Inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef du_ke het volgende:
Z'n ma is ook niet de vrolijkste thuis zo te zien.
Waar dat? In ieder geval niet in het Ajax-topicquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Prosac het volgende:
bleegh, ik lees nu al weer ajacieden die het over 6 en 7-0 hebben komende zondag
Ach, dat leren ze toch nooit af.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Prosac het volgende:
bleegh, ik lees nu al weer ajacieden die het over 6 en 7-0 hebben komende zondag
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
Zij is idd ook niet moeders mooiste...
[afbeelding]
elders..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar dat? In ieder geval niet in het Ajax-topic.
Dat programma heet dan ook heel toepasselijk 'Mijn Club'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even een vraagje trouwens, mn pa zapte net langs TV Noord en volgens mij was er toen net het einde voor van een programma over FC Groningen, en als aftiteling hadden ze dat nummer van Jiskefet - Mijn Club. Lijkt me toch niet echt toepasselijk (dat nummer gaat eigenlijk over Ajax)? Maar goed, niet boeiend verder ook. Succes zondag!
Ok, wist niet dat dat programma zo heette, dan is het wel logisch ja. En ik dacht echt dat dat nummer over Ajax ging, wordt in de Arena ook altijd gedraaid. Maar goed, is offtopic verder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat programma heet dan ook heel toepasselijk 'Mijn Club'
En Ajax heeft dat nummer gekaapt, had verder niks met Ojox te maken. Als je de skybox-sketches gezien hebt wil je dat ook helemaal niet.
Suarez wil zich zondag "extra" bewijzenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef venomsnake het volgende:
En waarom verwacht jij dat Ajax wint?![]()
Ach ja, $uarez kennen ze wel bij Groningen. Daar weet Bruno wel raad mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Suarez wil zich zondag "extra" bewijzen.
Zijn de potten al bekend?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Prosac het volgende:
de grote gok van mogelijke tegenstanders voor FC Groningen.
Villareal
Lokomotiv Moskou
Sparta Praag
Galatasaray
Everton
Everton![]()
Zo, dat word hoe dan ook geen makkie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Prosac het volgende:
de grote gok van mogelijke tegenstanders voor FC Groningen.
Villareal
Lokomotiv Moskou
Sparta Praag
Galatasaray
Everton
Everton![]()
Nee, maar je schijnt het uit te kunnen rekenen door het lijstje met plaatsingsnummers. Is alleen niet helemaal zeker omdat er geen ploegen uit eenzelfde land in één pot mogen zitten. Wordt dus nog wat geschoven morgenvroeg.quote:
Geinig, nooit geweten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En Ajax heeft dat nummer gekaapt, had verder niks met Ojox te maken. Als je de skybox-sketches gezien hebt wil je dat ook helemaal niet.
uiteraard op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=OOfXn5kZvdgquote:
Volgens mij is het uiteindelijk wel op Ajax gebasseerd. Die kerel die het speelt, is wel een amsterdamse fan dacht ik. Spelen ze dat nr trouwens ook niet veelvuldig in de arena.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat..quote:Athene, Boekarest, Moskou, Bolton of Fiorentina
FC Groningen speelt in de eerste ronde van de UEFA Cup tegen de Rapid Boekarest (Roemenië), Lokomotiv Moskou (Rusland), Bolton Wanderers (Engeland), Fiorentina (Italië) of de verliezer van de tweestrijd tussen Sevilla (Spanje) en AEK Athene (Griekenland). Vanmiddag om 13.00 uur wordt geloot.
Dat heeft de voorindeling zojuist uitgewezen op de website van de UEFA. De duels worden gespeeld op donderdag 20 september en donderdag 4 oktober.
Later meer…
Bron: FC Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |