abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52769263
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:24 schreef Burakius het volgende:

[..]

Karakter afwijking. Dus niet als homo geboren. Er is ook geen homogen.
Tuurlijk. Is het ook geneesbaar volgens jou?
pi_52769272
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Amper, de Sharia zegt heel duidelijk gehoorzaam de mensen aan de macht. Mocht de Sharia uitleggen hoe mensen het moesten uitvoeren had Hz Ali nooit gevochten tegen Hz Aisha. Schoonzoon en vrouw van de profeet tegen elkaar!
Dan vertelt de sharia alsnog..
je punt is?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_52769273
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niks duidelijks. Wel iets vaags wat blijkbaar genoeg is om het te interpreteren als "ophangen".
Bullshit first class
Toon mij 1 plaats in de Koran waarin iets staat wat overeenkomt met dat de mens diegene is die homo's straft en ik kus je voeten
pi_52769281
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:24 schreef Burakius het volgende:

[..]

Karakter afwijking. Dus niet als homo geboren. Er is ook geen homogen.
En als je nou eenmaal homo bent, moet je dan de leven van je vrouw verpesten? (want er wordt natuurlijk van uitgegaan dat je trouwt)
pi_52769283
"Gij nadert met wellust mannen, in plaats van vrouwen. Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat." Het antwoord van zijn volk was slechts: "Verdrijft hen uit uw stad, want zij zijn mannen die zich rein willen houden."

Dat dus.
pi_52769297
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bullshit first class
Toon mij 1 plaats in de Koran waarin iets staat wat overeenkomt met dat de mens diegene is die homo's straft en ik kus je voeten
Dat zeg ik toch ook?
pi_52769300
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dan vertelt de sharia alsnog..
je punt is?
Dat het niet zo is
pi_52769302
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tuurlijk. Is het ook geneesbaar volgens jou?
Het negeren. En je weten los te koppelen van de indoctrine van sommige homo'lovers' om het maar zo te stellen. Of zoals ik zou zeggen. Er is geen medicijn tegen homoheid. Ik wens je veel geluk in je strijd.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_52769305
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat het niet zo is
oke.. argumenten?
pi_52769322
"Nadert gij van alle schepselen de mannen? En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen? Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat." Zij zeiden: "Als gij niet ophoudt, o Lot, zult gij zeker worden verbannen." Hij zeide: "Waarlijk, ik veracht uw handelwijze." Mijn Heer, red mij en mijn familie van hetgeen zij doen." Daarom redden Wij hem en zijn hele gezin. Behalve een oude vrouw die achterbleef. Daarna vernietigden Wij de anderen. En Wij deden een regen op hen regenen, en vreselijk was de regen voor hen, die waren gewaarschuwd. Daarin is waarlijk een teken maar de meesten hunner willen niet geloven. En voorwaar, uw Heer is de Machtige, de Genadevolle.

Alsjeblieft, nergens staat ophangen, alleen dat God boos was. Gewoon in de historische context plaatsen wat betreft ziektes en dergelijke.
pi_52769324
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook?
Lees eens nog x.
quote:
Niks duidelijks. Wel iets vaags wat blijkbaar genoeg is om het te interpreteren als "ophangen".
pi_52769339
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

oke.. argumenten?
Het overwegen om Aisha te vermoorden voor macht zegt genoeg.
pi_52769358
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lees eens nog x.
[..]
Sommige mensen interpreteren dat als ophangen, terwijl er niks staat over mensen die homo's straffen. Alleen God doet dat net als in de Bijbel..
pi_52769367
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het overwegen om Aisha te vermoorden voor macht zegt genoeg.
Laat maar.. we bedoelen hetzelfde
pi_52769378
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Sommige mensen interpreteren dat als ophangen, terwijl er niks staat over mensen die homo's straffen. Alleen God doet dat net als in de Bijbel..
Welke stroming interpreteert desbetreffende vers volgens jou als 'ophangen' dan?
Ik ken er geen, jij wel?
pi_52769381
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zaten ze ook aan een crackpipe daarvoor? Ik wil graag versnummer.. dan kan ik eens in mijn tafsir kijken aub.
pi_52769395
Ik ga slapen menschen. Hadi Allah rahatlik versin hepinize. Morgen weer een dag Ciaoooo
pi_52769406
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Welke stroming interpreteert desbetreffende vers volgens jou als 'ophangen' dan?
Ik ken er geen, jij wel?
De rode landen.

http://upload.wikimedia.o(...)mosexuality_laws.png
pi_52769426
quote:
Ik zal het anders vragen:

Hoe kom je er bij dat sommige stromingen die vers als inspiratie gebruiken om homo's op te hangen, ik vraag niet waar het gebeurt.
pi_52769443
quote:
oke nog één keer.. hebben die landen een kalief? Ja of nee. Zijn die landen representatief voor de Islam denk jij? Antwoord je Ja.. dan moet je eens verder kijken dan Fox news en misschien eens de Koran en Hadiths op te pakken. En misschien nog een Said nursi en Fethullah er tegen aan.
pi_52769458
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat sommige stromingen die vers als inspiratie gebruiken om homo's op te hangen, ik vraag niet waar het gebeurt.
Triggershot, jij weet net zoals als ons, dat tegenwoordig alles een beetje gedaan wordt voor macht. Jij weet net zo goed, dat er in sommige landen die Islamitisch zijn, zoals Iran, homo's gewoon opgehangen worden.

Daaruit mag jij je eigen conclusies trekken en gaan uitzoeken welke stroming het is.
pi_52769471
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het lijkt mij de enige verklaring, aangezien het alleen in dat gebied gebeurt?
pi_52769478
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

oke nog één keer.. hebben die landen een kalief? Ja of nee. Zijn die landen representatief voor de Islam denk jij? Antwoord je Ja.. dan moet je eens verder kijken dan Fox news en misschien eens de Koran en Hadiths op te pakken. En misschien nog een Said nursi en Fethullah er tegen aan.
Dus er is op dit moment geen land op deze wereld die wij als een Islamitische staat kunnen zien omdat er geen kalief de leiding heeft?
pi_52769487
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben te moe om te typen.
pi_52769514
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Triggershot, jij weet net zoals als ons, dat tegenwoordig alles een beetje gedaan wordt voor macht. Jij weet net zo goed, dat er in sommige landen die Islamitisch zijn, zoals Iran, homo's gewoon opgehangen worden.

Daaruit mag jij je eigen conclusies trekken en gaan uitzoeken welke stroming het is.
Klopt, maar is geen ontkenning van mijn kant dat het gebeurt, wat ik wil weten is waarom en waardoor er wordt gezegd dat bovenstaande vers voor sommige stromingen een rechtvaardiging is om homo's op te hangen, ik ben namelijk nooit iets tegengekomen van een stroming, persoon, idee of wat dan ook wat suggereerde dat de inspiratie uit die vers kwam, mijn inziens kan het namelijk ook gewoon een persoon zijn die homofoob is en zijn rechtvaardiging uit zijn walging haalt die toevallig ook moslim is, tenslotte is homovervolging geen monopolie van de Islam en is er nog massaal in het westen getracht een grote schoonmaak te houden.
pi_52769531
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het lijkt mij de enige verklaring, aangezien het alleen in dat gebied gebeurt?
Dus eigenlijk is het niet meer dan een assumptie van jouw kant die je basseert op een geografisch waarneming?
pi_52769543
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus er is op dit moment geen land op deze wereld die wij als een Islamitische staat kunnen zien omdat er geen kalief de leiding heeft?
Een Islamitische staat zonder Kalief is evenveel waard als een monarchie zonder koning, of een lichaam zonder kop
pi_52769549
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt, maar is geen ontkenning van mijn kant dat het gebeurt, wat ik wil weten is waarom en waardoor er wordt gezegd dat bovenstaande vers voor sommige stromingen een rechtvaardiging is om homo's op te hangen, ik ben namelijk nooit iets tegengekomen van een stroming, persoon, idee of wat dan ook wat suggereerde dat de inspiratie uit die vers kwam, mijn inziens kan het namelijk ook gewoon een persoon zijn die homofoob is en zijn rechtvaardiging uit zijn walging haalt die toevallig ook moslim is, tenslotte is homovervolging geen monopolie van de Islam en is er nog massaal in het westen getracht een grote schoonmaak te houden.
Ok, Trigger, ik heb geen bron, maar ik concludeerde dat dat wel de bron moest zijn, omdat ieder land waar die death penalty geldt islamitisch is. Misschien is dat verkeerd, maar het lijkt me nog steeds een redelijk logische conclusie.
pi_52769556
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan zijn er dus heel wat mensen in het Midden-oosten geindoctrineerd en derhalve kunnen wij stellen dat wat daar gebeurd schandalig is?

Dat er zoveel imams hun walging uiten over homoseksualiteit? Dat er gewoon hele stenigingen plaatsvinden, in een land wat naar buiten toe alleen de regels van Islam toepast?
pi_52769575
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een Islamitische staat zonder Kalief is evenveel waard als een monarchie zonder koning, of een lichaam zonder kop
Waar moet Turkije zijn kalief eigenlijk vandaan halen?
pi_52769583
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:40 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ok, Trigger, ik heb geen bron, maar ik concludeerde dat dat wel de bron moest zijn, omdat ieder land waar die death penalty geldt islamitisch is. Misschien is dat verkeerd, maar het lijkt me nog steeds een redelijk logische conclusie.
Niets meer dan een assumptie uiteindelijk dus?
pi_52769589
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar moet Turkije zijn kalief eigenlijk vandaan halen?
Egypte, daarna vader op zoon (lees: oudste van de familie)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2007 00:42:51 ]
pi_52769606
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het niet meer dan een assumptie van jouw kant die je basseert op een geografisch waarneming?
Dude, kom op. Die landen noemen zich Islamitisch. Saudi-Arabië waar het begon, doet het zelf. Welcke landen moeten wij nemen? Landen die 100% Islamitisch zijn, maar toch niet?
pi_52769614
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Egypte, daarna vader op zoon (lees: oudste van de familie)
Ja, daahaag, ik wil geen Egyptenaar in Turkije. Haal er maar lekker eentje uit Cankaya.
pi_52769640
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dan zijn er dus heel wat mensen in het Midden-oosten geindoctrineerd en derhalve kunnen wij stellen dat wat daar gebeurd schandalig is?
Mijn inziens is het schandalig om dat niet schandalig te vinden.
quote:
Dat er zoveel imams hun walging uiten over homoseksualiteit? Dat er gewoon hele stenigingen plaatsvinden, in een land wat naar buiten toe alleen de regels van Islam toepast?
Waarom krijgt homoseksualiteit een klasse apart dan? Imams uiten ook hun walging over Joden, varkens, atheisten, 'losse' dames. Volgens mij kan je beter globaal protesteren tegen haatzaaien van imams dan je te richten op homo's.
pi_52769641
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niets meer dan een assumptie uiteindelijk dus?
Helemaal niet, tenzij jij het tegendeel bewijst?

Het zal wel een of andere homofoob zijn vond ik niet erg sterk, aangezien het opvalt dat de landen waar we het over hebben een overeenkomst hebben.

maar we gaan teveel door over één punt nu..
pi_52769651
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, daahaag, ik wil geen Egyptenaar in Turkije. Haal er maar lekker eentje uit Cankaya.
Sezer.
pi_52769675
Zijn we klaar nu?
pi_52769680
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dude, kom op. Die landen noemen zich Islamitisch. Saudi-Arabië waar het begon, doet het zelf. Welcke landen moeten wij nemen? Landen die 100% Islamitisch zijn, maar toch niet?
Ja, er op los neukende modellen noemen zich in TR ook moslim, big deal? Saudie- Arabië is een product van de Saudische familie, waar de stam van de profeet nog steeds leeft, maar niet aan de macht is, google eens gerust naar Sharief Al-Harameyn. Waarom moet je perse een land nemen, denk dat we gewoon voor ons zelf kunnen leven.
pi_52769683
Laten we het over de naderende Ramadan hebben, of gewoon slapen.
pi_52769699
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt me verkeerd begrepen, kalifaat kwam van Egypte naar Turkije.
Vervolgens werd het van Vader op zoon achtige erg gedoe, Kalifaat behoort feitelijk nogsteeds bij Turkije, nooit opgeheven enkel krachten van de kalief overgedragen aan het parlement.
pi_52769705
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn inziens is het schandalig om dat niet schandalig te vinden.
[..]

Waarom krijgt homoseksualiteit een klasse apart dan? Imams uiten ook hun walging over Joden, varkens, atheisten, 'losse' dames. Volgens mij kan je beter globaal protesteren tegen haatzaaien van imams dan je te richten op homo's.
Hoe is het mogelijk dat je moet twijfelen aan een imam?
pi_52769713
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vervolgens werd het van Vader op zoon achtige erg gedoe, Kalifaat behoort feitelijk nogsteeds bij Turkije, nooit opgeheven enkel krachten van de kalief overgedragen aan het parlement.
Dus in principe zou Turkije het kalifaat weer nieuw leven in kunnen blazen? Interessant.
pi_52769720
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:44 schreef IHVK het volgende:

[..]

Helemaal niet, tenzij jij het tegendeel bewijst?
Je spreekt over bewijs terwijl je zelf iets meent zonder een bron te hebben?
quote:
Het zal wel een of andere homofoob zijn vond ik niet erg sterk, aangezien het opvalt dat de landen waar we het over hebben een overeenkomst hebben.

maar we gaan teveel door over één punt nu..
Dus de homovervolging van Duitsland wat nooit eerder en er na zo een georganiseerd heksenjacht was op homo's had ook culturele, religieuze, geografische overeenkomsten met het midden oosten?
pi_52769722
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij denkt dat het na al die jaren wel goed komt met een kalief?
pi_52769728
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat je moet twijfelen aan een imam?
Denken dat een Imam onfeilbaar is, is mijn inziens achterlijk.
pi_52769741
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij denkt dat het na al die jaren wel goed komt met een kalief?
Er is een spreekwoord he, geef de Koran aan Umar en hij geeft je rechtvaardigheid, geef het aan Yazid en hij geeft je terreur, zelfs de kalief kan een maniak zijn.
pi_52769756
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Denken dat een Imam onfeilbaar is, is mijn inziens achterlijk.
Wat noem jij al die moslims die naar zulke imams luisteren en hetzelfde gedachtegang krijgen/hebben?
pi_52769763
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dus in principe zou Turkije het kalifaat weer nieuw leven in kunnen blazen? Interessant.
1920 heeft Afghanistan meteen na haar onafhankelijkheid een verdrag gesloten met Turkije waarin ze overeen kwamen dat Turkije de 'leidinggevende' was van de Islamitische wereld. Ik heb weleens gehoord dat een generaal zei dat als ze controle dreigen te verliezen aan extremisten dat het leger kalifaat weleens zou kunnen herinvoeren alleen om ze weer onder controle te krijgen.
pi_52769774
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat noem jij al die moslims die naar zulke imams luisteren en hetzelfde gedachtegang krijgen/hebben?
Schaap.
pi_52769785
Als je niet eens je imams kunt vertrouwen, is het tegenwoordig dus slechter gesteld dan ooit. Wat voor mensen wil jij dan opleiden als zelfs de imams dingen overbrengen die ze niet horen over te brengen?
pi_52769792
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Schaap.
Dus de meerderheid van de moslims is tegenwoordig een schaap?
pi_52769806
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:
Als je niet eens je imams kunt vertrouwen, is het tegenwoordig dus slechter gesteld dan ooit. Wat voor mensen wil jij dan opleiden als zelfs de imams dingen overbrengen die ze niet horen over te brengen?
Ik generaliseer niet, meerderheid is nog altijd wel te vertrouwen en zegt niet dat je homo's en Joden van daken af moet gooien, niets meer waard dan zelf op onderzoek uit te gaan.
pi_52769810
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus de meerderheid van de moslims is tegenwoordig een schaap?
Twijfel je daar uberhaupt aan?
pi_52769842
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik generaliseer niet, meerderheid is nog altijd wel te vertrouwen en zegt niet dat je homo's en Joden van daken af moet gooien, niets meer waard dan zelf op onderzoek uit te gaan.
Tegenwoordig leven we in een materiële wereld. Geloof is iets onnodig is, iets wat onnuttig is. Men zit al te janken en doemscenario's te bedenken wat er in Godsnaam zou gebeuren als Gul president werd...

Ik twijfel of er überhaupt moeite gedaan gaat worden.
pi_52769860
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Twijfel je daar uberhaupt aan?
Nee. Kern van mijn punt was dus dat moslims tegenwoordig helemaal niets voorstellen en dat je een serieuze bezem moet halen door al die leeghoofden.
pi_52769893
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tegenwoordig leven we in een materiële wereld. Geloof is iets onnodig is, iets wat onnuttig is. Men zit al te janken en doemscenario's te bedenken wat er in Godsnaam zou gebeuren als Gul president werd...

Ik twijfel of er überhaupt moeite gedaan gaat worden.
We leven altijd al in dezelfde wereld, het enige wat veranderd is zijn de mensen, wat veranderd zal blijven veranderen door omstandigheden, kijk maar na een ramp, kerken zitten dan stampvol. Niets blijft zoals het ook is, ook niet beleving van de wereld. Dat Gul president is geworden brengt ongetwijfeld de nodige islamitische invloeden met zich mee, maar rest zie ik gewoon als politiek propaganda, zoals het ook in de VS er aan toe gaat.
pi_52769919
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee. Kern van mijn punt was dus dat moslims tegenwoordig helemaal niets voorstellen en dat je een serieuze bezem moet halen door al die leeghoofden.
Precies, tegenwoordig is alles de Islam, je vrouw slaan, homos van daken afgooien, vrouwenbesnijdenis, joden/Joden killen, ach, zet Microsoft er ook meteen bij

Als FOK! traag is, is Danny gewoon ook een moslim

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2007 01:02:55 ]
pi_52769945
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Precies, tegenwoordig is alles de Islam, je vrouw slaan, homos van daken afgooien, vrouwenbesnijdenis, joden/Joden killen, ach, zet Microsoft er ook meteen bij

Als FOK! traag is, is Danny gewoon ook een moslim
Daar moet ik je een punt geven. Dat zwartmaken begint zijn vruchten af te werpen.
pi_52769956
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je spreekt over bewijs terwijl je zelf iets meent zonder een bron te hebben?
[..]

Dus de homovervolging van Duitsland wat nooit eerder en er na zo een georganiseerd heksenjacht was op homo's had ook culturele, religieuze, geografische overeenkomsten met het midden oosten?
nee, daar was een andere ideologie de boosdoener
pi_52769974
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

nee, daar was een andere ideologie indoctrinatie de boosdoener
Nu precies hetzelfde.
pi_52769992
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nu precies hetzelfde.
Met ideologie bedoelde ik niet de islam.

maar ik denk dat ik je punt snap
pi_52770001
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Met ideologie bedoelde ik niet de islam.

maar ik denk dat ik je punt snap
Ik ook nie
pi_52770007
ik ga dat slapen nog maar eens proberen
pi_52770017
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:07 schreef IHVK het volgende:
ik ga dat slapen nogmaals maar proberen
Iyi geceler
pi_52770025
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iyi geceler
sizede
pi_52770050
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

sizede
Iyi geceler.

Trigger, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om over moslims te praten. .
pi_52770066
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Iyi geceler.

Trigger, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om over moslims te praten. .
Waarom ben ik het met je eens?
pi_52770116
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom ben ik het met je eens?
Omdat het bij praten alleen blijft.
pi_52770202
Edit: ik snap de posts nu wel. .

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2007 01:25:09 ]
pi_52770210
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat het bij praten alleen blijft.
Klopt, ach we moeten ergens goed in zijn
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:22:32 #272
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52786593
avond
pi_52787617
wtf het is al avond
pi_52787754
pi_52787984
inderdaad, het is avond
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:13:08 #276
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52789358
tortillas
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:16:37 #277
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_52789456
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:13 schreef dvdfreak het volgende:
tortillas
Zelf gemaakt, of van die kant en klare units?
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:19:59 #278
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52789545
bina kant en klaar,moet alleen de de vlees bakken mix bijgooien en broodje warm maken maar wel
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:21:46 #279
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_52789593
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:19 schreef dvdfreak het volgende:
bina kant en klaar,moet alleen de de vlees bakken mix bijgooien en broodje warm maken maar wel
En daarmee vul jij je maag, of ook nog salade etc erbij?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:22:30 #280
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52789615
salade er bij natuurlijk +hot sauce
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:24:05 #281
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_52789669
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:22 schreef dvdfreak het volgende:
salade er bij natuurlijk +hot sauce
Oh ja, vergeet de hot sauce niet....

Naast een tortilla afwerken, kun je ook nog koken??
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:24:50 #282
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52789691
beetje vlees, vis
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:26:09 #283
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_52789733
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
beetje vlees, vis
Dat is al meer dan ik

Serieus, ik wilde dat ik goed kon koken, maar I don't even go there....
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:29:30 #284
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52789851
gewoon een beetje expirimenteren
pi_52796762
Verhitte discussie afgelopen nacht, zie ik.
pi_52797028
Is wel leuk om te lezen
pi_52797811
Ik heb een bijpassend liedje gevonden!

Met de vlam in de pijp
Scheur ik door de Brennerpas
Met m'n dertig tonnen diesel
Ver van huis maar in m'n sas
Met de vlam in de pijp door die eindeloze nacht
En dan moet ik even denken aan m'n vrouw die op me wacht

Het is niet erg om hier te rijden zoveel nachten ver van jou
Want m'n wagen zal me brengen door de nevel en de kou
Als ik thuis ben zul je zeggen "blijf wat langer als dat gaat"
En je weet ik zou graag willen maar dat is iets dat niet bestaat

Even stop ik op een rustplaats langs die eindeloze baan
Hoeveel keer ik hier gestopt ben, ja dat weet alleen de maan
En de weekends die ik thuis ben zal voor ons het einde zijn
Omdat ik zo lang van huis ben lijkt ons leven een refrein
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_52798768
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Verhitte discussie afgelopen nacht, zie ik.
pi_52798883
Geen dank.
pi_52798931
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Geen dank.
Interessante leesvoer.
Nogmaals bedankt.
pi_52798948
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Interessante leesvoer.
Nogmaals bedankt.
Kalki Autar?
pi_52799071
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kalki Autar?
Ik doelde op jullie discussie van afgelopen nacht, maar 'Kalki Autar' ga ik ook nog lezen. Ik heb toch twee vrije dagen (+ weekend = 4), dus...
pi_52799217
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik doelde op jullie discussie van afgelopen nacht, maar 'Kalki Autar' ga ik ook nog lezen. Ik heb toch twee vrije dagen (+ weekend = 4), dus...
Ach, iedereen leert er van, dus ook bedankt.
Kalki Autar, is zeker lezen waard.
pi_52799639
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach, iedereen leert er van, dus ook bedankt.
Waar FOK! wel niet goed voor is.
pi_52803087
Hoi vanuit 40 graden Didim
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_52803633
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:18 schreef ClioSporT het volgende:
Hoi vanuit 40 graden Didim

Waar? Mijn ouders hebben daar een huis in Altinkent. Ücüncü koy

Hehe, veel plezier in Medüsa
pi_52815705
Medusa ownt best erg We hebben een villa genomen in Nazlim siteleri.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:24:03 #298
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52816915
avond
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:25:04 #299
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52816945
302
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:25:22 #300
103590 dvdfreak