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
succes syl. kan je gewoon in D. stage lopen?
quote:
Geen idee wat voor bedrijf je zoekt. Ik heb stage gelopen bij de SRE Milieudienst en DHV, beide in Eindhoven. Leuke bedrijvenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:53 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga over een tijdje ook weer beginnen. Met een beetje geluk loopt mijn eindproject eind november af en dan kan ik al in december beginnen met m'n stage en ben ik 2 maanden eerder afgestudeerd als ik geplanned had.Moet alleen nog een leuk bedrijf vinden, liefst omgeving Eindhoven omdat ik daar binnenkort op kamers wil.
Ik kan bij een hoop verschillende bedrijven stage gaan lopen. Ik zoek een studie die enigszins op marketing & management gericht is.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee wat voor bedrijf je zoekt. Ik heb stage gelopen bij de SRE Milieudienst en DHV, beide in Eindhoven. Leuke bedrijven![]()
waarvan de meeste geen stagiair meer zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 07:55 schreef Stranger het volgende:
Hoi mensen, ik ben ook weer begonnen
Er zijn nog veel dezelfde mensen als vorig jaar.
Anyways, deze week ben ik nog bezig met wat systemen te installeren, vanaf volgende week denk ik dat ik er wel weer bij ben in dit topic
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
waarvan de meeste geen stagiair meer zijn
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
morgen ff op sollicitatiegesprek
inderdaad.. topic 243 dan maar (ex-)stagiairs noemenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Maar het is zo gezellig hier![]()
bij de onderwijs service groep in Terneuzenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]waar ga je het morgen proberen??
voor welke functie?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij de onderwijs service groep in Terneuzen
Kenia wtf ga je doen danquote:Op donderdag 6 september 2007 14:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja hoor, ga weer op een soort van stage over paar maandenMaar wel in Kenia
![]()
Ik ga een jaar afstuderen. Ik ga 4 maanden naar Kenia om gegevens te verzamelen enz. Ik werk onder een promovendus, en die zit daarquote:
medewerker ter versterking van de afdeling financiële zakenquote:
Zit er uberhaupt boter op een broodje gezond (na het stappen)quote:Op donderdag 6 september 2007 22:39 schreef ETA het volgende:
en dronken groningers om me heen die ladderzat broodje gezond zonder boter (!!) bestellen, plus 2 broodjes kroket......... komt dat wijf zo op me af......... bleghh......
Bij het broodje gezond wat ik gisteren at, wel ja.. maar na het stappen een broodje gezond etenquote:Op vrijdag 7 september 2007 03:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zit er uberhaupt boter op een broodje gezond (na het stappen)En wat was er mis met dat wijf?
Dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij het broodje gezond wat ik gisteren at, wel ja.. maar na het stappen een broodje gezond eten
eten na het stappenquote:Op vrijdag 7 september 2007 03:22 schreef leolinedance het volgende:
Zit er uberhaupt boter op een broodje gezond (na het stappen)En wat was er mis met dat wijf?
Dat doe/deed ik wel eens. Of tijdens het stappen. Beter dan die vette hap altijdquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij het broodje gezond wat ik gisteren at, wel ja.. maar na het stappen een broodje gezond eten
meen je datquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef Sylvana het volgende:
praten jullie ook wel inhoudelijk over jullie stage hier, of niet?
ik heb mn stage-formulieren binnen, dus net alles ingevuld en nu naar het gemeentehuis om 30 euro te betalen om te laten zien dat ik een braaf meisje ben ( Verklaring Omtrent het Gedrag nodig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |