Ik geloof geen moment dat hij haar in haar kont geknepen heeft. Of iets anders stoms.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:51 schreef qonmann het volgende:
Verbaas ik me ook over.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:36 schreef evert het volgende:
[..]
bullshit, verhaal van Jami blijkt gewoon waar te zijn.
wat geeft je het idee dat dat gezegd zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Waarom gelooft iedereen Harrie van Bommel? Je hoort het nu maar van één kant er zal best wel meer gezegd zijn hoor. Iets in de trent van : "Je ziet er verrukkelijk uit , neuken ? "
Het was ook niet al te serieus bedoeld hoor. Denk ook niet dat hij al te erg over de schreef gegaan is. Hij zal best wel met haar geflirt hebben, niet zo verstandig in zijn positie maar geen halszaak. Volgens mij is zijn vrouw enige jaren geleden overleden en ja, een man wil ook wel is wat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat geeft je het idee dat dat gezegd zou kunnen zijn?
Ik betwijfel of jij er bij was en voorlopig is er niemand die ontkend wat de uitleg van van Bommel was.. waarom zou jij dat wél gaan doen?
Overigens ben ik benieuwd of je stellingname ook betekent dat als er dus inderdaad enkel 'You're looking sensational!' gezegd is, en geen verdere en explicietere sexuele verwoording naar die vrouw toe, je ook van mening bent dat de ophef erover een beetje overdreven is?
Wat heeft het CDA er nu weer mee te maken ? Verhagen moest uitleggen wat er gebeurd is en heeft dit op uiterst beschaafde manier gedaan. Dat die geilneef op kosten van de belastingbetaler van bil wil gaan is niet de schuld van het CDA hoor. Laat die v. Bommel zich druk maken over de echte scut-raketten in plaats van het lanceren van zijn eigen scut-raket.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:02 schreef SCH het volgende:
Het is nog steeds komkommertijd. Nog even dit soort onzinnieuws volhouden.
het is wel misselijkmakend hoe hypocriet die CDA-politici er weer op reageren
Het CDA heeft er een openbare rel van gemaakt en is ermee de publiciteit in gegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft het CDA er nu weer mee te maken ? V
Er is een klacht ingediend tegen v. Bommel hoor. Die klacht is bevestigd door Verhagen en cs. Zo werkt het nu eenmaal. En wie weet houdt Verhagen nog informatie achter die v. Bommel nog veel meer zou schaden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het CDA heeft er een openbare rel van gemaakt en is ermee de publiciteit in gegaan.
Ja, Verhagen houdt de SP uit de wind. Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er is een klacht ingediend tegen v. Bommel hoor. Die klacht is bevestigd door Verhagen en cs. Zo werkt het nu eenmaal. En wie weet houdt Verhagen nog informatie achter die v. Bommel nog veel meer zou schaden.
meestal is het niet gebruikelijk om klachten over sexuele intimidatie gelijk publiek te brengen, ook niet bij mensen in publieke functies...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er is een klacht ingediend tegen v. Bommel hoor. Die klacht is bevestigd door Verhagen en cs.
Zeker niet omdat bijna direct daarna haar excuses had gemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:07 schreef RM-rf het volgende:
meestal is het niet gebruikelijk om klachten over sexuele intimidatie gelijk publiek te brengen, ook niet bij mensen in publieke functies...
Nee de dame in kwestie heeft geklaagd, maar geen officiele klacht ingediend. Dat is bevestigd door Verhagen:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef Pedroso het volgende:
Er is een klacht ingediend tegen v. Bommel hoor. Die klacht is bevestigd door Verhagen en cs. Zo werkt het nu eenmaal. En wie weet houdt Verhagen nog informatie achter die v. Bommel nog veel meer zou schaden.
bronquote:"Het ministerie hecht eraan dat onze medewerkers correct worden behandeld, zeker door Kamerleden", zegt een woordvoerder van de minister, die niet wil zeggen wat er volgens de vrouw zou zijn voorgevallen. Van een formele klacht is evenwel geen sprake ("Er is geklaagd, dat is iets anders.") en derhalve ook niet van een onderzoek, benadrukt Verhagens woordvoerder.
Van Bommel heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Buitenlandse Zaken beschouwt de zaak hiermee als afgedaan, laat Verhagen weten.
Pfff, ja, sex... En dan ook nog met een vrouw... Hij zou opgehangen moeten wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mmm, die man heeft dus meer op zijn geweten
Het CDA moet niet heilig doen, want die hadden Ruud Lubbers, die vind ik persoonlijk een stuk dubieuzer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles wat v. Bommel zegt he. Ik vertrouw hem voor geen meter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Asskicker14 het volgende:
,,Op de dag dat we daar waren, zei ik tegen haar: you look sensational (je ziet er verrukkelijk uit, red.). Waarom? Gewoon omdat ik dat vond. Ze gaf er alleen geen reactie op,’’ vertelt Van Bommel zijn versie van het verhaal.
Ongelofelijk, is dat de reden dat de vrouw aangifte heeft gedaan?
Ze heeft geen aangifte gedaan. Ze heeft geklaagd, maar geen officiele klacht ingediend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Asskicker14 het volgende:
,,Op de dag dat we daar waren, zei ik tegen haar: you look sensational (je ziet er verrukkelijk uit, red.). Waarom? Gewoon omdat ik dat vond. Ze gaf er alleen geen reactie op,’’ vertelt Van Bommel zijn versie van het verhaal.
Ongelofelijk, is dat de reden dat de vrouw aangifte heeft gedaan?
Als er geen aangifte is gedaan, vind ik het totaal onbegrijpelijk dat Verhagen een 'onderzoek' gaat instellen naar de gedragingen van Van Bommel. Lijkt mij eerder een actie om een SP-kamerlid in diskrediet te brengen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ze heeft geen aangifte gedaan. Ze heeft geklaagd, maar geen officiele klacht ingediend.
Oh mag je alleen na off. aanklachten vragen stellen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als er geen aangifte is gedaan, vind ik het totaal onbegrijpelijk dat Verhagen een 'onderzoek' gaat instellen naar de gedragingen van Van Bommel. Lijkt mij eerder een actie om een SP-kamerlid in diskrediet te brengen.
Verhagen gaat geen onderzoek instellen. Ormel en Verbeet gaan praten of hebben gepraat met Van Bommel en dat is alles.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er geen aangifte is gedaan, vind ik het totaal onbegrijpelijk dat Verhagen een 'onderzoek' gaat instellen naar de gedragingen van Van Bommel. Lijkt mij eerder een actie om een SP-kamerlid in diskrediet te brengen.
bronquote:"Het ministerie hecht eraan dat onze medewerkers correct worden behandeld, zeker door Kamerleden", zegt een woordvoerder van de minister, die niet wil zeggen wat er volgens de vrouw zou zijn voorgevallen. Van een formele klacht is evenwel geen sprake ("Er is geklaagd, dat is iets anders.") en derhalve ook niet van een onderzoek, benadrukt Verhagens woordvoerder.
Van Bommel heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Buitenlandse Zaken beschouwt de zaak hiermee als afgedaan, laat Verhagen weten.
Kan iemand mij dan uitleggen waarom dit incident dan zo wordt opgeblazen als Verhagen enkel een paar vragen aan de heer Van Bommel wilt stellen, dat kan toch ook buiten de publiciteit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Verhagen gaat geen onderzoek instellen. Ormel en Verbeet gaan praten of hebben gepraat met Van Bommel en dat is alles.
[..]
bron
De pers had er lucht van gekregen dus ja dan weet je hoe het werkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kan iemand mij dan uitleggen waarom dit incident dan zo wordt opgeblazen als Verhagen enkel een paar vragen aan de heer Van Bommel wilt stellen, dat kan toch ook buiten de publiciteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |