Levert PSV en hem geld op en hij kan opzouten naar de PL. Prima deal tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
hij wil graag naar dePL, maarom nou bij zo'n grijze lage middenmoter te gaan voetballen.
Jupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Laat ze maar mooi tegen elkaar opbieden dan.![]()
Niet gek:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:28 schreef LudoSanders het volgende:
Alves zal de opvolger van Koné worden, aldus onbetrouwbare bronnen.
Ja maar ik wil een verdediger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet gek:
Alves-Lazovic-Farfan
en als backup
Perez-Reis-Zeefuik
Als PSV een bedrag tussen de 10-14 miljoen voor Arouna ontvangt zie ik het zo maar gebeuren dat ze Alves van Heerenveen halen hoor.....
Voor hoeveel denk jij Alves te kunnen komen ophalen daar in Friesland?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef PyTh het volgende:
Als PSV een bedrag tussen de 10-14 miljoen voor Arouna ontvangt zie ik het zo maar gebeuren dat ze Alves van Heerenveen halen hoor.....
Hij is ¤ 9.000.000,- waard volgens transfermarkt.de, dus meer in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor hoeveel denk jij Alves te kunnen komen ophalen daar in Friesland?
Ja ik vind ook dat daar eigenlijk de prioriteit moet liggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een verdediger.
Voor een miljoentje of 12 denk ik wel dat je hem kunt halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor hoeveel denk jij Alves te kunnen komen ophalen daar in Friesland?
Ok, zou toch een grote uitgave zijn voor PSV. Heerenveen heeft wel Matusiak gehaald, dus misschien houden ze al rekening met een vertrek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor een miljoentje of 12 denk ik wel dat je hem kunt halen.
Jup die vraagprijs voor Alves is aardig gekelderd na die fratsen die hij deze zomer heeft uitgehaald.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor een miljoentje of 12 denk ik wel dat je hem kunt halen.
Dat zou wel betekenen dat we met Addo de CL in gaan daar Suchy niet meer voor een andere ploeg in de CL mag uitkomen. Hij was me trouwens niet echt opgevallen in die wedstrijd, ik had het gerucht ook niet gelezen en wedstrijden van Ajax kijk ik vaak slechts met een schuin oog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:49 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt me niet dat PSV nog een verdediger wil halen. Ik hoop dat Suchy komt, die speelde toch wel erg lekker tegen Ajax.
Alex Silva mag geloof ik niet wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat daar eigenlijk de prioriteit moet liggen.
Mijn inziens kan Perez Kone wel vervangen aan de linkerkant maar als Lazo, Perez of Farfan wegvalt moet je het doen met Reis, Bakkal of Zeefuik....
Die Alex Silva lijkt mij de perfecte opvolger voor onze oude Alex, ben benieuwd wat die moet kosten....
Da Costa - Salcido.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat we met Addo de CL in gaan daar Suchy niet meer voor een andere ploeg in de CL mag uitkomen. Hij was me trouwens niet echt opgevallen in die wedstrijd, ik had het gerucht ook niet gelezen en wedstrijden van Ajax kijk ik vaak slechts met een schuin oog.
Wat is jouw mening over Alex Silva trouwens?quote:
Daar heb ik geen zicht op. Ik weet wel dat Steef er toen al positief over was. Maar Suchy maakte een goede indruk op mij tegen Ajax. Ook al is het maar één wedstrijd: Hij straalde echt wat uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Alex Silva trouwens?
Ik vond hem ook niet slecht, maar Ostlund speelde ook 1 wedstrijd goed tegen Robben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zicht op. Ik weet wel dat Steef er toen al positief over was. Maar Suchy maakte een goede indruk op mij tegen Ajax. Ook al is het maar één wedstrijd: Hij straalde echt wat uit.
Die gasies ook gelijk laten jumpen op de pleequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Frey het volgende:
Gezin van Gomes op bezoek![]()
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21458
Leuke vrouw heeft Gomesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Frey het volgende:
Gezin van Gomes op bezoek![]()
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21458
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |