Idd. Eerst de poulefase halen en dan hopen op mooie tegenstanders.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef The_Verve het volgende:
Ik hoop in de eerste ronde toch meer op een FC Basel (mooi stadion) of een Austria Wien. Mooie affiches mogen bewaard worden voor de poulefase.
Maarja dat zeggen ze over zoveel spelers...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd.. Een hele rits topclubs waren hem aan het volgen als je de berichten in de Sloveense media moet geloven.
Onder andere: Chelsea, Spurs, Arsenal, Sampdoria en Spartak Moskou.![]()
quote:Sloveense spits Matavz naar FC
FC Groningen heeft met Tim Matavz de gewenste spits weten vast te leggen. De 18-jarige Sloveen tekent in Euroborg een contract voor vijf jaar.
Jeugdinternational Matavz wordt overgenomen van ND Gorica. De jonge aanvaller debuteerde vorig seizoen op het hoogste niveau in Slovenië. Hij maakte toen bij de nummer 2 van de Sloveense competitie in 27 competitiewedstrijden elf doelpunten. Dit seizoen scoorde Matavz in drie competitieronden nog niet, maar was hij wel succesvol in het UEFA Cup-duel van Gorica tegen Robotnicki uit Macedonië.
Door dit Europese optreden is de nieuwe spits voor FC Groningen niet inzetbaar in het UEFA Cup-toernooi. De Trots van het Noorden volgt Matavz al geruime tijd. “Onze technische staf heeft hem meerdere malen bekeken en is overtuigd van de kwaliteiten van Matavz,” laat algemeen directeur Hans Nijland weten. “Het viel echter niet mee om hem naar Groningen te krijgen, want de concurrentie was groot. We zijn dan ook zeer tevreden dat het gelukt is om een talentvolle speler als Matavz aan ons te binden.”
Manager technische zaken Henk Veldmate legt uit waarom FC Groningen het liefst een jonge spits aan de selectie wilde toevoegen. “Ons beleid van de laatste jaren is om spelers naar Groningen te halen, die zich nog willen bewijzen en de potentie hebben zich bij ons door te ontwikkelen. Matavz past in deze visie. Hoewel hij nog zeer jong is, hebben wij wel de verwachting dat hij direct een toegevoegde waarde kan hebben binnen onze huidige selectie en dat was ook het uitgangspunt bij het aantrekken van een extra spits.”
Over de kwaliteiten van Matavz zegt Veldmate: “Hij is een jongen met snelheid en heeft een goed gevoel voor het bespelen van de ruimte. Daarnaast beschikt Matavz over scorend vermogen. Wij zien veel potentie in deze jonge speler.”
Matavz zelf is opgelucht dat de transfer tot stand is gekomen. “Er lagen al langer contacten met FC Groningen en ik had eigenlijk al snel het gevoel dat een overstap naar Nederland goed zou zijn voor mijn ontwikkeling. Voor jonge spelers is de Eredivisie een zeer goede competitie en FC Groningen is een mooie club om voor te voetballen. Ik ben dan ook heel blij met deze transfer.”
Met Matavs beschikt hoofdtrainer Ron Jans binnen de eerste selectie vanaf nu over de spitsen Marcus Berg, Marnix Kolder, Erik Nevland en Stefan Nijland.
Bron: FC Groningen
Hij moet gewoon ff op stap, dan lacht hij wel wat meer. De sportschool lijkt me voor deze splinter ook niet verkeerd...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij ziet er niet echt vrolijk uit.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef du_ke het volgende:
Z'n ma is ook niet de vrolijkste thuis zo te zien.
Waar dat? In ieder geval niet in het Ajax-topicquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Prosac het volgende:
bleegh, ik lees nu al weer ajacieden die het over 6 en 7-0 hebben komende zondag
Ach, dat leren ze toch nooit af.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Prosac het volgende:
bleegh, ik lees nu al weer ajacieden die het over 6 en 7-0 hebben komende zondag
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
Zij is idd ook niet moeders mooiste...
[afbeelding]
elders..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar dat? In ieder geval niet in het Ajax-topic.
Dat programma heet dan ook heel toepasselijk 'Mijn Club'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even een vraagje trouwens, mn pa zapte net langs TV Noord en volgens mij was er toen net het einde voor van een programma over FC Groningen, en als aftiteling hadden ze dat nummer van Jiskefet - Mijn Club. Lijkt me toch niet echt toepasselijk (dat nummer gaat eigenlijk over Ajax)? Maar goed, niet boeiend verder ook. Succes zondag!
Ok, wist niet dat dat programma zo heette, dan is het wel logisch ja. En ik dacht echt dat dat nummer over Ajax ging, wordt in de Arena ook altijd gedraaid. Maar goed, is offtopic verder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat programma heet dan ook heel toepasselijk 'Mijn Club'
En Ajax heeft dat nummer gekaapt, had verder niks met Ojox te maken. Als je de skybox-sketches gezien hebt wil je dat ook helemaal niet.
Suarez wil zich zondag "extra" bewijzenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef venomsnake het volgende:
En waarom verwacht jij dat Ajax wint?![]()
Ach ja, $uarez kennen ze wel bij Groningen. Daar weet Bruno wel raad mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Suarez wil zich zondag "extra" bewijzen.
Zijn de potten al bekend?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Prosac het volgende:
de grote gok van mogelijke tegenstanders voor FC Groningen.
Villareal
Lokomotiv Moskou
Sparta Praag
Galatasaray
Everton
Everton![]()
Zo, dat word hoe dan ook geen makkie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Prosac het volgende:
de grote gok van mogelijke tegenstanders voor FC Groningen.
Villareal
Lokomotiv Moskou
Sparta Praag
Galatasaray
Everton
Everton![]()
Nee, maar je schijnt het uit te kunnen rekenen door het lijstje met plaatsingsnummers. Is alleen niet helemaal zeker omdat er geen ploegen uit eenzelfde land in één pot mogen zitten. Wordt dus nog wat geschoven morgenvroeg.quote:
Geinig, nooit geweten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En Ajax heeft dat nummer gekaapt, had verder niks met Ojox te maken. Als je de skybox-sketches gezien hebt wil je dat ook helemaal niet.
uiteraard op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=OOfXn5kZvdgquote:
Volgens mij is het uiteindelijk wel op Ajax gebasseerd. Die kerel die het speelt, is wel een amsterdamse fan dacht ik. Spelen ze dat nr trouwens ook niet veelvuldig in de arena.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat..quote:Athene, Boekarest, Moskou, Bolton of Fiorentina
FC Groningen speelt in de eerste ronde van de UEFA Cup tegen de Rapid Boekarest (Roemenië), Lokomotiv Moskou (Rusland), Bolton Wanderers (Engeland), Fiorentina (Italië) of de verliezer van de tweestrijd tussen Sevilla (Spanje) en AEK Athene (Griekenland). Vanmiddag om 13.00 uur wordt geloot.
Dat heeft de voorindeling zojuist uitgewezen op de website van de UEFA. De duels worden gespeeld op donderdag 20 september en donderdag 4 oktober.
Later meer…
Bron: FC Groningen
Groningen is sowieso kansloos tegen Bolton denk ik. Ik zou voor Rapid gaan..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:49 schreef Art_Core het volgende:
Pfff.... ik zie alleen kansjes tegen AEK of Bolton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |