yup. Newbies die in 1 minuut een nieuw topic aanmakenquote:
er staat in de beginpost waar dat spulletje staat allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Newbies die in 1 minuut een nieuw topic aanmaken
Met fouten in de OP
hmm, ik zal het nog eens proberen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Je hebt niet alles gekopieerd vanaf de eerst [img]
klonen die de OP lezen, yeah rightquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
er staat in de beginpost waar dat spulletje staat allemaal
whehe,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:07 schreef OA het volgende:
[KSC #413] Koffie, thee en bier, doet ons plezier!!
hoi, ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus, verveel me de tyfus.
Nee, als je Evangeline hebt, waarom dan nog wat anders?!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ken dus geen Jenna. Mis ik iets?
nee, ik kwam d'r vroeger wel eens tegen tijdens het zoeken naar bepaalde filmpjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ken dus geen Jenna. Mis ik iets?
Geen topics gaan kicken.quote:
bepaalde filmpjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik kwam d'r vroeger wel eens tegen tijdens het zoeken naar bepaalde filmpjes
Maar echt een topchick is het niet
weet ik veel, iedereen (-1) kent haar, dus dan moet het iets bijzonders zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, als je Evangeline hebt, waarom dan nog wat anders?!!!
Pics!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
weet ik veel, iedereen (-1) kent haar, dus dan moet het iets bijzonders zijn...
ik niet echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus, verveel me de tyfus.
je moet wel in bepaalde catagorieen zoeken jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
bepaalde filmpjes
Wel erg doelgericht zoeken
Je moet gewoon een filmpje van haar opzoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
weet ik veel, iedereen (-1) kent haar, dus dan moet het iets bijzonders zijn...
ja, turkse pizza moest even herkauwd wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:09 schreef Aarti het volgende:
wat een gekots?
Goed idee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, turkse pizza moest even herkauwd worden
van jenna? Ik hoor net dat er filmpjes te zoeken zijn, met doelgericht zoekenquote:
het betere werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Aarti het volgende:
gatver, turkse pizza.
Van Jenna?! Nee dank je...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
van jenna? Ik hoor net dat er filmpjes te zoeken zijn, met doelgericht zoeken
Ik heb gewoon niet eens de kans gekregen om m'n OP aan te passen....quote:
quote:
Andre van Duinquote:
is ie meteen dicht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet eens de kans gekregen om m'n OP aan te passen....![]()
ik kijk geen series.quote:
Ja....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is ie meteen dicht?
[..]
ik kijk geen series.
Af en toe zie ik het wel eens voorbij komen, en dan is het best vermakelijk om effe te kijken, maar volgen doe i khet niet.
lokale tv is echt grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:18 schreef JortK het volgende:
Pak er een kistje bij als je te klein bent
Beide niet te vreten.... walgelijke smaak en lucht...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Wat is er mis met pizza en pannekoeken?
het is echt de enige serie die ik kijk. alias, 24 en dat soort meuk kan ik niet volhouden, na een aflevering had ik het al gehad...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
ik kijk geen series.
Af en toe zie ik het wel eens voorbij komen, en dan is het best vermakelijk om effe te kijken, maar volgen doe i khet niet.
Collegae van Fruts, Cross, Buzzer, etc...quote:
Pannekoeken vind ik niet echt speciaal, maar pizzaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Beide niet te vreten.... walgelijke smaak en lucht... [afbeelding]
Negeren gewoon, en doorposten in dat topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Collegae van Fruts, Cross, Buzzer, etc...![]()
maar blijf je er echt voor thuis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is echt de enige serie die ik kijk. alias, 24 en dat soort meuk kan ik niet volhouden, na een aflevering had ik het al gehad...
Of van die soort van pizza pannekoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
Pannekoeken met goede vullingAppel/ananas/spek
alsof ik vrienden heb om mee uit te gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar blijf je er echt voor thuis?
dat vind i ksowieso echt ver gaan
Moet je zelf weten, maar ik kies daar niet voor
how should I knowquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
alsof ik vrienden heb om mee uit te gaan
Mijn "door slotjes heen posten rechten" ben ik verloren....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Negeren gewoon, en doorposten in dat topic
bij dezequote:
Heeft ie pas 10.000 keer gezegd...quote:
Ph. hoe oud ben je eigenlijk?quote:
quote:
zo rond ende nabij de 30quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ph. hoe oud ben je eigenlijk?
Al wij dat mogen weten tenminste...![]()
Jaja... ik overdrijf gaerne!quote:
Mja... tis maar hoe ver je het begrip "om en nabij" oprekt....quote:
Ik heb het volgens mij wel eens gezegd. Geen getogen woord van gelogen. Ik zit er ook niet mee. Ik vind het wel lekker zo, doen waar je zelf zin in hebtquote:
ik rek niet, ik scheurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... tis maar hoe ver je het begrip "om en nabij" oprekt....![]()
Spek, kaas, champignonsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
Pannekoeken met goede vullingAppel/ananas/spek
ook supaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spek, kaas, champignons![]()
Ik ook al ik te ver rek!quote:
maar dus zo rond ende nabij de 30, geen ovedreven standaardeviatiesquote:
nu al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
Mara goed, na deze ongelofelijk belangrijke infor (ja, pinguins kunnen ook ouder dan 30 worden). Tijd voor bier!
wat is mrogen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
Ik eet mrogen panne(n)koek met spek
eerst even naar huis.quote:
Hetzelfde als Gpedemorgen!quote:
Nee, vanochtend schreef zij morgen nog goed.quote:
hmm.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, vanochtend schreef zij morgen nog goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |