Het is meer dat het van *iedereen* die bekend is de favo film is. Komt over alsof ze niet echt een eigen mening hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:56 schreef Magereheinus het volgende:
wat is dat nou weer. Dus als je bekend bent mag je scarface niet tof vinden
Scarface is best een puike film ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Scarface is sowieso een film voor wannabe gangsters en mensen met een laag IQ. Die mensen herken je vooral doordat ze constant quotes uit die film proberen na te doen.
Maar je hoeft er niet mee te koop te lopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Scarface is best een puike film ja.
Tjah, ik geloof sowieso niet in "je beste film". Dat verschilt bij mij echt elk moment.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Maar je hoeft er niet mee te koop te lopen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Scarface is sowieso een film voor wannabe gangsters en mensen met een laag IQ. Die mensen herken je vooral doordat ze constant quotes uit die film proberen na te doen.
Na 3 keer snap ik hem redelijk, maar dan nog met tekeningen en tijdschetsen errbijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef tonks het volgende:
In dat straatje kun je trouwens ook wel Donnie Darko stoppen (ja ik weet dat het een hele andere film is.) maar elke keer als je iemand vraagt om een leuke film krijg je dat als antwoord. "Maar je moet hem wel twee keer kijken, het is zo diep allemaal, heel erg intens" flikker toch op
Donnie Darko diep?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef tonks het volgende:
In dat straatje kun je trouwens ook wel Donnie Darko stoppen (ja ik weet dat het een hele andere film is.) maar elke keer als je iemand vraagt om een leuke film krijg je dat als antwoord. "Maar je moet hem wel twee keer kijken, het is zo diep allemaal, heel erg intens" flikker toch op
Helaas ken ik het origineel niet, is die ook goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Scarface is best een puike film ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |