ik heb alleen maar gehoord dat men daar nogal behaard is. Haarquote:
mensenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb alleen maar gehoord dat men daar nogal behaard is. Haar
Uiteraard!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel leip
Kan jij faxen versturen vanaf daar?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
OA, KAN JIJ VANAF DAAR FAXEN VERSTUREN?
quote:
ff een fax maken dan hoor!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof.
Wat is een fax?
/Er kwam wat papier uit, maar verder weet ik het ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Dan ga je terug faxen... Doe dat maar niet, want dat komt niet rechtstreeks bij mij terecht....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met papier en een stift ofzo
ohja, en schrijf hetnummer er effe onder
nee?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ga je terug faxen... Doe dat maar niet, want dat komt niet rechtstreeks bij mij terecht....![]()
De receptioniste leest alles....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee?
Dan schrijf ik erbij dat het even doorgegeven moet worden aan de heer O.A.
dan doe ik er een of andere zakelijke brief in, waarin de letters omcirkeld staan, die jij moet lezenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan doe ik er een of andere zakelijke brief in, waarin de letters omcirkeld staan, die jij moet lezen
Jij hebt écht niks te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan doe ik er een of andere zakelijke brief in, waarin de letters omcirkeld staan, die jij moet lezen
Whehe...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij weet als nebwie zijnde veel te veel fok dingetjes...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom. het is mij allemaal te dorozichtig als de tyfus: een newbie die een klb baggertopic opent (wat eer-ik en oa nooooooit zouden doen) en meteen als een volleerd KLB'er netjes samenvat
als jij roept dat je naar de receptie loopt omdat je even wat moet uitzoeken daar, en dat zij naar de directeur moet, stuur ik er snel eenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...
Nee, als ik er even niet op let, heeft zij de brief reeds gearchiveerd en verspreid.... Want de directeur krijgt van alles een kopie, privé of niet....![]()
Tenzij ik eea onderschep....![]()
termen vooral.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Hij weet als nebwie zijnde veel te veel fok dingetjes...
dat is ons niet opgevallenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef OA het volgende:
Warum Kaffee bitter schmeckt
Nicht das Koffein, sondern bestimmte Antioxidantien sind für den Geschmack verantwortlich
Nicht das Koffein macht den Kaffee bitter, sondern erst beim Rösten der Bohnen und beim Aufbrühen entstehende Substanzen. Das hat ein deutsch-amerikanisches Forscherteam um Thomas Hofmann von der Technischen Universität München in Laboruntersuchungen und Geschmackstests herausgefunden. Nach den Ergebnissen der Forscher ist das Koffein nur für 15 Prozent der Bitterkeit des Heißgetränks verantwortlich. Der größte Teil entfällt auf Antioxidantien, die erst bei der Weiterverarbeitung der Kaffeebohnen entstehen.
"Jeder denkt, Koffein ist der Hauptbitterstoff im Kaffee. Doch das ist definitiv nicht der Fall", stellt Hofmann klar und verweist auf den bezüglich der Bitterkeit nur geringen Unterschied von gewöhnlichem und koffeinfreiem Kaffee. Der Lebensmittelchemiker machte mit seinem Team unter bis zu dreißig potenziellen Kandidaten in Substanzen aus der Gruppe der Chlorogensäure- Lactone und der Phenyl-Indane die wahren Urheber der Bitterkeit aus. Dass diese Substanzen in Kaffee vorhanden sind, war zwar bereits bekannt, doch wusste bisher niemand um deren bittere Wirkung.
Die Chlorogensäure-Lactone, von denen etwa zehn Varianten im Kaffee enthalten sind, kommen in grünen Kaffeebohnen noch nicht vor und entstehen erst beim Rösten der Bohnen. Sie sind für die Bitterkeit vor allem von Kaffee aus nicht zu stark gerösteten Bohnen verantwortlich. In dunkler gerösteten Kaffeebohnen, wie sie beispielsweise für Espresso verwendet werden, fanden die Forscher hingegen höhere Konzentrationen von Phenyl-Indanen, Abbauprodukten der Lactone. Diese Substanzen haben einen anhaltend herben Geschmack, was die Bitterkeit von Espresso erklären kann.
Auch die Art des Aufbrühens beeinflusst die Bitterkeit des Kaffees, konnten die Forscher zeigen und damit weit verbreitete praktische Erfahrungen bestätigen: So entstehen bei Aufbrühen bei hohen Drücken und Temperaturen, wie sie beispielsweise in einer Espressomaschine vorkommen, besonders viele Bitterstoffe. Bei normal aufgebrühtem Kaffee hängt die Bitterkeit hingegen hauptsächlich von den Bohnen und deren Röstung ab.
Mit ihren Erkenntnissen wollen die Forscher nun nach Methoden suchen, mit einer entsprechenden Vorbehandlung der Bohnen die Produktion von Bitterstoffen zu reduzieren. Auch ließen sich mit speziellen Bohnenmischungen mildere Kaffeesorten herstellen.
thermen daarintegenquote:
Je moet de brief gewoon in een envelop doen met 'Aan OA!' eropquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als jij roept dat je naar de receptie loopt omdat je even wat moet uitzoeken daar, en dat zij naar de directeur moet, stuur ik er snel een
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Je moet de brief gewoon in een envelop doen met 'Aan OA!' eropEn dan die envelop faxen
DAMN wat ben ik toch slim![]()
De directeur woont im Ausland...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als jij roept dat je naar de receptie loopt omdat je even wat moet uitzoeken daar, en dat zij naar de directeur moet, stuur ik er snel een

Ben je weer snode plannen aan het smeden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar komt ie al?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
De directeur woont im Ausland... [afbeelding]
Verder kan ik gewoon op wacht zitten bij de fax hoor...![]()
OA en ik gaan faxenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je weer snode plannen aan het smeden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Je moet de brief gewoon in een envelop doen met 'Aan OA!' eropEn dan die envelop faxen
DAMN wat ben ik toch slim![]()
Bijna, ff wat invulling geven!quote:
Ah. Der Pruusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
De directeur woont im Ausland... [afbeelding]
Verder kan ik gewoon op wacht zitten bij de fax hoor...![]()
Rustig aan, maar prima. Familie weer eens over de vloer gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef OA het volgende:
Hoi trouwens MPG!!!!!![]()
Hoe was de party gister?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA en ik gaan faxen [afbeelding]
Wat staat erin?quote:
posten ! ! !quote:
Wrongquote:
WAAAAAAAATTTTTT ???quote:
PP is echter wel de kloon van een mod...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAATTTTTT ???
EN ik maar denken dat Cross als modje geen kloons zou hebben
Wat brengt u tot die conclusie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
PP is echter wel de kloon van een mod...![]()
tofquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
ik scan 'm even in
Is dat goed OA?
Ik bedenk me net dat i kecht té kansloos bezig ben op werk
Kunst... pics!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
ik scan 'm even in
Is dat goed OA?
Als er geen naam van 'mijn' bedrijf te zien is wel. anders gaarne afdekken, want ik wil iig nog iets verborgen houden....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
ik scan 'm even in
Is dat goed OA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |