de kwaliteit spat er werkelijk af kerelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk kom hier ook nog ff een kwaliteitspost plaatsen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
deze dus!!
[..]
de kwaliteit spat er werkelijk af kerel![]()
die heb ik dan ook weer gemist natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En later had ik er nog één
deze:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb ik dan ook weer gemist natuurlijk
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vandaag weer een sollicitatiegesprek. Ik nam ergens de verkeerde afslag en kwam toen aan de verkeerde kant van de stad terecht.Maar ik had uiteindelijk toch nog het bedrijf gevonden.
Maar ben niet aangenomen.
Dus nu weer verder op zoek.
was niet echt kwaliteit, die was eerder grappigquote:
Ik was een half uur te laat. Vraagt die persoon waar ik het gesprek mee had of ik het makkelijk kon vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was niet echt kwaliteit, die was eerder grappigde weg kwijt zijn, het bedrijf dan toch uiteindelijk vinden, maar dan helaas niet aangenomen worden
strakke blikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was een half uur te laat. Vraagt die persoon waar ik het gesprek mee had of ik het makkelijk kon vinden
ehhh, hoi? t'is best wel laat, weet je..... geen zin in slapen??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 04:45 schreef DaFan het volgende:
Hoooooi.
Haha! Ik zou niet durven om dat te doen!! Gelukkig duurt mijn tentamen maar 40 minuten!! Kan ik daarna weer naar m'n nieuwe huisje!! Morgen trek ik in!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:43 schreef ETA het volgende:
tentamensals aankomende lerares is het toch not-done om te cheaten??
iig veel succes!!!!
regen is alsnog gekomen... 1 uur te laat....
deel van het probleem is opgelost, ik ben dinsdag eerder naar huis gegaan, heb toen wel wat kunnen weggooien, maar gisteren en vandaag heb ik geen tijd meer..... Aangezien ik morgen vertrek, moet ik vannacht nog 2 zakken ergens dumpenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Ik zou niet durven om dat te doen!! Gelukkig duurt mijn tentamen maar 40 minuten!! Kan ik daarna weer naar m'n nieuwe huisje!! Morgen trek ik in!!![]()
![]()
Is het nog gelukt met je vuilnis ETA??
goedemiddagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk ben ook weer hier. Ben weer klaar met werken voor vandaag
goed hoor, lekker aan het chillen, buiten schijnt de zonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hey ReM, Hoe is het ermee?
met mij gaat het ook goed. Nu ook lekker aan het chillen. Maar hier is het nog bewolkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed hoor, lekker aan het chillen, buiten schijnt de zon![]()
met jou??
ik ookquote:
Zo die is goed met laat posten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:05 schreef ETA het volgende:
laatst nog iets leuks op TV..... WK speedstacking!!!!!!!!!!!!
Je kent vast wel die KFC reclames waarin mensen iets doen waarin ze goed zijn. Er is ook 1 versie waarin je een meisje wat bekers ziet stapelen....... WK speedstacking is dus een serieuze event waarin ze enkele piramides moeten bouwen met bekers en daarna weer netjes afbreken. Fascinerend om te zien..... Natuurlijk had je de junior competitie, volwassenen competitie en niet te vergeten de team estafete event!!
Zo, die is goed met laat opblijven!!quote:
quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
Yes stage zit er nu écht op, gesprek gehad met mijn stagebegeleider, een 7,8. Ik ben er best trots op!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
Yes stage zit er nu écht op, gesprek gehad met mijn stagebegeleider, een 7,8. Ik ben er best trots op!
ETA alles gelukt met pakken en dumpen?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
ETA alles gelukt met pakken en dumpen?
Kuno.. Hoe is het Zweden?quote:
die sketch op het bankje in het bos, die kende ik al, maar hij blijft geniaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en de André van Duin Show gekeken
Ron lag zelf ook in een deuk en had daarom de krant maar opgetrokken, zodat het publiek het niet zou zienquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die sketch op het bankje in het bos, die kende ik al, maar hij blijft geniaal
vooral 1 van de eerste dingen, over dat snoepreisje dat hij gaat maken ofzo, en wat dan z'n schoonmoeder naar Schiphol brengen isRon ligt helemaal dubbel, was dus absoluut niet ingestudeerd, gewoon typisch André
of als hij gaat lezen in de krant over die schipbreukelingen: "waar staat het dan?? ow hier, op dat ingeplakte A4'tje..."
quote:
Arrogant wil ik de vrouwen niet noemen, maar wel verschrikkelijk kil en op zichzelf. De Zweden in mijn appartement zijn een beetje contactgestoord, maar beetje bij beetje komen ze los.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]supertof! Bier is op sommige plaatsen echt duurder dan in Nederland, maar de vrouwen hier zijn wel beter dan in Nederland. wel meer arrogant maar lekkerder.
En het is natuurlijk gewoon tof om met 100 man te feesten enzo!Spanjaarden, Italianen, Zwitsers, Duitsers, Engelsen, Oostenrijkers, Polen, Hongaren alles is erbij!
Zulke tenten ben ik ook al wel tegen gekomen...! Waar je 49 kr betaald voor 40 cl...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Arrogant wil ik de vrouwen niet noemen, maar wel verschrikkelijk kil en op zichzelf. De Zweden in mijn appartement zijn een beetje contactgestoord, maar beetje bij beetje komen ze los.
Ik was vrijdagavond 90 kr kwijt voor 2 biertjes..![]()
. Kamp Holland is nu Kamp West Europa geworden.. We zaten hier eerst met 3 Nederlands.. en nu is het clubje zeg maar vergroot met een aantal Engelse en een Duitse
Zo hoort het ook!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Eergisteren is hier een feestje in de buurt van exchange students door de politie afgebroken
Is de place to be voor het eerst donderdagavond open... heb ik vrijdag om 8.30 uur lesquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo hoort het ook!Wij hebben steeds pre en after parties in een studenten flat waar ik volgend semester woon daar komt 1 deze dagen de politie ook nog wel eens langs denk ik!
Dat ken ik, vanavond een groots feest samen met de verpleegstersafdeling... en wie heeft er morgen om 8;15 les...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is de place to be voor het eerst donderdagavond open... heb ik vrijdag om 8.30 uur les![]()
hooii!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef Leinonlein het volgende:
Nouhouhou, gisteren eerste schooldag gehad, van 9:30 tot 18:15, damnnn. Maar vandaag ben ik vrij
Hoe zijn de party's Kuno?
Edit: hoi miss, veel plezier met stage nummer X!
![]()
ja, omdat André het gewoon ter plekke had bedacht, de ultieme improvisatiequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ron lag zelf ook in een deuk en had daarom de krant maar opgetrokken, zodat het publiek het niet zou zien
en wat een afsluiter van je 1e werkweek heb je dan zaterdag in Arnhemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:53 schreef
Sethje het volgende:
* Sethje meld zich! Deze week begonnen op de communicatie afdeling van een groot bedrijf in groenvoorzieningen. Ik mag nog 20 weken!
Is ook al geblokkeerd hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:37 schreef Grumpey het volgende:
trillian? met dat progje kan je inloggen op je msn of icq, en dat is vaak niet geblokkeerd
MSN heeft er volgens mij zelf ook een..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:30 schreef Sethje het volgende:
Heeft iemand een goede online messenger echt alles is geblokkeerd hier...kan iemand me helpen ?
je baaltquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:30 schreef Sethje het volgende:
Heeft iemand een goede online messenger echt alles is geblokkeerd hier...kan iemand me helpen ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:30 schreef Sethje het volgende:
Dat is best wel een stukje rijden waar jij zitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
16 oktober naar Manu Chao in Malmo!
3,5 uur ongeveer...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is best wel een stukje rijden waar jij zit![]()
Het is voor mij ook nog iets van 2,5 à 3 uurquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
3,5 uur ongeveer...Maar ik heb het er voor over, samen met 3 mensen in een autootje die kant op karren!
Ja, volgens mij zitten wij niet zo heel ver van elkaar vandaan...!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is voor mij ook nog iets van 2,5 à 3 uur
Ik denk iets van 90-100km hemelsbreedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zitten wij niet zo heel ver van elkaar vandaan...!
quote:
zweden is present!quote:
Mn erste week zit er bijna op nog 1 dagjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |