Niet gek:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:28 schreef LudoSanders het volgende:
Alves zal de opvolger van Koné worden, aldus onbetrouwbare bronnen.
Ja maar ik wil een verdediger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet gek:
Alves-Lazovic-Farfan
en als backup
Perez-Reis-Zeefuik
Als PSV een bedrag tussen de 10-14 miljoen voor Arouna ontvangt zie ik het zo maar gebeuren dat ze Alves van Heerenveen halen hoor.....
Voor hoeveel denk jij Alves te kunnen komen ophalen daar in Friesland?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef PyTh het volgende:
Als PSV een bedrag tussen de 10-14 miljoen voor Arouna ontvangt zie ik het zo maar gebeuren dat ze Alves van Heerenveen halen hoor.....
Hij is ¤ 9.000.000,- waard volgens transfermarkt.de, dus meer in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor hoeveel denk jij Alves te kunnen komen ophalen daar in Friesland?
Ja ik vind ook dat daar eigenlijk de prioriteit moet liggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een verdediger.
Voor een miljoentje of 12 denk ik wel dat je hem kunt halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor hoeveel denk jij Alves te kunnen komen ophalen daar in Friesland?
Ok, zou toch een grote uitgave zijn voor PSV. Heerenveen heeft wel Matusiak gehaald, dus misschien houden ze al rekening met een vertrek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor een miljoentje of 12 denk ik wel dat je hem kunt halen.
Jup die vraagprijs voor Alves is aardig gekelderd na die fratsen die hij deze zomer heeft uitgehaald.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor een miljoentje of 12 denk ik wel dat je hem kunt halen.
Dat zou wel betekenen dat we met Addo de CL in gaan daar Suchy niet meer voor een andere ploeg in de CL mag uitkomen. Hij was me trouwens niet echt opgevallen in die wedstrijd, ik had het gerucht ook niet gelezen en wedstrijden van Ajax kijk ik vaak slechts met een schuin oog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:49 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt me niet dat PSV nog een verdediger wil halen. Ik hoop dat Suchy komt, die speelde toch wel erg lekker tegen Ajax.
Alex Silva mag geloof ik niet wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat daar eigenlijk de prioriteit moet liggen.
Mijn inziens kan Perez Kone wel vervangen aan de linkerkant maar als Lazo, Perez of Farfan wegvalt moet je het doen met Reis, Bakkal of Zeefuik....
Die Alex Silva lijkt mij de perfecte opvolger voor onze oude Alex, ben benieuwd wat die moet kosten....
Da Costa - Salcido.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat we met Addo de CL in gaan daar Suchy niet meer voor een andere ploeg in de CL mag uitkomen. Hij was me trouwens niet echt opgevallen in die wedstrijd, ik had het gerucht ook niet gelezen en wedstrijden van Ajax kijk ik vaak slechts met een schuin oog.
Wat is jouw mening over Alex Silva trouwens?quote:
Daar heb ik geen zicht op. Ik weet wel dat Steef er toen al positief over was. Maar Suchy maakte een goede indruk op mij tegen Ajax. Ook al is het maar één wedstrijd: Hij straalde echt wat uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Alex Silva trouwens?
Ik vond hem ook niet slecht, maar Ostlund speelde ook 1 wedstrijd goed tegen Robben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zicht op. Ik weet wel dat Steef er toen al positief over was. Maar Suchy maakte een goede indruk op mij tegen Ajax. Ook al is het maar één wedstrijd: Hij straalde echt wat uit.
Die gasies ook gelijk laten jumpen op de pleequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Frey het volgende:
Gezin van Gomes op bezoek![]()
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21458
Leuke vrouw heeft Gomesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Frey het volgende:
wat een kerel hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Frey het volgende:
Toffe signature.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij dachten hetzelfde volgens mij![]()
Van mij mag hij opdonderen, maar als ik PSV was zou ik nu de vraagprijs gewoon omhoog schroeven. Of goedschiks, of niet. Misschien hou je dan een rotrelatie over met een speler, kost het je een keer vele miljoenen, maar de volgende speler denkt nog wel een keer na voordat hij gaat etteren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:04 schreef Suijk het volgende:
Kone gaat moeilijk doen? Rare kerel.
Twee vervangers? Ben benieuwd!quote:24/8/2007 - Koeman: Sevilla wil prijs PSV niet betalen
(Gepost door RvN)
Volgens Ronald Koeman is de transfer van Arouna Kone nog verre van rond. “Ze betalen niet of nog niet de prijs die PSV wil hebben,” aldus de PSV coach. Als Koné alsnog vertrekt, wil Koeman per se een speler erbij hebben. “Met alleen geld en geen speler, daar ga ik niet mee akkoord. Dat weet de club. Alléén als hij weggaat, komt er een andere speler voor terug. En misschien wel twee. Het is even afwachten hoe het verder loopt.”
We gaan Tardelli gewoon weer een jaartje huren en Kluivert heeft ook nog nergens getekend, toch?quote:
Koeman kennende aast ie op Mitea.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
We gaan Tardelli gewoon weer een jaartje huren en Kluivert heeft ook nog nergens getekend, toch?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:56 schreef Chadi het volgende:
Vind Addo niet echts CL Eredivisie materiaal.
Alves is geen interessante speler voor PSV om te halen, hoge vraagprijs + lage restwaard aangezien hij al aardig op leeftijd is. Dus niet doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, zou toch een grote uitgave zijn voor PSV. Heerenveen heeft wel Matusiak gehaald, dus misschien houden ze al rekening met een vertrek.
lage restwaarde hoeft helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Alves is geen interessante speler voor PSV om te halen, hoge vraagprijs + lage restwaard aangezien hij al aardig op leeftijd is. Dus niet doen.
Of Manucharyan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koeman kennende aast ie op Mitea.
Op leeftijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Alves is geen interessante speler voor PSV om te halen, hoge vraagprijs + lage restwaard aangezien hij al aardig op leeftijd is. Dus niet doen.
Voor Kluivert moet je wel de strijd met NEC aangaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
We gaan Tardelli gewoon weer een jaartje huren en Kluivert heeft ook nog nergens getekend, toch?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Voor Kluivert moet je wel de strijd met NEC aangaan
Vlammen in de Serie A stelt net ff wat meer voor dan vlammen in de Eredivisie...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
lage restwaarde hoeft helemaal niet hoor.
Als hi 2 jaar bij PSV vlamt kan hij echt wel voor de hoofdprijs verkocht worden.
Kijk maar naar Luca Toni.
Dat is wel zo, maar het scheelt natuurlijk dat Afonso wel een international van Brazilie is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vlammen in de Serie A stelt net ff wat meer voor dan vlammen in de Eredivisie...
Dat was Coen Dillen ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zullen we meteen Willy ff bellen als Koné gaat? Is nog altijd de topscorer van Nederland met 43 doelpunt.
Een tijdje geleden alweer maar wat scoort Koné dan? Moet Willy er ook wel uithalen.
Men zei toch ooit er is leven na de dood?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef PinhoSouza het volgende:
Zal moeilijk worden om hem te bellen. Is in 1990 overleden
Wat een soap wordt dat!quote:Volgens het Eindhovens Dagblad kan de zaak die PSV heeft aangespannen tegen Betis Sevilla vanwege het niet betalen van de transfersom van Robert zes tot acht maanden gaan duren. PSV wil Robert niet vrijgeven om voor Al Ittyhad uit te komen gedurende die tijd, omdat de club vind dat het dat niet kan doen omdat Robert juist onder contract staat van Betis.
Omdat na 31 augustus geen transfers meer mogen plaatsvinden, kan de wereldvoetbalbond daarom besluiten om Robert een voorlopige registratie voor Al Ittyhad te geven, zo meldt het ED.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |