Wat een lelijk, identiteitloos ding zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ik keek zo net naar Hart van Nederland. Daar hadden ze over een Lada. Er schijnt dus een nieuwe Lada op de markt te komen. Gingen ze vervolgens een liefhebber van de Lada interviewen. Die sukkel vond zo'n Lada dus helemaal te gek.
Opeens zegt die kerel iets van:
"Ja het is jammer dat ze niet meer van die oude modellen maken. Maar het is opzich ook wel logisch. Ze moeten eenmaal met de tijd meegaan."
Klacht:
Wat lult die kerel nou. Hij noemt onderstaande model "met de tijd meegaan"? Dan ben ik wel benieuwd welke tijd hij bedoelt, 2007 voor Christus ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het was TE sterk voor je he? Je MOEST een nieuw topic openen........quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ik keek zo net naar Hart van Nederland. Daar hadden ze over een Lada. Er schijnt dus een nieuwe Lada op de markt te komen. Gingen ze vervolgens een liefhebber van de Lada interviewen. Die sukkel vond zo'n Lada dus helemaal te gek.
"Ja het is jammer dat ze niet meer van die oude modellen maken. Maar het is opzich ook wel logisch. Ze moeten eenmaal met de tijd meegaan."
Klacht:
Wat lult die kerel nou. Hij noemt onderstaande model "met de tijd meegaan"? Dan ben ik wel benieuwd welke tijd hij bedoelt, 2007 voor Christus ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik snap 'm.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Nemesish3d het volgende:
wat is een Lada op een berg?
een wonder![]()
Dus jij was die Lada liefhebberquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Noorseviking het volgende:
TS heeft gewoon geen smaak.
Wat als ik ja zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dus jij was die Lada liefhebber![]()
dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef bear87 het volgende:
Gewoon een Opel corsa
10k ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Roi het volgende:
hoeveel patas moet dat spange ding kosten ?
Sukkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Roi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een Lada en een Lada Sport?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
gr gr
10.000 schoenenquote:
bron: http://www.ladasite.com/lada1119.htmquote:De Kalina is in november 2004 in productie genomen en wordt in 2006 in Nederland verwacht. Het nieuwe Lada-model heeft een meer West Europese vormgeving dan de voorgaande modellen. Roelof Noordman, directeur van Lada Holland BV: "Met dat model kunnen wij een volledig nieuwe doelgroep aanspreken. Want met die Kalina durven wij iedere concurrentie aan. We kijken dan ook alleen maar vooruit. De fabriek beschikt over nieuwe spuitcabines, de kwaliteit en de kwaliteitscontrole zijn met sprongen vooruit gegaan, onder andere door de samenwerking met General Motors (van oa. Opel, Deawoo, Hummer, Saab, Chevrolet, Pontiac...) en ook op motorisch gebied heeft Lada grote vooruitgang geboekt, onder andere door het brandstofinjectiesysteem van Bosch wat nu in iedere Lada wordt toegepast. Bovendien stelt Lada hoge eisen aan de toeleveranciers van onderdelen, want ook die kwaliteit is flink toegenomen."
De Lada 1119 is de oorspronkelijke versie van de Kalina. Het model heeft veel weg van een Opel Corsa en heeft daarmee een Europese uitstraling. Naast de moderne uitsraling van de buitenkant van de Kalina, is ook het inteieur een enorme sprong vooruit op de 110-serie. Daarnaast is de Kalina met elektrische stuurbekrachtiging, airco en ABS, elektrisch verwarmde voorstoelen en op afstand ver/ontgrendelbare portieren ook qua comfort nèt een stapje voor op de 2110. Daarom wordt er, zoals directeur Noordman van Lada al zei, veel verwacht van dit nieuwe model van Lada. Voor de Ladaliefhebber is het alleen maar hopen dat er voldoende bekendheid wordt verworven, zodat ook mensen die nog nooit van een Lada hebben gehoord, of zelfs diegenen die negatief over het merk denken een bezoek aan de dealer zullen overwegen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:41 schreef OldJeller het volgende:
Doe mij deze maar, om echt de blits te zetten.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:45 schreef Zens het volgende:
Komt een man bij de garage, die zegt:
"Een spiegel voor mijn Lada"![]()
Mooi hondenhok.quote:
Jij betaalt in schoenen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Roi het volgende:
Neus van een Mercedes. Ze bedenken zelf weinig he, geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef swollywood het volgende:
Heb nog even wat verder gezocht op die nieuwe Niva.
Die wordt door Lada geproduceerd en in ontwikkeld in samenwerking met General Motors.
Deze auto wordt onder de naam Chevrolet Niva op de markt gebracht.
[afbeelding]
Dat was mijn eerste gedachte ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef bear87 het volgende:
Gewoon een Opel corsa
Hey Yoghurttoetje, nie tfucken met een Niva.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neus van een Mercedes. Ze bedenken zelf weinig he, geloof ik![]()
quote:
Lijkt op de opel corsa. Het is gewoon een rip-offquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
Klacht:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zou hem alleen al kopen om tegen die hele golf/crx/civic/polo/skelter hype in te gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
Klacht:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nou ja voor Lada is het een aardige stap vooruit, ze lopen altijd een jaar of 15 achter, maar ze vernieuwen wel enigzins.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
Klacht:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een Ak-47, alleen doet de Lada het minder vaak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:05 schreef xFriendx het volgende:
Aan de andere kant ligt de helft of nog meer van de systemen plat bij een gloednieuwe BMW zodra de computer ontdekt dat de stroom ergens onderbroken wordt. Weg stuurbekrachtiging en alle andere foefjes. Ga je naar de garage blijkt dat alleen je knipperlicht defect is of het waarschuwingslampje voor je koffiehouder.
Zo'n Lada (met name zo'n NIVA) heeft dan weinig maar het dendert wel door ongeacht het weer en terrein.
alle nieuwe modellen autyos lijken OF op golf OF op Opelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Tomasso het volgende:
Het lijkt net een Golf.
Achterop een bergingsauto??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:35 schreef Eetjen het volgende:
mijn lada samara start altijd als een zonnetje, tziet er niet uit. maar rijdt altijd.
Te foutquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Roi het volgende:
WTFquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef swollywood het volgende:
Heb nog even wat verder gezocht op die nieuwe Niva.
Die wordt door Lada geproduceerd en is ontwikkeld in samenwerking met General Motors.
Deze auto wordt onder de naam Chevrolet Niva op de markt gebracht.
[afbeelding]
Ok ik trap matig wel af:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef amvrosios het volgende:
ik wacht op de eerste post over de auto van Dirkh
wat? renault kangeroo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:25 schreef Lyzio het volgende:
Niks pwnd een Renault Kangoo !
Dan heb jij nog nooit in een Citroën Berlingo of een Peugeot Partner gereden. Veel beter afgewerkt en de PSA diesels lopen mooier dan de Rammelenault-diesel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:25 schreef Lyzio het volgende:
Niks pwnd een Renault Kangoo !
de fiat multipla is ergerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef RWest het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat erger is: deze Lada of de de Dacia Logan, en dan speciaal de MCV:
[afbeelding]
of de 'gewone':
[afbeelding]
Echt Roemeens design!![]()
Joh! Da's Russisch, en wat jij aanziet voor een N is een Russische 'L'. Er staat dus wel degelijk 'LADA'. De 'N" in het Russisch is een 'H".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:34 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Kan trouwens aan mij liggen, maar het lijkt wel alsof er op het kenteken "NADA 1119" staat.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Joh! Da's Russisch, en wat jij aanziet voor een N is een Russische 'L'. Er staat dus wel degelijk 'LADA'. De 'N" in het Russisch is een 'H".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |