yup. Newbies die in 1 minuut een nieuw topic aanmakenquote:
er staat in de beginpost waar dat spulletje staat allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Newbies die in 1 minuut een nieuw topic aanmaken
Met fouten in de OP
hmm, ik zal het nog eens proberen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Je hebt niet alles gekopieerd vanaf de eerst [img]
klonen die de OP lezen, yeah rightquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
er staat in de beginpost waar dat spulletje staat allemaal
whehe,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[KSC #413] Koffie, thee en bier, doet ons plezier!!
hoi, ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus, verveel me de tyfus.
Nee, als je Evangeline hebt, waarom dan nog wat anders?!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ken dus geen Jenna. Mis ik iets?
nee, ik kwam d'r vroeger wel eens tegen tijdens het zoeken naar bepaalde filmpjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ken dus geen Jenna. Mis ik iets?
Geen topics gaan kicken.quote:
bepaalde filmpjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik kwam d'r vroeger wel eens tegen tijdens het zoeken naar bepaalde filmpjes
Maar echt een topchick is het niet
weet ik veel, iedereen (-1) kent haar, dus dan moet het iets bijzonders zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, als je Evangeline hebt, waarom dan nog wat anders?!!!
Pics!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
weet ik veel, iedereen (-1) kent haar, dus dan moet het iets bijzonders zijn...
ik niet echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus, verveel me de tyfus.
je moet wel in bepaalde catagorieen zoeken jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
bepaalde filmpjes
Wel erg doelgericht zoeken
Je moet gewoon een filmpje van haar opzoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
weet ik veel, iedereen (-1) kent haar, dus dan moet het iets bijzonders zijn...
ja, turkse pizza moest even herkauwd wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef Aarti het volgende:
wat een gekots?
Goed idee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, turkse pizza moest even herkauwd worden
van jenna? Ik hoor net dat er filmpjes te zoeken zijn, met doelgericht zoekenquote:
het betere werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Aarti het volgende:
gatver, turkse pizza.
Van Jenna?! Nee dank je...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
van jenna? Ik hoor net dat er filmpjes te zoeken zijn, met doelgericht zoeken
Ik heb gewoon niet eens de kans gekregen om m'n OP aan te passen....quote:
quote:
Andre van Duinquote:
is ie meteen dicht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet eens de kans gekregen om m'n OP aan te passen....![]()
ik kijk geen series.quote:
Ja....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is ie meteen dicht?
[..]
ik kijk geen series.
Af en toe zie ik het wel eens voorbij komen, en dan is het best vermakelijk om effe te kijken, maar volgen doe i khet niet.
lokale tv is echt grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:18 schreef JortK het volgende:
Pak er een kistje bij als je te klein bent
Beide niet te vreten.... walgelijke smaak en lucht...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Wat is er mis met pizza en pannekoeken?
het is echt de enige serie die ik kijk. alias, 24 en dat soort meuk kan ik niet volhouden, na een aflevering had ik het al gehad...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
ik kijk geen series.
Af en toe zie ik het wel eens voorbij komen, en dan is het best vermakelijk om effe te kijken, maar volgen doe i khet niet.
Collegae van Fruts, Cross, Buzzer, etc...quote:
Pannekoeken vind ik niet echt speciaal, maar pizzaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Beide niet te vreten.... walgelijke smaak en lucht... [afbeelding]
Negeren gewoon, en doorposten in dat topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Collegae van Fruts, Cross, Buzzer, etc...![]()
maar blijf je er echt voor thuis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is echt de enige serie die ik kijk. alias, 24 en dat soort meuk kan ik niet volhouden, na een aflevering had ik het al gehad...
Of van die soort van pizza pannekoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
Pannekoeken met goede vullingAppel/ananas/spek
alsof ik vrienden heb om mee uit te gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar blijf je er echt voor thuis?
dat vind i ksowieso echt ver gaan
Moet je zelf weten, maar ik kies daar niet voor
how should I knowquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
alsof ik vrienden heb om mee uit te gaan
Mijn "door slotjes heen posten rechten" ben ik verloren....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Negeren gewoon, en doorposten in dat topic
bij dezequote:
Heeft ie pas 10.000 keer gezegd...quote:
Ph. hoe oud ben je eigenlijk?quote:
quote:
zo rond ende nabij de 30quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ph. hoe oud ben je eigenlijk?
Al wij dat mogen weten tenminste...![]()
Jaja... ik overdrijf gaerne!quote:
Mja... tis maar hoe ver je het begrip "om en nabij" oprekt....quote:
Ik heb het volgens mij wel eens gezegd. Geen getogen woord van gelogen. Ik zit er ook niet mee. Ik vind het wel lekker zo, doen waar je zelf zin in hebtquote:
ik rek niet, ik scheurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... tis maar hoe ver je het begrip "om en nabij" oprekt....![]()
Spek, kaas, champignonsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
Pannekoeken met goede vullingAppel/ananas/spek
ook supaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spek, kaas, champignons![]()
Ik ook al ik te ver rek!quote:
maar dus zo rond ende nabij de 30, geen ovedreven standaardeviatiesquote:
nu al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
Mara goed, na deze ongelofelijk belangrijke infor (ja, pinguins kunnen ook ouder dan 30 worden). Tijd voor bier!
wat is mrogen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
Ik eet mrogen panne(n)koek met spek
eerst even naar huis.quote:
Hetzelfde als Gpedemorgen!quote:
Nee, vanochtend schreef zij morgen nog goed.quote:
hmm.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, vanochtend schreef zij morgen nog goed.![]()
meen ie dat nou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG......ik heb zowaar een baan aanbod net binnen.....!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Zit je mij hier in het ootje te nemen?![]()
[afbeelding]
Cool!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
voor een internationaal uitgever..weet nog niet wat het precies inhoud, maar ze hebben mijn cv gezien en vragen mij om ee brief te schrijven...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou, ik hoop van harte dat je aangenomen wordtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
Voor deze uitgever is Casteleijn Recruitment op zoek naar commerciële Bladmanagers die, de functienaam zegt het al, zowel organisatorisch alsook commercieel over de juiste kwaliteiten en drive moeten beschikken om het blad iedere keer weer tot een geslaagde uitgave te maken.
Je draagt zorg voor je netwerk en bouwt deze constructief uit in een vooraf besproken rayon en daarnaast ben je verantwoordelijk voor zorgvuldige aanlevering binnen de gestelde deadlines bij je vaste drukker en vormgever.
dit dus...tja wrom ze bij mij komen..geen idee...maar hey..![]()
![]()
![]()
Heb ook geen idee waarom ze uitgerekend bij jou aankloppen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
Voor deze uitgever is Casteleijn Recruitment op zoek naar commerciële Bladmanagers die, de functienaam zegt het al, zowel organisatorisch alsook commercieel over de juiste kwaliteiten en drive moeten beschikken om het blad iedere keer weer tot een geslaagde uitgave te maken.
Je draagt zorg voor je netwerk en bouwt deze constructief uit in een vooraf besproken rayon en daarnaast ben je verantwoordelijk voor zorgvuldige aanlevering binnen de gestelde deadlines bij je vaste drukker en vormgever.
![]()
![]()
Klinkt wel als een drukke baan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
knijntje...lieverd....waar was je....?????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi?
Manager!quote:
Wat??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was uhm..niet zo actief op frontpage..
En school is weer begonnen
Schoolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan moeten we je hier zoveel missenquote:
huh....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Vandaag 1e schooldag gehad..:Pquote:
Hoe oud is ons Paescooneijn als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vandaag 1e schooldag gehad..:P
*ontkent meteen te laat*
*ontkent ook al straf*
*vind leraren die de 1e lesdag straf opgeven stom*
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef covie het volgende:
[..]
Dan moeten we je hier zoveel missen![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Overdag ook wel hoor..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...eerst moet ik een brief schriven, dan door allerelei rondes heen komen natuurlijk en mocht ik toch ondanks alles aangenomen worden tja.....'s avonds zal ik er wss toch ff zijn...
![]()
![]()
![]()
So What?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Je bent net zo oud als mijn broertje!
laten we niet al te hard van stapel lopen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Overdag ook wel hoor..
Delegeren heet dat!![]()
Broekie...quote:
Alloquote:
Maakt niet uit ofzoquote:
quote:
quote:
Want zelf ben je wel 6 jaar ouder ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef covie het volgende:
[..]
Maakt niet uit ofzo![]()
Maar ik zie hem, ik kan er niks aan doen, toch als mijn kleine broertje![]()
Dus vind ik jou opeens ook heel jong
kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want zelf ben je wel 6 jaar ouder ofzo
hehehequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:58 schreef covie het volgende:
TIJD!!!!
ik keer jullie de rug toe!! [afbeelding]
tot morgen!!
quote:
Ach maakt niet uit, we vermaken ons wel tot die tijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker weten
Zo verschrikkelijk kansloos, deze tijd
full throttle volspammenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:12 schreef JortK het volgende:
Nu iedereen weg is kunnen we wel lekker dit topic volspammen
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit... wat betekend GMTA
F5quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft volle bak F5 mode aanstaan
Daar kan ik morgen wel eens werk van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:15 schreef JortK het volgende:
[..]
KSC wiki met verklaringen voor de termen is wel op zn plek denk ik
En de verjaardagen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kan ik morgen wel eens werk van maken
Das ook weer waarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mwah, niet heel nodig toch?
dan wordt die OP zo groot
Ik gaat ook opruimenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
nog 1 minuut, dan ga ik opruimen.
Bedenk me net dat ik 'helemaal' naar achter moet
Coolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:47 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik ook even mee praten over koffie? Heb namelijk net een super de luxe espresso apparaat gekregen![]()
![]()
Frietquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
FrietJummie
Ik heb op LL trouwens gezondigd![]()
wa dan....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
FrietJummie
je hebt koffie op?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
FrietJummie
praat me niet van sollis, hier gaat het rukkerderuk bij mijn vrouwquote:
Mag ik dan bij jou op de koffie ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:47 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik ook even mee praten over koffie? Heb namelijk net een super de luxe espresso apparaat gekregen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel ver gaan!
Uiteraard. Regelmatig bij de DE standjes rondgelummeld. Maar das geen zonde.quote:
Ik heb bij de friettent zomaar, het flapte er uit, een patat met besteldquote:
VERDOMME MPG!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb bij de friettent zomaar, het flapte er uit, een patat met besteld
quote:
Ik zal als rasechte FRIETeter erop letten nooit meer een dergelijke zonde te begaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef crossover het volgende:
Oke, als je belooft er beter op te letten zal ik aan de hogere machten vragen je te vergeven.
Ik kan ook heul goed over andere dingen praten dan koffiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
CoolWat voor een?
Die dingen zijn hardstikke duur
Maar we praten hier zelden nog over koffiena 400+ topics hebben we het wel gehad, tenzij je nog iets nieuws erover kan toevoegen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal als rasechte PATATeter erop letten nooit meer een dergelijke zonde te begaan![]()
Henkiequote:
Lollige ventquote:
quote:
omg...shame on you...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard. Regelmatig bij de DE standjes rondgelummeld. Maar das geen zonde.
[..]
Ik heb bij de friettent zomaar, het flapte er uit, een patat met besteld
heyyyyy....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef Hijacking het volgende:
en is weer terug van werk
[s]juon je hint werkte[/s]
vandaag nog lekker aan de koffie gezeten wel 6 koffie er door heen gejaagdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyyyy....![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist het stiekum wel...![]()
![]()
quote:
Verveel je je ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef OA het volgende:
22:22
Mwah...quote:
Neen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:00 schreef OA het volgende:
Ga je nog werken deze week M??
Nächster Montagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef OA het volgende:
Wanneer begint de uni weer te draaien voor jou?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Muck het volgende:
mijn school wil denk ik de gebrekkige introductie van vorig jaar goedmaken...
morgenmiddag gaan we poolen, donderdag naar walibi en vrijdag naar burgers zoo
Mag ik meequote:
tuurlijkquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef OA het volgende:
Balen man, maandag weer naar school...![]()
Ben je dan wel weer regelmatig online?![]()
hmmmm....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
zorg gewoon dat je om een uurtje of 10 in burgers bent, dan mag je mee
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
23.23
vond ik ook al jaquote:
dat nr en die band ken ik ook al langer dan een jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
ey there Delilah
What's it like in New York City?
I'm a thousand miles away
But girl tonight you look so pretty
Yes you do
Times Square can't shine as bright as you
I swear it's true
ja? dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat nr en die band ken ik ook al langer dan een jaar
wat ist?quote:
haiquote:[..]
Hoi Muck![]()
quote:Alles goed?
druk geweest vanavondquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ist?
[..]
hai
[..]
En met jou dan?
ja, overdag werkt iedereen of zit op school hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:44 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Maar het gaat 's avonds wel aanzienlijk minder langzaam dan overdag?
Maar op school kunnen ze toch niet veel internetten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, overdag werkt iedereen of zit op school he
dat kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:49 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Maar op school kunnen ze toch niet veel internetten?
Wat ik gemerkt heb van vandaag, is dat er veel mensen hier zijn tijdens werkuren
Kan dat zomaar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt
ik fok ook veel in mijn tussenuren hoor
Whehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:30 schreef Muck het volgende:
[..]
vond ik ook al ja
en we gaan er nog lopend heen ook
dat mijn school er practiesch naast staan doet er niet toe he![]()
truste Eerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
Zeg mensen, ik ga er vandoor, morgen weer een drukke werkdag voor de boeg
fijne avond, en welterusten
Op werk komen ze nogal veel hier langs. Allemaal lui met banen die in feite te weinig inhoud hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:49 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Maar op school kunnen ze toch niet veel internetten?
Wat ik gemerkt heb van vandaag, is dat er veel mensen hier zijn tijdens werkuren
jawel maar tis altijd zo vaag adt die bands dan pas zo laat "doorbreken"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja? dus?
is het daarom geen mooi nummer meer?
tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
truste Eer
[..]
Op werk komen ze nogal veel hier langs. Allemaal lui met banen die in feite te weinig inhoud hebben![]()
Relaxedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
als ik niks te doen heb, ga ik internetten in het OLC
ooooh, ik dacht al....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel maar tis altijd zo vaag adt die bands dan pas zo laat "doorbreken"
bij mij op school weten ze niet eens wat fok isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Relaxed
Bij ons gaat dat niet zomaar
Fok geblokkeerd
Bij mij zijn alle fatsoenlijke fora en aanverwante grappen geblokkeerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Muck het volgende:
[..]
bij mij op school weten ze niet eens wat fok is
Trustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef Muck het volgende:
mja, i kga zo ook slapen.....
morgen weer bijtijds op namelijk
truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |