Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Olieeee het volgende:
Zou er nog een optreden in NL inzitten in oktober dan??
Ja, hier ook. Maar ik laat het maar zo, uit gemakszucht (ik woon ook niet in de buurt van een fatsoenlijke winkel om 'm te bestellen). Wel een beetje op een idiote manier gedaan. Een mailtje en als je niet binnen een aantal uur antwoordt, gaan ze er maar van uit dat het ok is. Daar ga ik ook nog maar even over klagen, vind het behoorlijk stijlloos.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:11 schreef ralfseltje het volgende:
Kreeg een mailtje dat de verzendkosten hoger uitvallen en of ik nog door wil gaan met mijn bestelling. Heb hem online besteld. Meer mensen die gekregen? Denk dat ik hem annuleer en dan via plato bestel, is dan toch bijna tien euro goedkoper (er kwam opeens 16 dollar bij mijn internetbestelling op).
Ik zie nu pas dat je in een paar uur moet reageren... Dacht dat ik las binnen 12 dagen, vond het al zo raarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar ik laat het maar zo, uit gemakszucht (ik woon ook niet in de buurt van een fatsoenlijke winkel om 'm te bestellen). Wel een beetje op een idiote manier gedaan. Een mailtje en als je niet binnen een aantal uur antwoordt, gaan ze er maar van uit dat het ok is. Daar ga ik ook nog maar even over klagen, vind het behoorlijk stijlloos.
Ik had dat mailtje ook,toch netjes uiteindelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Grobbel het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat de extra kosten toch niet worden doorberekend. Gelukkig maar.![]()
Ik heb mijn pakket vandaag al met de post ontvangen, trouwens!De poster vind ik persoonlijk wat tegenvallen (zowel qua grootte als qua design), maar voor de rest niks te klagen.
En volgens mij hadden ze nog een doos oude samplers staan ergens, want ik kreeg er ook nog twee verzamelaartjes bij met 'nieuwe' nummers van een dik jaar terug.
![]()
Joh, die heeft iedereen toch alquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef Ringo het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42082359
Niet één album is makelijk toegankelijk. Maar als je het toch wil zou ik voor GOO gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:51 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht, laat ik eens een tvp plaatsen in dit topic...heb ik dat al gedaan...Ga nu maar weer even een nieuwe Sonic Youth poging wagen, de laatste keer was toch nog niet gelukt...Ken zat goede nummers maar Daydream Nation is het gewoon net niet voor mij...Eens Dirty en Goo uitchecken nu denk ik...
En wat zijn dan wellicht hun wat toegankelijkere albums??
Meest toegankelijk lijkt me Dirty, dat is ook het album waarmee ze een beetje commercieel succes hebben gekregen. Goo ook wel en Rather Ripped al vind ik die laatste zelf niet zo goed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:51 schreef Norrage het volgende:
En wat zijn dan wellicht hun wat toegankelijkere albums??
Bron: nu.nlquote:Huwelijk Sonic Youth-leden voorbij
Kim Gordon en Thurston Moore van de Amerikaanse rockband Sonic Youth gaan uit elkaar. Het stel was 27 jaar getrouwd en maakt al dertig jaar deel uit van Sonic Youth. De toekomst van de band staat op de tocht. Dat meldt muzieksite Spin op basis van een verklaring van een woordvoerder van Matador Records, de platenmaatschappij van Sonic Youth.
De band heeft in november nog vijf optredens staan in Zuid-Amerika. Vooralsnog zullen deze allemaal doorgang vinden. “Plannen na deze tour zijn onzeker”, aldus het statement.
Sonic Youth bracht in 1982 zijn eerste album uit. Pas in 1988 brak de band in de VS door met Daydream Nation, dat door veel critici wordt gezien als het meesterwerk van Sonic Youth. Het grote succes voor Sonic Youth kwam in de jaren negentig pas. Experimental Jet Set, Trash And No Star is het best verkochte album in Nederland.
Goeie film en goeie optredens ook. Inderdaad is Thurston erg wazigquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb laatst dat "1991 the year punk broke" gekeken wazige zooiIk mag het wel "thurstonitis"
Er worden allerlei solo optredens aangekondigd... maar dat deden ze altijd wel tussendoor.quote:
Hoe was dat?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Thurston het volgende:
Vanavond Kim Gordon in de OCCII, Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |