Het is meer dat het van *iedereen* die bekend is de favo film is. Komt over alsof ze niet echt een eigen mening hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:56 schreef Magereheinus het volgende:
wat is dat nou weer. Dus als je bekend bent mag je scarface niet tof vinden
Scarface is best een puike film ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Scarface is sowieso een film voor wannabe gangsters en mensen met een laag IQ. Die mensen herken je vooral doordat ze constant quotes uit die film proberen na te doen.
Maar je hoeft er niet mee te koop te lopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Scarface is best een puike film ja.
Tjah, ik geloof sowieso niet in "je beste film". Dat verschilt bij mij echt elk moment.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Maar je hoeft er niet mee te koop te lopen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Scarface is sowieso een film voor wannabe gangsters en mensen met een laag IQ. Die mensen herken je vooral doordat ze constant quotes uit die film proberen na te doen.
Na 3 keer snap ik hem redelijk, maar dan nog met tekeningen en tijdschetsen errbijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef tonks het volgende:
In dat straatje kun je trouwens ook wel Donnie Darko stoppen (ja ik weet dat het een hele andere film is.) maar elke keer als je iemand vraagt om een leuke film krijg je dat als antwoord. "Maar je moet hem wel twee keer kijken, het is zo diep allemaal, heel erg intens" flikker toch op
Donnie Darko diep?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef tonks het volgende:
In dat straatje kun je trouwens ook wel Donnie Darko stoppen (ja ik weet dat het een hele andere film is.) maar elke keer als je iemand vraagt om een leuke film krijg je dat als antwoord. "Maar je moet hem wel twee keer kijken, het is zo diep allemaal, heel erg intens" flikker toch op
Helaas ken ik het origineel niet, is die ook goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Scarface is best een puike film ja.
Saving Private Henkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef PainDivine het volgende:
nee man, "Shaving Ryan's Privates" is veel toffer![]()
![]()
"Fuck!"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef NiteSpeed het volgende:
can't you stop saying fuck all the timequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Fuck!"
Kijk, ik kan ook uit mijn hoofd uit de film citeren
En Steven Bauer![]()
Ja, al dat gepoker in Scarface steedsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Sinds pokeren gehyped is is scarface opeens hip.
Daar heb je je antwoord.
En dan met je neus in de poker vallen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:46 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, al dat gepoker in Scarface steeds
you know what capatalisme is? getting fucked!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef Glennz het volgende:
Ik heb net een shirt van scarface gekocht![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef Glennz het volgende:
Ik heb net een shirt van scarface gekocht![]()
Say hello to my little friend!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:46 schreef PeZu het volgende:
can't you stop saying fuck all the time
genderhatequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik mag Scarface cool vinden, want ik ben een vrouw
Hebben ze het einde niet gezien ?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:51 schreef Zyggie het volgende:
Omdat bekende mensen het gemaakt hebben, van de straat naar de top, en zich daarom verwant voelen met Scarface.![]()
Ja, precies.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoihoi!quote:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef tonks het volgende:
Wat toevallig dan dat zowat de hele pokerjeugd scarface quotes in hun msn hebben staan sinds ze pokeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, al dat gepoker in Scarface steeds
Dat is zo verdrietig en pijnlijk dat ze em meestal maar uitzetten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hebben ze het einde niet gezien ?!
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat toevallig dan dat zowat de hele pokerjeugd scarface quotes in hun msn hebben staan sinds ze pokeren.
Ja, Manny gaat doodquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef Zyggie het volgende:
Dat is zo verdrietig en pijnlijk dat ze em meestal maar uitzetten.
Dus zien ze niet dat Kaiser Söze wegloopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat is zo verdrietig en pijnlijk dat ze em meestal maar uitzetten.
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik mag Scarface cool vinden, want ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit.
Waar zie je mij beweren dat het dat was, ik zeg enkel dat het sinds pokeren hip is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit.
Nee je zegt ook nog dat dat het antwoord is, dat is het dus niet, het heeft er geen flikker mee te maken, het heeft allebei misschien wel met iets anders te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar zie je mij beweren dat het dat was, ik zeg enkel dat het sinds pokeren hip is.
tjah, terwijl er bij The Godfather veel meer verhaal zit. vooral als je de 4 boeken er nog bij neemt ook. maar The Godfather moet je snappen. en niet iedereen weet van de echte gangster periode uit de vs was en wat daar aan vooraf ging op onder andere Sicilie en in Calabrie. dat vergt te veel research natuurlijk. moet je lezen enzo...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Van die mensen die niks snappen van The Godfather. Omdat dat volgens hun veels te soft is, of veels te diep.
The Godfather.![]()
leave the gun, take the canoliquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
tjah, terwijl er bij The Godfather veel meer verhaal zit. vooral als je de 4 boeken er nog bij neemt ook. maar The Godfather moet je snappen. en niet iedereen weet van de echte gangster periode uit de vs en wat daar aan vooraf ging op onder andere Sicilie en in Calabrie. dat vergt te veel research natuurlijk. moet je lezen enzow...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ook al die mannen in MTV Cribs noemen 'Scarface' als hun favoriete film.![]()
Jij was er toen natuurlijk al bij, daar tussen al die gangstersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
tjah, terwijl er bij The Godfather veel meer verhaal zit. vooral als je de 4 boeken er nog bij neemt ook. maar The Godfather moet je snappen. en niet iedereen weet van de echte gangster periode uit de vs was en wat daar aan vooraf ging op onder andere Sicilie en in Calabrie. dat vergt te veel research natuurlijk. moet je lezen enzo...
Ja want mensen die gewoon onwetend van een film kunnen genieten lopen zo veel mis vergeleken met al die overanaliserende "kenners".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
tjah, terwijl er bij The Godfather veel meer verhaal zit. vooral als je de 4 boeken er nog bij neemt ook. maar The Godfather moet je snappen. en niet iedereen weet van de echte gangster periode uit de vs was en wat daar aan vooraf ging op onder andere Sicilie en in Calabrie. dat vergt te veel research natuurlijk. moet je lezen enzo...
ja alleen kwam miami vice een jaar na scarfcae pas op de buisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:52 schreef Disorder het volgende:
Scarface. Een opgehemelde uitgerekte Miami Vice episode. Een van Pacino's zwakste prestaties. Maar het spreekt gangsta wannabies aan, want het gaat over pistooltjes, wit poeder en vrouwen.
Dat sluit elkaar toch niet uit. Scarface kan toch op Miami Vice lijken ook al was Miami Vice later? Zo worden hersenen ook met computers vergeleken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen kwam miami vice een jaar na scarfcae pas op de buis_!
So? Kan het nog wel op Vice lijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen kwam miami vice een jaar na scarfcae pas op de buis_!
Eerst je bovenstaande verhaaltje en dan zo'n poepfilm als Boondock Saints de hemel in pijpenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef afcajos het volgende:
leuke film zekerss maar niet de beste
zo zijn er ook een hele hoop gastjes die pulp fiction helemaal de hemel in prijzen omdat dat zo stoer iseen cultfilm als je favoriete film zien is gewoon stoer!! en dan gelijk alle films van quentin tarantino goed vinden zonder een eigen mening te hebben. tarantino meelopers
![]()
niet dat ik zijn films slecht vind ofzo
the shawshank redemption![]()
the boondock saints![]()
alleen dan zou miami vice op scarface lijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat sluit elkaar toch niet uit. Scarface kan toch op Miami Vice lijken ook al was Miami Vice later? Zo worden hersenen ook met computers vergeleken.
ach kom nou toch. Het is echt wel een van de betere rollen van Pacino die hij met verve vervuld heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:52 schreef Disorder het volgende:
Scarface. Een opgehemelde uitgerekte Miami Vice episode. Een van Pacino's zwakste prestaties. Maar het spreekt gangsta wannabies aan, want het gaat over pistooltjes, wit poeder en vrouwen.
zou ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond Scarface op RTL 7, voor de mensen die geen flauw idee hebben wat nou die favo film van diverse B-artiesten is.
Oe, ff opnemen op de dvd recorder! Ik ben dit weekend alleen, dan kan ik me mooi ongegeneerd aan Manny gaan verlustigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond Scarface op RTL 7, voor de mensen die geen flauw idee hebben wat nou die favo film van diverse B-artiesten is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef afcajos het volgende:
the shawshank redemption![]()
the boondock saints![]()
De perfecte beschrijving van dit pulpquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:52 schreef Disorder het volgende:
Exactly.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:51 schreef Schijtgeit het volgende:
Goodfellas is veel beter dan Scarface.
je vader is triestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:39 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wel vermakelijk (ben helaas in slaap gevallen omdat ik moe was), maar pacino is echt triest. Vooral dat accent![]()
No shitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:51 schreef Schijtgeit het volgende:
Goodfellas is veel beter dan Scarface.
Waarom? Iedereen droomt er wel eens van een gangster te zijn, met vrouwen, geld, drugs etc. Waarom denk je dat er zoveel games en films over gemaakt zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef rashudo het volgende:
De meeste mannen vinden alle maffiafilms en maffiaseries per definitie fantastisch. En dat is triest.
Terminator 2 komt uit 1991quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
No shit
Sowieso, alle films die voor 1990 uit zijn gekomen vind ik niks(Behalve Terminator2
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |