Ik heb nog wel een goed gevoel hoor over Slavia Praag-uit...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:18 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Dit jaar de mannetjes met het doek weer in de ArenA?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef BonJovi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=POZ95JUIY9s voor de mensen die Groningen-Ajax nog willen terug zien
Boeiend. No fucking way dat die ooit naar Ajax komt.quote:
Dat denk ik ook niet neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Boeiend. No fucking way dat die ooit naar Ajax komt.
Veel mensen hebben blijkbaar nogal moeite met het begrijpen van de woorden "internationaal gevestigde namen zijn voor Ajax niet haalbaar".quote:
En met 10 manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die wedstrijd herriner ik me nog goed, 2 scorende verdedigers en Leonardo
Hadden we een schot in de selectie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies wat een wedstrijd
en thuis nog de 3-2 door Emanuelson met een geweldige schot
Maar das logisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef w00h00 het volgende:
Kampioenen!
hoe doe je dat? Je kan toch niet doel kopieren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:28 schreef toma het volgende:
danku Montana nu heb ik ze eindelijk allemaal op mn pc staan
Dit programma even downloaden, dan kan het wel: http://www.wmrecorder.com/download2.phpquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hoe doe je dat? Je kan toch niet doel kopieren?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hadden we een schot in de selectie?.
ik doe dat altijd met VLCquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit programma even downloaden, dan kan het wel: http://www.wmrecorder.com/download2.php
(credits gaan naar RayMania wat dit programmaatje betreft)
ja die aan die linkerbeenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hadden we een schot in de selectie?.
Dat was echt een koningwedstrijd inddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef BonJovi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=POZ95JUIY9s voor de mensen die Groningen-Ajax nog willen terug zien
Alles zat erin, doelpunten achter, rood, 2 scorende verdedigers, en de nieuweling Leo die zijn goaltje meepikt, toen ik deze wedstrijd keek was het echt super spannend, ultieme finalequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:41 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat was echt een koningwedstrijd indd![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo gaat zodra het verschil maken, mark my words!!!!
Over Aissati nog even. Ik had het over volgend seizoen, mits het dit jaar kut gaat met PSV en Aissati en Koeman elkaar nog steeds niet zo liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Boeiend. No fucking way dat die ooit naar Ajax komt.
Dan lijkt het me niet onmogelijk nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Over Aissati nog even. Ik had het over volgend seizoen, mits het dit jaar kut gaat met PSV en Aissati en Koeman elkaar nog steeds niet zo liggen.
Ja, of zoals ik in het thuisvak zitten en je proberen in te houden na die goal van Leonardo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef super-mario het volgende:
Groningen uit was echt heerlijk! Gekkehuis in het uitvak na de 2-2 van Heitinga en dan helemaal na dei 2-3 met 10 man! Heerlijk gewoon! Die blije boeren na de 0-2 waren ineens niet meer zo heel blij na de 2-3 haha
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of zoals ik in het thuisvak zitten en je proberen in te houden na die goal van Leonardo.
Alsof je in een dwangbuis zit en je gekieteld wordt door tien man.
Ik ben BonBJoviquote:
Ken maar 5 minuten opnemen boh gek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit programma even downloaden, dan kan het wel: http://www.wmrecorder.com/download2.php
(credits gaan naar RayMania wat dit programmaatje betreft)
BonBovi ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben BonBovi, en zet in bijna elke post wel een smiley
![]()
![]()
Martin?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Jol scheidsrechter Ajax - Heerenveen.
Lijkt om Constantin te gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:44 schreef Nashje het volgende:
Volgens dapperestrijders weblog is Ajax ook druk bezig in Roemenie. Verder nog geen namen uitgelekt.
quote:Na de komst van Riera zal er nog een rechtsbenige spits bijkomen. Ten Cate wil,afhankelijk van de tegenstander,zowel het 4-3-3 als het 4-4-2 systeem kunnen spelen.
De prestaties van vooral Kennedy zijn hem wat tegengevallen. Van Geel is het hier niet geheel mee eens maar heeft nu wel ingestemd met een extra aankoop op die positie.
Ook zal Ajax zich gaan versterken met Marius Constantin. Ajax zal een bedrag van rond de 4/5 milj moeten overmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |