Ik generaliseer niet, meerderheid is nog altijd wel te vertrouwen en zegt niet dat je homo's en Joden van daken af moet gooien, niets meer waard dan zelf op onderzoek uit te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:
Als je niet eens je imams kunt vertrouwen, is het tegenwoordig dus slechter gesteld dan ooit. Wat voor mensen wil jij dan opleiden als zelfs de imams dingen overbrengen die ze niet horen over te brengen?
Twijfel je daar uberhaupt aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus de meerderheid van de moslims is tegenwoordig een schaap?
Tegenwoordig leven we in een materiële wereld. Geloof is iets onnodig is, iets wat onnuttig is. Men zit al te janken en doemscenario's te bedenken wat er in Godsnaam zou gebeuren als Gul president werd...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, meerderheid is nog altijd wel te vertrouwen en zegt niet dat je homo's en Joden van daken af moet gooien, niets meer waard dan zelf op onderzoek uit te gaan.
Nee. Kern van mijn punt was dus dat moslims tegenwoordig helemaal niets voorstellen en dat je een serieuze bezem moet halen door al die leeghoofden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Twijfel je daar uberhaupt aan?
We leven altijd al in dezelfde wereld, het enige wat veranderd is zijn de mensen, wat veranderd zal blijven veranderen door omstandigheden, kijk maar na een ramp, kerken zitten dan stampvol. Niets blijft zoals het ook is, ook niet beleving van de wereld. Dat Gul president is geworden brengt ongetwijfeld de nodige islamitische invloeden met zich mee, maar rest zie ik gewoon als politiek propaganda, zoals het ook in de VS er aan toe gaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenwoordig leven we in een materiële wereld. Geloof is iets onnodig is, iets wat onnuttig is. Men zit al te janken en doemscenario's te bedenken wat er in Godsnaam zou gebeuren als Gul president werd...
Ik twijfel of er überhaupt moeite gedaan gaat worden.
Precies, tegenwoordig is alles de Islam, je vrouw slaan, homos van daken afgooien, vrouwenbesnijdenis, joden/Joden killen, ach, zet Microsoft er ook meteen bijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Kern van mijn punt was dus dat moslims tegenwoordig helemaal niets voorstellen en dat je een serieuze bezem moet halen door al die leeghoofden.
Daar moet ik je een punt geven. Dat zwartmaken begint zijn vruchten af te werpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, tegenwoordig is alles de Islam, je vrouw slaan, homos van daken afgooien, vrouwenbesnijdenis, joden/Joden killen, ach, zet Microsoft er ook meteen bij
Als FOK! traag is, is Danny gewoon ook een moslim
nee, daar was een andere ideologie de boosdoenerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je spreekt over bewijs terwijl je zelf iets meent zonder een bron te hebben?
[..]
Dus de homovervolging van Duitsland wat nooit eerder en er na zo een georganiseerd heksenjacht was op homo's had ook culturele, religieuze, geografische overeenkomsten met het midden oosten?
Nu precies hetzelfde.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
nee, daar was een andere ideologie indoctrinatie de boosdoener
Ik ook niequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met ideologie bedoelde ik niet de islam.
maar ik denk dat ik je punt snap
Iyi gecelerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:07 schreef IHVK het volgende:
ik ga dat slapen nogmaals maar proberen![]()
Waarom ben ik het met je eens?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iyi geceler.
Trigger, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om over moslims te praten..
Omdat het bij praten alleen blijft.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom ben ik het met je eens?
Klopt, ach we moeten ergens goed in zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het bij praten alleen blijft.
Zelf gemaakt, of van die kant en klare units?quote:
En daarmee vul jij je maag, of ook nog salade etc erbij?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:19 schreef dvdfreak het volgende:
bina kant en klaar,moet alleen de de vlees bakken mix bijgooien en broodje warm maken maar wel![]()
![]()
Oh ja, vergeet de hot sauce niet....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:22 schreef dvdfreak het volgende:
salade er bij natuurlijk +hot sauce
Dat is al meer dan ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
beetje vlees, vis
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Verhitte discussie afgelopen nacht, zie ik.
Interessante leesvoer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Geen dank.
Kalki Autar?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Interessante leesvoer.
Nogmaals bedankt.
Ik doelde op jullie discussie van afgelopen nacht, maar 'Kalki Autar' ga ik ook nog lezen. Ik heb toch twee vrije dagen (+ weekend = 4), dus...quote:
Ach, iedereen leert er van, dus ook bedankt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doelde op jullie discussie van afgelopen nacht, maar 'Kalki Autar' ga ik ook nog lezen. Ik heb toch twee vrije dagen (+ weekend = 4), dus...
Waar FOK! wel niet goed voor is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, iedereen leert er van, dus ook bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |