Dat is in ieder geval een muziek termquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef qonmann het volgende:
staccato ?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef PhysicsRules het volgende:
obstinato!
Zoals ik zei, de vraag is eerder geweest, het is dus een soort oja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heel knap, alhoewel er een b teveel instaat
Ostinato is het goede woord
PR +1
Stand deeltje 965:
Tong80 2
Madmaster 2
ElizabethR 3
Keios 1
Its-Jojo-4you 1
NanKing 1
PhysicsRules 1
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Mooi woord ook!
Sommige woorden zijn gewoon mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Prachtig!! Ik kan echt genieten van dergelijke woorden!!
Dat moeten wij toch doen ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef PhysicsRules het volgende:
even denken hoor...
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sommige woorden zijn gewoon mooi
En Italiaans vind ik sowieso vaak mooi klinken. Als ik in Italie ben en ik ben in een winkel ofzo, en ze vragen Prego? dan smelt ik![]()
ow ja, ook zo'n mooi woordquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen
Dat heb ik hier vaak met het woord inevitable. Als iemand dat zegt en ik ken die persoon goed dan zeg ik altijd: Again please??![]()
Vrouwen hier...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Sommige woorden zijn gewoon mooi
En Italiaans vind ik sowieso vaak mooi klinken. Als ik in Italie ben en ik ben in een winkel ofzo, en ze vragen Prego? dan smelt ik![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Monster van Loch Ness
Een gokje te wagenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen hier...
Twee hebben er één of meerdere doodzonde's voor over om een 'gokje te wagen', las ik vanmiddag en bij de derde gaat het Italiaanse ijs smelten bij het woordje 'Prego'...
Dat zou te duur geweest zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef miss_sly het volgende:
gewoon tegen slecht weer?
Maar waartegen verzekeren ze zich dan? Dat 'ie wel bestaat? Dat 'ie niet bestaat? Dat 'ie de helft van de deelnemers opeet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoe verzin je het
![]()
[b] Its-Jojo-4you +1
Dat ie ze afleidt van het sportenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar waartegen verzekeren ze zich dan? Dat 'ie wel bestaat? Dat 'ie niet bestaat? Dat 'ie de helft van de deelnemers opeet?
Idem dito *quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
Geenideenie
en dan niet zo verquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef miss_sly het volgende:
Maginotlinie
[Herman Finkers stem]quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef qonmann het volgende:
Twentse linie
Ja, Ja dat was me er eentje ..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[Herman Finkers stem]
Twentse Linie, daar heb ik nog mee in de klas gezeten, nou, nou, nou...
[/Herman Finkers stem]
dees?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Peellinie?
Ok !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry Qomann....
Je hebt gelijk. Is gepost gelijk met m'n vorige post en daarom heb ik er overheen gelezen.
Score is gewijzigd
Nee, die niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef qonmann het volgende:
de kam ?
gvd, hoe weet jij dat. erkel +1 Aangezien een condor een cadavereter is heeft hij géén klauwen zoals een roofvogel maar gewone 'kippenpoten'. Zou je niet zeggen bij zo'n grote schrokop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:17 schreef erkel het volgende:
de poten?
Jepquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Coelacanth
Ik heb de vraag ook wel eens gesteld. En ik ben er in een museum langsgelopen (dooie), vond het heel eng. Maar dat was wel met meer beesten daar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het een erg intrigerende vis, vandaar dat ik niet hoefde te denken
Nee, ergens in het verre buitenland.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef qonmann het volgende:
Teyler museum ?
Ik had ff gegoogled vandaar, museum staat nog op mijn todo lijstjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ergens in het verre buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |